امروز سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 http://allnews.cloob24.com
0

بیت کوین رایگان؟ اسم جذابی است! ولی آیا واقعیت دارد؟ آیا مکانی وجود دارد که به رایگان بیت کوین خیرات کند؟ در ابتدای کار بیت کوین همچین چیزی وجود داشت اما آیا این افسانه همچنان با وجود ارزش چند ده هزار دلاری بیت کوین پابرجاست؟ با همراه باشید تا پاسخی برای سوالات مطرح شده بیابیم.

آیا گران‌ترین محصول رمزنگاری دنیا را می‌توان رایگان دریافت کرد؟

پاسخ این پرسش قطعا خیر است! چگونه می‌توان گران‌ترین ارز دیجیتال دنیا را به رایگان دریافت کرد؟ چه کسی همچین خیراتی انجام می‌دهد؟ البته دورانی بود که سایت‌هایی تحت عنوان فاست تنها با انجام چند کلیک بیت کوین رایگان اهدا می‌کردند اما در آن سال‌ها ارزش بیت کوین بسیار ناچیز بود و هدف این سایت‌ها فقط معرفی بیت کوین به جهانیان و علاقه‌مندان به فناوری بود. اما امروزه که ارزش هر یک واحد بیت کوین چند ده هزار دلار است قطعا دیگر خبری از پاداش‌ها نیست.

هرچند که بیت کوین رایگان دیگر رویایی بیش نیست، اما با این‌حال راه‌هایی وجود دارد که در ازای انجام فعالیتی از سمت شما بیت کوین یا رمز‌ارز‌های دیگر پرداخت می‌کنند، درواقع شما مزد زحمت خود را دریافت می‌کنید. اینها راهکاریی هستند که بدون داشتن سرمایه کمک می‌کنند تا بتوانید سرمایه‌ای از جنس دارایی رمزنگاری شده بدست آورده و به دید بلند مدت نگهداری کنید.

در ادامه به معرفی راه‌کارهایی برای بدست آوردن درامد کریپتویی می‌پردازیم.

کریپتو فاست‌ها (Faucet)

سایت‌های وجود دارند به‌نام فاست در این سایت‌ها کاربران انجام یکسری ماموریت ساده، مانند حل کردن پازل یا کپچا، مشاهده تبلیغ یا بازی کردن مقداری بیت کوین یا رمز‌ارز‌های دیگر پاداش بگیرند. فاست در لغت به معنای شیر آبی است که چکه می‌کند و سایت‌های فاست از این مفهوم به‌عنوان درآمد قطره‌ای استفاده می‌کنند.

سایت‌های فاست حتی در صورت معتبر بودن درآمد آنچنانی حاصل نمی‌کنند، اما می‌توانید به‌عنوان سرگرمی و پس‌اندازی بلند مدت به آن نگاه کنید.

ایردراپ (Airdrop)

ایردراپ در لغت به‌معنی از هواپیما به پایین انداخته شدن چیزی است. بسیاری از پروژه‌های نوپا جهت بازاریابی و شناخته شدن خود اقدام به ارائه توکن‌های رایگان خود به مشتریان می‌کنند. به این مفهوم ایردراپ می‌گویند. شرکت کردن در ایردراپ‌ها می‌تواند یک راه دیگر برای کسب رمز‌ارز رایگان باشد.

باوجود اینکه بسیاری از ایردراپ‌‎ها نامعتبر هستند، با این حال با تحقیق و پیگیری می‌توانید ایردراپ‌های معتبر را پیدا کنید. یکی از سایت‌های که می‌تواند در پیدا کردن ایردراپ‌ها مفید باشد، Coinmarketcap.com است.

فریلنسری (Freelancer)

فریلنسری به معنی انجام دورکاری برای شرکت‌ها یا پروژه‌های مختلف اعم از ایرانی و خارجی است. اگر تخصصی از حوزه‌هایی مانند، برنامه نویسی، تولید محتوا، کار‌های تصویری و مواردی از این قبیل دارید می‌تواند به صورت فریلنسری کار کرده و مزد تلاش خود راه به‌صورت رمز‌ارز یا بیت کوین دریافت کنید.

بسیاری از شرکت‌های خارجی درحال حاضر امکان دورکاری را فراهم کرده و پرداخت کریپتویی را پذیرفته‌اند.

عضو‌گیری برای پلتفرم‌های معاملاتی (Refferal)

بسیاری از صرافی‌های مطرح جهانی از طرح عضوگیری پشتیبانی می‌کنند. کاربران می‌توانند از طریق پنل خود به معرفی پلتفرم بپردازند و ازای معاملات ریفرال‌ها، درصدی از کارمزد به شخص معرف می‌رسد. درصورتی که تعداد ریفرال‌ها و حجم معاملات آنها بالا رود می‌توان به درآمد رمز‌ارزی خوبی از این طریق رسید.

بهترین صرافی‌ها برای طرح عضو‌گیری به شرح زیر است.

بایننس (Binance)کوکوین (Kucoin)کوین‌اکس (Coinex)بازاریابی اینترنتی (Affiliate Marketing)

بازاریابی اینترنتی یکی دیگر از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد رمز‌ارزی یا دلاری است. بازاریابی اینترنتی به معنی ایجاد سایت یا شبکه‌ای برای معرفی محصولات سایت‌های خرده فروشی بزرگ و دریافت پورسانت از آنها است. آمازون یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌هایی است که از افیلییت مارکتینگ بسیار پشتیبانی می‌کند. برخی از این سایت‌ها از پرداخت رمز‌ارزی نیز پشتیبانی می‌کنند.

جمع‌بندی

همانطور که در این مقاله توضیح دادیم دیگر چیزی به‌عنوان بیت کوین یا رمز‌ارز رایگان وجود ندارد، اگر هم داشته باشد مقدار آن انقدر ناچیز است که نمی‌توان به‌عنوان درآمد به آن نگاه کرد. با این حال همچنان راه‌هایی وجود دارد تا بتوان به درآمد رمز‌ارزی دست پیدا کرد. راه‌هایی مانند فریلنسری یا عضوگیری می‌تواند در بلند مدت درآمد خوبی نسیب فعالان این حوزه نسیب کند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه