امروز سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 http://allnews.cloob24.com
0

انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال

آیا می‌دانستید هزاران ارز دیجیتال وجود دارد که هر ماه تعداد بیشتری به آنها اضافه می‌شود؟ و سرمایه گذاران کنجکاو کریپتو  باید با تصمیم گیری در مورد نحوه سرمایه گذاری از جمله نحوه ذخیره دارایی های دیجیتال خود شروع کنند. سرمایه گذاران باید به طور اساسی محاسبه و ارزیابی کنند که کجا و چگونه در ارزهای دیجیتال خرید و فروش یا انتقال انجام می دهند، جمع این صحبت ها تعریف صرافی ارز دیجیتال می باشد.صرافی ها مشابه کارگزاران کار می کنند و ابزارهایی را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و تتر در اختیار شما قرار می دهند. بهترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال، خرید و فروش ارزهای مورد نظرتان را با کارمزد کم و ویژگی‌های امنیتی قوی آسان می‌کنند.

برای خرید و فروش مناسب و دقیق و همچنین برای سرمایه گذاری خود در ارزهای دیجیتال، مطالب زیر را به‌دقت مطالعه کنید.

1.با احتیاط عمل کنید

اولین چیزی که باید هنگام جستجوی صرافی‌های ارز دیجیتال و همچنین سرمایه گذاری در این بازار در نظر داشته باشید این است که دقت کنید کلاهبردارانی در این زمینه وجود دارند که می‌توانند تاثیر بسیار واقعی بر سرمایه‌گذاران فردی داشته باشند. Mt. Gox، یکی از اولین صرافی های ارز دیجیتال و یکی از محبوب ترین های دنیای کریپتوکارنسی بود که متأسفانه پس از مدتی سقوط کرد. سایر صرافی های مشابه هک شدند یا به گونه ای دیگر در معرض خطر قرار گرفتند.

چگونه می توان مطمئن شد که یک صرافی ارز دیجیتال خدمات قانونی خاص ارائه می دهد؟ ابتدا باید به دنبال آدرس فیزیکی مرتبط با صرافی باشید. اگر این آدرس به راحتی در دسترس نباشد نباید از آن صرافی استفاده کنید. دلایل زیادی برای این موضوع وجود دارد. اول اینکه شفافیت اغلب نشانه مشروعیت است.

دوم، بدون اینکه آدرس صرافی را بدانید و اینکه در کدام منطقه قرار دارد شما درک خوبی از پیامدهای قانونی آن نخواهید داشت. و سوم  اگر حساب شما هک شود با دانستن آدرس صرافی می توانید به آن مراجعه کنید و پیگیر این موضوع شوید چون صرافی باید پاسخگوی مشکل شما شود.

2.تحقیقات خود را انجام دهید

وقتی صحبت از ارزهای دیجیتال و صرافی ها می شود، نام و آوازه آن صرافی بسیار مهم است. حتی قبل از ایجاد یک حساب کاربری (که باید سطح بالایی از امنیت و اعتماد را نشان دهد، زیرا کاربر قرار است تمام دارایی خود را که شامل اطلاعات خصوصی است به آن انتقال دهد) برای بررسی کامل صرافی مورد نظر وقت بگذارید. از سایر کاربران در مورد صرافی که می خواهید در آن حساب باز کنید بپرسید و ببینید آن ها در مورد آن صرافی چه می گویند؟

بورس در مورد خودش چه تعریفی دارد؟ آیا در گذشته مسائل امنیتی وجود داشته است؟ اگر چنین است، آن صرافی چگونه این مشکلات را برطرف کرده است؟ به دنبال مسائل بالقوه منفی باشید که تیم توسعه صرافی نمی خواهد مشتریان بالقوه آن ها را ببینند.

3.با امنیت معامله کنید

هرچه ایجاد یک حساب کاربری در یک صرافی خاص سخت‌تر باشد، بهتر است. اگر ایجاد یک حساب کاربری بسیار آسان باشد این نشان می‌دهد که صرافی چندان قابل اعتماد نیست. اگر دارایی های دیجیتال شما ناگهان ناپدید شوند، چه اتفاقی می افتد؟ در این موارد ممکن است گرفتن پولتان به سختی اتفاق بی افتد.

صرف نظر از صرافی ای که انتخاب می کنید، ایده خوبی است که اکثریت دارایی های دیجیتال خود را در یک سرویس ذخیره‌سازی آفلاین مانند کیف پول سرد نگه دارید. صرافی ها نیز باید همین کار را با دارایی های خود که در اختیار د ارند انجام دهند.

4.مراقب کارمزدها و جفت ارزها باشید

شما از میان صرافی‌هایی که بنظرتان خوب هستند انتخاب کرده‌اید و برخی از آنها را پیدا کرده‌اید که به نظر می‌رسد شهرت بسیار خوبی دارند یا تاریخچه‌ای درخشان در مورد امنیت دارند و هیچ پیش‌زمینه‌ای از هک یا کلاهبرداری ندارند. این یک انتخاب و شروع عالی است، اما اکنون باید در نظر بگیرید که هر صرافی چگونه بر سرمایه گذاری روزانه شما تأثیر می گذارد.

دو عامل اصلی که صرافی های مختلف را متمایز می کند، کارمزد و جفت ارزی است که آنها ارائه می دهند. اکثر صرافی ها شامل انواع کارمزد برای تراکنش‌های شما می‌شوند. اینها می توانند بر اساس مقدار تراکنش ها باشند، یا ممکن است به سطح فعالیت شما وابسته باشند، یا در برخی از موارد ممکن است به هیچ یک از این عوامل ارتباطی نداشته باشند.

در مورد کارمزدها مطالعه کنید و در نظر بگیرید که چگونه بر سرمایه گذاری شما بر اساس سبک معاملاتی تان تأثیر می گذارد. آیا قصد دارید به شدت فعال باشید و هر روز معاملاتی را انجام دهید؟ اگر این چنین است، شاید صرافی با کارمزد کمتر برای هر تراکنش در نظر بگیرید.

نکته پایانی

اگر قصد انتخاب صرافی مطمئن را دارید ابتدا باید به امنیت و تاریخچه آن و نحوه پشتیبانی و پاسخگویی آن صرافی دقت کنید و از نظر تعداد کاربران نیز آن را مورد بررسی قرار دهید.

منبع: نکات مهم برای انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه