امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://allnews.cloob24.com
0

کیف پول بلاکچین + آموزش ساخت کیف پول Blockchain

Blockchain.com از سال 2011 به یکی از بزرگترین میزبانان مالی در حوزه کریپتو تبدیل شده و به ارائه خدمات به افراد، پروژه‌ها، پروتکل‌ها و سازمان‌ها مشغول بوده است. کیف پول بلاکچین یکی از محصولات این شرکت است که به صورت غیر حضانتی فعالیت می‌کند و در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با ویژگی‌های این کیف‌پول صحبت کنیم.

کیف پول بلاک چین

پیش‌تر گفته شد که شرکت دارای محصولات متنوعی می‌باشد که یکی از آنها ولت Blockchain.com است. این ولت با بیش از 81 میلیون کیف‌پول ساخته شده، امکان خرید، فروش و دریافت ارز دیجیتال را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

کیف پول بلاکچین به 25 زبان به بیش از 200 کشور خدمات ارائه می‌کند و میلیون‌ها نفر می‌توانند با استفاده از تلفن‌همراه و یا دسکتاپ خود به خرید و فروش کریپتوی خود مشغول باشند.

خرید و فروش ارز دیجیتال تنها در چند دقیقه: خرید بیت‌کوین و یا سایر ارزهای رمزنگاری شده با استفاده از کارت اعتباری و یا تراکنش‌های بانکی در این پلتفرم امکان‌پذیر است.دریافت پاداش تا 10 درصد: حسابی تحت عنوان “Rewards” را می‌توان در کیف‌پول ایجاد کرد تا کاربران شاهد رشد آن و در نتیجه دریافت پاداش 10 درصدی به صورت رمزارز باشند.کنترل دارایی‌ها با کیف‌پول Private Key: تنها خود کاربران هستند که به دارایی‌های خود دسترسی دارند. حتی کیف پول بلاکچین به صورت غیرحضانتی عمل می‌کند و خود پلتفرم هم به دارایی کاربران دسترسی نخواهد داشت.امکان استفاده در هر مکانی: نصب این کیف‌پول در تلفن‌همراه (Android و iOS)، دسکتاپ و یا هر دو به طور همزمان امکان‌پذیر است تا افراد در هر موقعیت مکانی به ولت دسترسی داشته باشند.مشاهده و مدیریت کلیه دارایی در یک پلتفرم: موجودی دارایی کریپتویی افراد در کیف‌پول، صرافی و یا سخت‌افزار، همه و همه در داشتبورد ولت قابل مشاهده است.


امنیت کیف پول بلاکچین

ولت‌های کلید خصوصی Blockchain.com تحت شعار “نه کلیدهای شماست، نه کریپتوی شماست” فعالیت می‌کنند که برای حفظ امنیت ارزهای دیجیتال افراد مورد استفاده قرار می‎‌گیرند. به علاوه عبارت بازیابی هم در کیف‌پول نرم‌افزاری ارائه می‌شود که به امنیت بلاکچین کمک می‌کند.

نقاط قوت و ضعف بلاکچینتبدیل شدن به یکی از بهترین کیف‌پول‌هاامکان معامله ارزها در خود کیف‌پولپشتیبانی از نسخه وبکارمزد کم تراکنش‌هااحراز هویتکیف‌پول متمرکزتعداد محدود ارزهای پشتیبانی‌شدهذخیره کلیدهای خصوصی افراد در سرور

ساخت کیف پول بلاکچین

صرافی Blockchain.com همچون سایر پلتفرم‌ها به یک کیف‌پول برای خرید، فروش، ارسال، دریافت و تبدیل ارزهای دیجیتال نیاز دارد. مراحل زیر را برای ایجاد کیف پول بلاکچین دنبال کنید:

ابتدا وارد سایت اصلی Blockchain بلاکچین شوید و گزینه Sign-Up و یا Get Started را انتخاب نمایید. پس از کلیک، آدرس ایمیل خود را وارد و ثبت‌نام را آغاز کنید.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، کادرهایی وجود دارند که اطلاعاتی را وارد از شما می‌خواهند. آدرس ایمیل، پسوورد و کشور را باید وارد نمایید. پس از این کادرها، شرایط و قوانین سایت را همچون تصویر تأیید کنید و گزینه “Continue” را لمس نمایید.

همین مراحل و اطلاعات را باید در نسخه موبایلی هم ارائه دهید و پشت سر بگذارید. تنها تفاوت آن به این شکل است که به مراحل بیشتری تقسیم می‌شوند.

پشتیبانی کیف پول بلاکچین

بخشی در خود وبسایت پلتفرم وجود دارد که سؤالات پر تکرار را در هر بخشی به صورت جداگانه توضیح داده است. به این منظور هم وارد صفحه Blockchain.com.support شوید. گزینه‌هایی را سایت برای کمک به کاربران در نظر گرفته است که سریع‌تر به پاسخ خود برسند. این گزینه‌ها به صورت زیر در اختیار شما قرار می‌گیرند:

سپرده‌گذاری و برداشتارسال و دریافت ارز دیجیتالپاداش‌هاخرید، فروش و سواپ ارز دیجیتالحساب و امنیتویژگی‌های پیشرفته و ارتقاها

در صورتی هم که پاسخ مورد نظر در این قسمت یافت نشد، قسمتی برای ارسال ایمیل قرار داده شده است. این قسمت درست پس از این سؤالات پرتکرار (F&Q) می‌باشد. روی گزینه “Submit a request” کلیک کنید و سپس نوع محصول مورد نظر این شرکت را که در این بخش Private Ket Wallet باشد انتخاب نمایید تا قابلیت ارسال ایمیل را داشته باشید.

پس از انتخاب محصول مورد نظر، به صفحه‌ای هدایت خواهید شد که گزینه‌ها را به ترتیب در این بخش برای شما خواهیم گفت:

آدرس ایمیل خود را در کادر مورد نظر وارد کنید.سپس مشکلی که قصد ارسال ایمیل را در رابطه با آن دارید، انتخاب نمایید.در کادر بعدی بایستی نوع ارز را مشخص نمایید.در ادامه پلتفرمی که در حال استفاده هستید را انتخاب و موضوع مشکل خود را در کادر بعدی (Subject) وارد نمایید.در نهایت هم مشکل خود را به طور کامل توضیح دهید و گزینه “Submit” را لمس کنید.

منبع: کیف پول بلاکچین + آموزش ساخت کیف پول Blockchain

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه