امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://allnews.cloob24.com
0
کیف پول Cardano

از آن رو که کاردانو یکی از معتبر ترین ارزهای دیجیتال بازار است در ادامه ما به معرفی کیف پول کاردانو و بررسی کیف پول برتر کاردانو می پردازیم. اکثر طرفداران این ارز به آینده آن خوشبین هستند و کاردانو طرفداران و هولدر های بسیاری دارد، زمانی که به آینده ارزی خوشبین باشید اقدام به خرید و نگهداری آن خواهید کرد که نگهداری این ارز خود چالش هایی را برای شما ایجاد می کند، بهترین محل برای نگهداری دارایی های شما،جایی است که کلید آن در دست خودتان باشد پس بهترین محل برای نگهداری ارزهای دیجیتال کیف پول شخصی خودتان است.

آدا کاردانو چیست

کاردانو یک بلاکچین در دنیای ارز دیجیتال است که ارز اختصاصی آن ADA می باشد. کاردانو در سال 2017 توسط چارلز هاسکینسون راه‌اندازی شد، این بلاکچین امکان ایجاد تراکنش هایی با سرعت بالاتر و فی تراکنش پایین‌تر نسبت به سایر بلاکچین ها را فراهم می کند همچنین ایجاد قرار داد های هوشمند و برنامه های غیر متمرکز بر روی این بلاکچین نیز امکان‌پذیر است. این پروژه در مسیر پیشرفت و ایجاد برنامه های خود قرار دارد که با گذشت زمان، در این امر موفق بوده و جزو ارزهای رده بالای دنیای کریپتو نیز می باشد.

بهترین کیف پول ارز ADA

در دنیای ارز های دیجیتال، تعداد بسیار زیادی کیف پول وجود دارد که قابلیت پشتیبانی از انواع رمز ارزها را دارند یا مربوط به رمز ارز خاصی هستند، برای انتخاب کیف پول اولویت های زیادی وجود دارد که مهمترین آن امنیت است. پس از امنیت، قابلیت هایی که کیف پول در اختیار شما می گذارد باعث می شود شما نسبت به دارایی که میخواهید در آن نگه دارید اقدام به انتخاب کیف پول کنید. قابلیت های از جمله امکان استیک کردن، دسترسی سریع به دارایی ها، قابلیت حمل و نگهداری آسان، رابط کاربری ساده و پشتیبانی از انواع ارزهای دیجیتال مختلف که باید در انتخاب کیف پول مد نظر قرار بگیرد. در ادامه ما به بررسی انواع کیف پول هایی که شما می توانید ارز ADA خود را در آن نگهداری کنید می پردازیم.

برای بررسی و آموزش کامل کیف پول های ارز دیجیتال و موارد مربوط به آن می توانید از صفحه آموزش کیف پول وبسایت ما بازدید نمائید.

انواع کیف پول ارز کاردانو

کیف پول های ارز دیجیتال بر اساس نیاز در انواع مختلفی در دسترس هستند که هر کدام اولویت خاصی را مد نظر قرار داده اند. تمامی کیف پول ها در ابتدا به دو نوع کیف پول های سرد و کیف پول های گرم دسته بندی می شوند که در مقاله کیف پول سرد چیست به بررسی کامل آن پرداخته ایم. در ادامه انواع نسخه های کیف پول موجود و مناسب برای نگهداری ارز کاردانو را معرفی و به بررسی آن ها می پردازیم.

کیف پول نرم افزاری ارز Cardano

کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)

تراست ولت یکی از کیف پول های معتبر بازار ارزهای دیجیتال است که در انواع نسخه های اندروید و IOS قابل دسترس است. این کیف پول بیش از 160 هزار ارز دیجیتال را پشتیبانی می کند و یکی از مناسب ترین گزینه ها برای نگهداری کاردانو به شمار می آید، از قابلیت های دیگر این کیف پول می توان به استیک کردن دارایی ها، پشتیبانی از مرورگز وب 3 و قابلیت اتصال و کار با صرافی های غیر متمرکز اشاره کرد. کار با این کیف پول بسیار ساده بوده و برای کاربران مبتدی نیز مناسب می باشد.

کیف پول یورویی (Yoroi Wallet)

یکی از مناسب ترین کیف پول های که مختص ارز کاردانو می باشد کیف پول یورویی است. این کیف پول دارای انواع نسخه ها برای اندروید، IOS و نسخه های مرورگر مناسب برای مرورگرهای کروم (Chrome) و فایر فاکس (Fire fox) نیز می باشد. این کیف پول قابلیت استیک کردن کاردانو را نیز دراختیار شما می گذارد که علاوه بر هولد کردن ارز کاردانو، می توانید از آن کسب درآمد کنید. برای دانلود نسخه اندروید کیف پول یورویی به وبسایت play.google.com و برای دانلود نسخه IOS به وبسایت apps.apple.com مراجعهئ نمائید و از دانلود کیف پول ها از وبسایت های نامعتبر خودداری کنید.

کیف پول گواردا (Guarda Wallet)

از دیگر کیف پول هایی که مناسب نگهداری ارز کاردانو و سایر ارزهای دیجیتال می باشد کیف پول گواردا است. این کیف پول دارای انواع نسخه های موبایل، دسکتاپ و نسخه مروگر کروم نیز است مه یکی از کامل ترین کیف پول های موجود در بازار به حساب می آید. از قابلیت های دیگر این کیف پول می توان به استیک کردن، مبادله و سواپ ارز های دیجیتال در داخل کیف پول اشاره کرد. بهترین راه دانلود نرم‌افزار های این کیف پول از طریق وبسایت guarda.com می باشد.

کیف پول اتمیک (Atomic Wallet)

یکی دیگر از کیف پول های معتبر بازار ارز های دیجیتال، کیف پول اتمیک است که دارای امنیت بسیار بالایی بوده و در انواع نسخه های اندروید، IOS، ویندوز و مک در دسترس است. این کیف پول از اکثر ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند و از قابلیت های این کیف پول می توان به استیک کردن کاردانو و کسب درآمد در این کیف پول اشاره کرد، همچنین قابلیت سواپ بیش از 60 ارز در این کیف پول در دسترس است. بهترین راه دانلود نرم‌افزار های این کیف پول از سایت atomicwallet.io است که وبسایت اصلی این کیف پول نیز می باشد.

کیف پول سخت افزاری کاردانو

کیف پول سخت افزاری ترزور (Trezor)

یکی از بهترین کیف پول هایی که می توانید برای نگهداری ارز کاردانو استفاده کنید این کیف پول است که بالا ترین امنیت در میان انواع کیف پول های موجود را دارد. این کیف پول در دو نسخه ترزور تی (Trezor T) و ترزور وان (Trezor one) در بازار موجود می باشد. این کیف پول بیش از 1500 ارز دیجیتال را پشتیبانی می کند و با داشتن این کیف امنیت دارایی شما در بالاترین سطح خواهد بود.

کیف پول سخت افزاری لجر (Ledger)

از دیگر کیف پول های سخت افزاری که در سراسر جهان به عنوان امن ترین کیف از آن یاد می شود کیف پول سخت افزاری لجر است که قابلیت نگهداری بیش از 1100 ارز در آن وجود دارد و گزینه مناسبی برای نگهداری ارز دیجیتال کاردانو می باشد و پیشنهاد ما برای هولد های بلند مدت، بی شک کیف پول های سخت افزاری هستند. این کیف پول در سه مدل لجر نانو ایکس، لجر نانو اس پلاس و لجر نانو اس در کشورمان قابل تهیه می باشد.

کیف پول دسکتاپ کاردانو

کیف پول اکسودوس (Exodus Wallet)

یک کیف پول معتبر که بیش از 260 ارز دیجیتال را پشتیبانی می کند و در نسخه های اندروید، IOS، ویندوز، مک و لینوکس قابل دسترسی می باشد. یکی دیگر از کیف پول های مناسب برای نگهداری ارز دیجیتال ADA این کیف پول است که از امنیت قابل توجهی برخوردار می باشد.

کیف پول ددالوس (Daedalus Wallet)

این کیف پول مختص ارز دیجیتال کاردانو می باشد که در تمام نسخه های دسکتاپ از جمله مک، لینوکس و ویندوز در دسترس می باشد و رابط کاربری بسیار ساده ای دارد. این کیف پول فقط از ارز دیجیتال کاردانو پشتیبانی می کند و ارز دیگری در این کیف پول قابل نگهداری نمی باشد.

کیف پول تحت وب آدا

کیف پول نامی (Nami Wallet)

این کیف پول، یک کیف پول تحت وب مخصوص ارز دیجیتال کاردانو است که برای مرورگر های Chrome و Edge نیز در دسترس است. به دلیل اتصال کاملا آسان به مرورگر یکی از آسان ترین کیف پول ها برای استفاده روز مره و جابجایی سریع ارز کاردانو می باشد. قابلیت استیک کردن ارز کاردانو در این کیف پول نیز فراهم است ولی اگر به دنبال گزینه قوی تری برای نگهداری کاردانو هستید کیف پول Yoroi و Daedalus کیف پول های قوی تر و مناسب تری هستند.

کیف پول تایفون (Typhon Wallet)

از دیگر کیف پول های مناسب برای نگهداری ارز کاردانو که نسخه تحت وب دارد این کیف پول است که انواع قابلیت های شبکه کاردانو را در اختیار شما قرار می دهد، قابلیت هایی مانند درست کردن چند اکانت همزمان، استیک کردن و نگهداری NFT که در این کیف پول گنجانده شده است. این کیف پول نیز مختص ارز کاردانو بوده و بر روی بلاکچین کاردانو ساخته شده است.

جمع‌بندی

ارز دیجیتال کاردانو یکی از ارزهای معتبر بازار است که دارای پتانسیل بالایی می باشد، در بالا به بررسی کیف پول های مناسب برای ارز دیجیتال کاردانو پرداختیم، لازم به ذکر است همیشه در جهت حفظ عبارات بازیابی کیف پول خود کوشا باشید تا از دست رفتن دارایی شما جلوگیری شود و به هیچ وجه عبارات بازیابی کیف پول خود را در اختیار کسی قرار ندهید. به دلیل روند نامشخص قانونگذاری در دنیای ارز های دیجیتال و تحریم موجود بر علیه کشورمان، هموراه برای اتصال به کیف پول خود از برنامه های تغییر آی پی معتبر استفاده کنید.

امیدواریم با این مقاله قدم مثبتی در این مسیر برای شما برداشته باشیم.

منبع: کیف پول کاردانو + بررسی 10 کیف پول برتر ارز آدا

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه