امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 http://allnews.cloob24.com
0

معرفی صرافی کوین بیس CoinBase:

کوین بیس یکی از صرافی های معروف در زمینه ارز دیجیتال است و به کاربران امکان خرید، فروش و مبادله بیش از 100 ارز دیجیتال قابل معامله مانند بیت کوین و اتریوم را می دهد. Coinbase یک شرکت بزرگ با بیش از 73 میلیون کاربر و 255 میلیارد دلار دارایی در پلتفرم است.

این سرکت در سال 2012 و با دامنه رسمی coinbase.com شروع به کار کرد و تا حاضر بالای 100 ارزدیجیتال در این صرافی معامله می شوند.

مزایا و معایب و صرافی کوین بیس:

مزایا:

استفاده آسان برای مبتدیان ارزهای دیجیتال: استفاده از وب سایت اصلی و اپلیکیشن موبایل کوین بیس بسیار آسان است و به شما امکان خرید، فروش و تبادل سریع ارزهای دیجیتال را می دهد.

پشتیبانی از تعداد زیادی ارز دیجیتال: کوین بیس در حال حاضر بیش از 100 ارز را برای تجارت پشتیبانی می کند و این تعداد مرتباً افزایش می یابد.

فرصت‌های کسب ارز دیجیتال: از موجودی‌های واجد شرایط بهره کسب کنید یا از طریق Coinbase Earn مقدار کمی ارز جدید دریافت کنید.

وجود Coinbase Pro: هر کاربری می‌تواند به Coinbase Pro، یک پلت‌فرم معاملاتی فعال با ویژگی‌های بیشتر و کارمزد پایین، تغییر وضعیت دهد.

معایب:

کارمزد تراکنش بالا: کارمزد تراکنش ها اغلب در پلتفرم اولیه کوین بیس گران است.

مسائل مربوط به خدمات مشتری: Coinbase برای خدمات مشتری، از جمله در صورت بروز مشکلات جدی امنیتی حساب، نمره ضعیفی دریافت می کند.

عدم دسترسی به تجارت بسیاری از آلتکوین ها: در حالی که کوین بیس از لیست قابل توجهی از ارزها پشتیبانی می کند، بسیاری از آنها گم شده اند.

پلتفرم صرافی کوین بیس:

این شرکت دو پلتفرم مختلف به نام‌های Coinbase و Coinbase Pro را اجرا می‌کند. هر کدام به شما امکان خرید، فروش و تجارت ارزهای دیجیتال را می دهند اما ویژگی های منحصر به فردی را ارائه می دهند.

کوین بیس:

تجارت در Coinbase برای افراد مبتدی و آسان برای استفاده برای هر کسی که مهارت های اولیه کامپیوتری دارد، مناسب است. Coinbase در وب یا از طریق دستگاه های تلفن همراه Android و iOS در دسترس است. اگر تا به حال سهام را از طریق یک کارگزاری آنلاین معامله کرده باشید، تجربه مشابهی خواهید داشت.

در داشبورد اصلی، می‌توانید نمونه کارها Coinbase خود را مشاهده کنید، و برای خرید و فروش ارز هرگز بیش از چند کلیک از یک صفحه فاصله ندارید.

بازارهای ارزهای دیجیتال 24 ساعته کار می کنند، بنابراین می توانید در هر زمان وارد شوید و وارد معامله شوید. خریدها با استفاده از وجوه موجود در حساب شما یا مستقیماً از طریق یک حساب بانکی یا کارت متصل در دسترس هستند. بسته به نحوه پرداخت شما برای خرید ارز دیجیتال، ممکن است هزینه های اضافی اعمال شود. خریدها فوراً به حساب شما واریز می شوند، اگرچه ممکن است قبل از برداشت باید منتظر بمانید تا سپرده خود تسویه شود.

کوین بیس پرو (Coinbase Pro):

Coinbase Pro به نظر چیزی است که منحصراً برای معامله گران حرفه ای ساخته شده است، اما هر کسی که یک حساب Coinbase داشته باشد می تواند به نسخه حرفه ای دسترسی داشته باشد و از آن استفاده کند. کوین بیس پرو به شما دسترسی به انواع معاملات بیشتری می دهد، به ویژه استاپ یا لیمیت اردر (Stop and Limit Order)، که در پلتفرم اصلی Coinbase در دسترس نیستند.

برای مشاهده کامل این مقاله حتما به سایت ارزیدو و لینک زیر مراجعه کنید:(بررسی صرافی کوین بیس CoinBase)

امنیت در صرافی کوین بیس:

کوین بیس از شیوه های امنیتی پیشرو در صنعت برای ایمن نگه داشتن سپرده ها و دارایی های مشتریان استفاده می کند. با این حال، هنگام استفاده از ارز دیجیتال همیشه خطراتی وجود دارد، بنابراین رعایت بهترین شیوه های آنلاین برای ایمن نگه داشتن اطلاعات حسابتان ضروری است.

قابل ذکر است که 98 درصد از دارایی های مشتری با استفاده از ذخیره‌سازی سرد در شبکه ای از صندوق های امانات در سراسر جهان به صورت آفلاین ذخیره می شود که توسط پشتیبان های دیجیتال و کاغذی پشتیبانی می شود. از رمزگذاری و امنیت استاندارد بانکی برای وب سایت خود استفاده می کند. علاوه بر این، همه حساب‌ها باید از احراز هویت دو مرحله‌ای استفاده کنند، اقدامی برای جلوگیری از ورود دیگران به حساب شما، مگر اینکه دسترسی فیزیکی به تلفن شما داشته باشند.

حتی با این روش‌های امنیتی قوی، هزاران کاربر قربانی هکرها و طرح‌هایی شده‌اند که حساب‌های آنها را تخلیه کرده‌اند.

استفاده از رمزهای عبور تصادفی و منحصر به فرد در وب سایت های مالی مانند Coinbase برای جلوگیری از این نوع ضرر ضروری است. اگر شخصی به ایمیل یا تلفن شما دسترسی داشته باشد، ممکن است بتواند به حساب شما دسترسی داشته باشد، بنابراین همیشه آنها را خصوصی نگه دارید.

باز کردن یک حساب صرافی Coinbase:

در حال حاضر صرافی کوین بیس برای ایرانیان تحریم می باشد.در این صورت اگر بخواهید از این پلتفرم استفاده کنید و واریز وجه داشته باشید. این صرافی آیپی شما را شناسایی کرده و حسابتان را بلاک خواهد کرد. به‌هرحال برای حل کردن این مسِله می توانید با خرید سرورهای مجازی (VPS) و وصل شدن به آنها آیپی خود را تغییر دهید. پس اگر قصد استفاده از صرافی کوین بیس را دارید و در داخل ایران زندگی می کنید، بهتر است اقدام به خرید VPS کنید.

شما متوانید از صرافی هایی معتبر که ایران را تحریم نکرده اند، مانند کوینکس یا کوکوین برای نداشتن این مشکلات استفاده کنید.

در هر صورت ثبت نام در Coinbase یک فرآیند نسبتاً سریع و آسان است. برای وریفای کردن دارندگان حساب باید تصویری از یک شناسه دولتی ارسال کنند تا ثابت کنند، همان کسی هستند که می گویند. هنگامی که حساب خود را راه‌اندازی کردید و اطلاعات شما تأیید شد، می‌توانید ارزهای دیجیتال را تا سقف محدودیت‌های حساب Coinbase خود خریداری کرده و بفروشید.

خدمات مشتری در صرافی کوین بیس:

خدمات مشتری یکی از مهم ترین مشکلاتی است که کاربران با کوین بیس دارند. دسترسی به یک فرد در پشتیبانمی برای هر نوع کمکی تقریبا غیرممکن است، بنابراین Coinbase را در درجه اول یک خدمات مشتری به صورت رباتیک و سلف سرویس در نظر بگیرید.

گزینه های خدمات مشتری که به طور رسمی پشتیبانی می شوند عبارتند از: صفحه راهنمای Coinbase، بلیط های پشتیبانی ایمیل شده، یک سیستم تلفن خودکار و یک ربات چت.

رضایت مشتری: وقتی همه چیز همانطور که انتظار می رود کار کند، احتمالاً مشتری خوشحالی خواهید بود. اما گاهی اوقات، همه چیز آنطور که برنامه ریزی شده پیش نمی رود، و بررسی های مشتریان نشان دهنده تجربه ضعیف خدمات مشتری و کمک اندک به مرور کلاهبرداری ها، حساب های هک شده و حساب های قفل شده است.

به عنوان مثال، در Trustpilot، Coinbase با بیش از 6000 بررسی، تنها 1.6 ستاره دارد. بیشتر شکایات بر خدمات مشتری، وجوه از دست رفته و حساب‌های مسدود شده تمرکز دارند.

Coinbase همچنین از مشکلی رنج می برد که به نظر می رسد گریبان بسیاری از رقبای صنعت را گرفته است. در واقع، بیش از 11000 شکایت در کمیسیون تجارت فدرال ثبت شد و بسیاری از کاربران گذشته ادعا می‌کنند که پس از، از دست دادن وجوه به دلیل حساب‌های هک شده، از پشتیبانی ناچیزی برخوردار بوده‌اند.

وبسایت و اپلیکیشن صرافی کوین بیس:

می‌توانید با استفاده از وب‌سایت و اپلیکیشن موبایل کوین‌بیس، حساب خود را در هر زمانی مشاهده و مدیریت کنید. شما با استفاده از اپلیکیشن موبایل کوین بیس به راحتی می توانید به گزینه های زیر دسترسی داشته باشید:

مقایسه صرافی کوین‌بیس با سایر صرافی های ارزهای دیجیتال:

بازار ارزهای دیجیتال به سرعت در حال پیشرفت است. شما همچنین این گزینه را دارید که ارز دیجیتال خود را بدون یک صرافی متمرکز مانند Coinbase مدیریت کنید. رقبای اصلی Coinbase عبارتند از صرافی بایننس Binance، صرافی جمینی Gemini، صرافی کوکوین KuCoin، صرافی Kraken، صرافی اف تی ایکس FTX، صرافی کوینکس CoinEx و بسیاری دیگر. بسیاری از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال از ترکیبی از چندین صرافی و کیف پول های رمزنگاری برای دسترسی به طیف گسترده ای از ارزها، حفظ امنیت رمزنگاری خود و پایین نگه داشتن کارمزدها تا حد امکان استفاده می کنند.

کلام آخر:

کوین بیس یک پلتفرم مناسب برای خرید، فروش، ذخیره و تبادل ارزهای ریجیتال است ولی به دلیل خدمات مشتری ضعیف، ساختار قیمت گذاری و تحریم کشورمان می تواند انتخاب جالبی برای دوست داران ارزهای دیجیتال در داخل ایران نباشد. در هر صورت بهتر است قبل از تصمیم گیری برای انتخاب یک صرافی مطمین و جذاب تحقیقات خود را کامل کنید و به درستی تصمیم بگیرید. پیشنهاد ما به شما استفاده از صرافی هایی همچون کوینکس یا کوکوین می باشد.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه