امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://allnews.cloob24.com
0
استخراج ارز ترون با گوشی

دنیای ارز های دیجیتال، بسیار گسترده بوده و راه های بسیاری برای کسب درآمد و سرمایه گذاری در آن وجود دارد، استخراج ترون با گوشی یکی از راه های کسب در آمد در دنیای ارز های دیجیتال می باشد. بر اساس رتبه و ارزش بازار ارز دیجیتال ترون، این ارز دارای رتبه بالایی در میان رمز ارز ها بوده و برنامه های زیادی در جهت پیشرفت روزافزون آن نیز وجود دارد. در ادامه ما به کسب در آمد و راه های کسب ارز ترون با گوشی موبایل می پردازیم.

استخراج ترون با موبایل امکان‌پذیر است؟

به طور کلی ارز هایی قابلیت استخراج کردن یا ماین دارند که اثبات کار یا Proof of work باشند، به طور خلاصه اثبات کار ماینر ها را مجبور می کند تا تریلیون ها حدس عددی بزنند تا یک بلوک معتبر تولید کنند ولی ارز دیجیتال ترون بر پایه اثبات سهام Proof of stake است و به طور ساده، اثبات سهام به روشی گفته می شود که دارندگان ارزهای دیجیتال ارز های خود را در استخری قفل می کنند و با اینکار بلوک های جدیدی در بستر بلاکچین تولید و تائید می کنند و در قبال آن پاداش دریافت می کنند.

پس با این توضیحات ما متوجه این مسئله می شویم که ارز دیجیتال ترون همانند بیت کوین و دیگر ارزهای اثبات کار یا اجماع کار قابل استخراج نبست بلکه می توانیم با استیک کردن آن یا قرار دادن ارز های دیجیتال در اختیار استخری خاص در قبال آن پاداش دریافت کنیم که در ادامه به بررسی انواع روش های کسب ارز ترون می پردازیم.

پیشنهاد می شود برای بررسی و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه استخراج ارزهای دیجیتال از صفحه ماینینگ وبسایت ما بازدید نمائید.

راه های کسب ارز ترون

راه های زیادی برای کسب درآمد از ارز دیجیتال ترون وجود دارد که با انجام آنها می توانیم ارز ترون کسب کنیم البته این درآمد ها در آن حدی نیست که بتوان حساب جامعی بر روی آنها باز کرد و برای کسب ترون با تعداد بالا باید مدت زمان بیشتری صرف این مسائل کنید، از جمله روش های درآمد و کسب ترون می توان به استیک کردن ارز ترون در انواع کیف پول ها و صرافی ها، بازی کردن و انجام برخی بازیهای خاص، دیدن ویدیو های تبلیغاتی که بعضی از وبسایت ها به ازای دیدن این ویدیو ها و تبلیغات به شما ارز ترون می دهند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

کسب درآمد با استیک کردن ارز ترون

شما برای استیک کردن این ارز، باید از قبل این ارز دیجیتال را تهیه کرده باشید. قبل از خرید این ارز دیجیتال شما باید کیف پول معتبری برای نگهداری و استیک کردن ترون خو.د انتخاب کنید، یکی از مناسب ترین کیف پول ها برای نگهداری و استیک ارز دیجیتال ترون، کیف پول ترون لینک می باشد که مورد تائید تیم ارز تترون نیز می باشد.

پس از نصب و راه‌اندازی این کیف پول شما می توانید ترون هایی که خریداری کرده اید را به این کیف پول انتقال داده و از طریق گزینه های موجود اقدام به استیک کردن و کسب درآمد کنید. برای نصب و راه‌اندازی کیف پول ترون لینک پیشنهاد می شود از مقاله آموزش ساخت کیف پول ترون لینک + بازیابی کیف پول ترون بازدید نمائید.

همچنین برای استیک کردن در این کیف پول مقاله آموزش استیک کردن در کیف پول ترون لینک نیز پیشنهاد می گردد.

کیف پول های متعددی برای استیک کردن ارز دیجیتال ترون و کسب در آمد از آن وجود دارد که ما به معرفی یکی از آنها پرداختیم، همیشه به خاطر داشته باشید در هنگام استیک کردن از کیف پول ها و ولیدیتور های معتبر با سود منطقی استفاده کنید و قوانین مربوط به آن را بررسی کنید تا از هدر رفتن زمان و سرمایه خود جلوگیری کرده باشید و همچنین بهترین گزینه برای سرمایه گذاری را انتخاب کرده باشید.

 (Faucet)

وبسایت هایی با اسم فاست (Faucet) وجود دارند که با استفاده از ماموریت هایی که برای شما مشخص می کنند در ازای آن ماموریت ها به شما ارز دیجیتال می دهند که به این گونه وبسایت ها فاست ارز دیجیتال یا Crypto faucet می گویند، به دلیل سرعت پایین درآمد در این روش و همچنین مقدار بسیار کم آن، اسم این روش به درآمد قطره ای نیز معروف است. از جمله این ماموریت ها می توان به بازی کردن، تماشای ویدیو تبلیغاتی، تکمیل Captcha ها و از این گونه موارد می توان اشاره کرد.

وبسایت FaucetCrypto

وبسایت faucetcrypto یکی از وبسایت هایی است که شما پس از ثبت نام در این وبسایت می توانید به انجام ماموریت ها پرداخته و به انجام درآمد ها بپردازید از جمله مواردی که این وبسایت پیشنهاد دیدن ویدیو های تبلیغاتی و پاسخ به سوالات مطرح شده توسط وبسایت که باعث کسب درآمد برای شما می شود و شما می توانید درآمد خود را به 12 ارز مختلف برداشت کنید.

وبسایت idle-empire.com

از دیگر وبسایت های مورد توجه برای درآمد وبسایت idle-empire.com است که با انجام ماموریت هایی که به شما محول می کند می توانید در آمد کسب کنید، پس از تکمیل ثبت نام خود در این وبسایتشما می توانید کار خود را آغاز کنید و با انجام کارهایی مانند تماشا کردن ویدیو، انجام بازی های مخصوص موبایل، تست کردن برخی از نرم‌افزار ها و بازی ها و همچنین دعوت کردن دوستان خود به این وبسایت امتنیاز کسب کنید تا در زمان مقتضی به نسبت امتنیاز خود ارز دیجیتال برداشت کنید.

وبسایت FREETRON

Free-tron.com یکی دیگر از وبسایت هایی است که پس از عضو شدن در آن می توان به کسب درآمد پرداخته و نسبت به ماموریت هایی که انجام میدهید بیشتر درآمد کسب کنید. اکثر مواردی که برای کسب درآمد در این وبسایت به شما معرفی می شود بازی کردن است و می توانید چایزه یا درآمد خود را نیز از طریق ارز دیجیتال ترون برداشت کنید.

وبسایت xcolander.com

پس از ثبت نام در وبسایت xcolander.com گزینه claim TRX را بزنید و پس از آن وبسایت مراحل برای درآمد را به شما معرفی می کند و شما می توانید با انجام مراحل به کسب درآمد بپردازید.

کسب در آمد ارز ترون از طریق بازی

از دیگر راه های کسب درآمد در دنیای ارز دیجیتال می توان به بازی کردن اشاره کرد، بازی کردن برای درآمد یا Play to earn (P2E) را می توان یکی از روش های جالب کسب درآمد ذکر کرد که بسیار سرگرم‌کننده است.

بازی Aftermath Island

یکی از بازی های که برای درآمد ارزترون می توانید از آن استفاده کنید بازی Aftermath island است که هر چه در آن پیشرفت کنید و بالاتر بروید، در آمد شما هم بیشتر خواهد شد همچنین در این بازی قابلیت خرید ساختمانها، اقلام دست ساز، حمل و نقل و موارد دیگر را خرید و فروش کند و یا به توسعه آن ها بپردازد.

بازی Eggies World

از بازی های دیگر که بر روی بلاکچین ترون اجرا شده است بازی Eggies world است که این بازی با یک تخم مرغ شروع می شود و شما با نگهداری از آن تخم مرغ و پیشرفت در بازی می توانید کسب درآمد کرده و درآمد خود را افزایش بدهید.

بازی TopRich

بازی معتبر TopRich مورد توجه اکثر کاربران است که همزمان میخواهند سرگرم شوند و درآمد هم کسب کنند، در این بازی شما با ترکیب دو ماشین یک ماشین بهتر می سازید و پس از آن می تواندی به معامله و خرید های ماشین بهتر اقدام کنید تا به مراحل بالاتر بروید. این نرم‌افزار امکان برداشت دلاری و همچنین با ارزهای دیجیتال را در اختیار شما قرار داده است.

جمع‌بندی

ارز ترون یکی از معتبر ترین ارزهای دیجیتال بازار است که مدت هاست در بین ریتبه های بالا قرار دارد، روش های زیادی برای کسب این ارز وجود دارد که در بالا به آنها اشاره کردیم ولی این ارز قابل استخراج نیست، ارز هایی که بلاکچین آن ها بر اساس اثبات سهام یا Proof of stake هستند قابل استخراج نمی باشند.

کسب درآمد از طریق وبسایت و بازی های ذکر شده در بالا امکان‌پذیر است اما کافی نمی باشد و برای استفاده به عنوان سرگرمی مناسب است، سایت های نامعتبر و کلاهبرداری زیادی در این زمینه وجود دارد که پیشنهاد می شود قبل از هر گونه وقت گذاشتن و یا سرمایه گذاری در این زمینه تحقیقات کامل و جامعی انجام دهید سپس به انجام موارد بپردازید.

امیدواریم با مقاله بالا قدم مثبتی در این زمینه برای شما برداشته باشیم.

منبع: استخراج ترون با گوشی + معرفی 8 راه استخراج ترون

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه