امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://allnews.cloob24.com
0

بسیاری یا همه محصولات اینجا از شرکای ما هستند که به ما کمیسیون پرداخت می کنند. اینجوری پول در میاریم اما یکپارچگی ویراستاری ما تضمین می کند که نظرات کارشناسان ما تحت تأثیر جبران خسارت قرار نمی گیرند. ممکن است شرایط برای پیشنهادهای فهرست شده در این صفحه اعمال شود. صرافی ارزهای دیجیتال Blockchain.com دارای بیش از 71 میلیون کیف پول است که از طریق برنامه خود ایجاد شده است و 620 میلیارد دلار تراکنش در نزدیک به 200 کشور جهان ذکر شده است.

این صرافی انتخاب محدودی از ارزهای رمزنگاری شده دارد، اما Blockchain.com دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که صرافی‌های بزرگ‌تر ارائه نمی‌دهند. سرمایه‌گذاران آمریکایی می‌توانند به پلتفرم Blockchain.com دسترسی داشته باشند، اما بهتر است مطمئن شوید که ایالت شما اجازه دسترسی کامل را می‌دهد، زیرا برخی از ایالت‌ها نقل و انتقالات بانکی را برای تامین مالی حساب‌های صرافی ارزهای دیجیتال محدود می‌کنند.

بررسی کامل Blockchain.com

این صرافی ارز دیجیتال مناسب برای: معامله‌گران و سرمایه‌گذاران در تمام سطوح مهارتی است که به رمزارزها و راه‌های جدید برای کسب درآمد غیرفعال مانند سهام علاقه دارند.

مثبت

دو گزینه کیف پولبرنامه Airdropکاربران واجد شرایط می توانند سود کسب کنندآسان برای درک و استفاده

منفی

از وام های جدید پشتیبانی نمی کندجفت معاملات محدودپشتیبانی فنی محدود

امتیازات برتر

دو گزینه کیف پولBlockchain.com دو گزینه کیف پول دارد. یک کیف پول ذخیره‌سازی وجود دارد که مدیریت می‌کنید و خصوصی نگه می‌دارید. کیف پول دیگر اجازه داد و ستد را می دهد که Blockchain.com آن را از طرف شما مدیریت می کند. کیف پول معاملاتی از سپرده های بانکی و کارتی به ارزهای زیر پشتیبانی می کند.

دلار آمریکا (USD)پوند انگلیس (GBP)یورو اتحادیه اروپا (EUR)لیر ترکیه (TRY)کاربران واجد شرایط می توانند از طریق برنامه Airdrop آن کوین یا توکن رایگان دریافت کنند

Blockchain.com با برنامه Airdrop خود به کاربران امکان دسترسی به کوین های رایگان را می دهد. ایردراپ ارز دیجیتال یک هدیه رایگان یک توکن یا کوین به سرمایه گذاران خاص است. برای وضوح، کوین ها دارایی هایی هستند که بر روی بلاک چین های خود مانند بیت کوین یا اتر اجرا می شوند. توکن ها برای بلاک چین دیگری برنامه ریزی شده اند. تقریباً هر آلتکوین یک توکن است. برای واجد شرایط بودن برای کریپتو رایگان، کاربران Blockchain.com باید یک کیف پول اصلی برای ذخیره سازی داشته باشند. آنها همچنین باید شناسه خود را در “سطح طلایی” تأیید و پاک کنند، که بعداً در این بررسی توضیح داده شده است.

حساب سودآور Blockchain.com

حساب بهره Blockchain.com یک گزینه ذخیره سازی سودآور است (همچنین به عنوان سهام شناخته می شود، جایی که یک دارایی دیجیتال را ذخیره می کنید و صرافی برای استفاده از آن به شما سود می پردازد). کاربران واجد شرایط برای مبلغ ذخیره شده سود دریافت می کنند. سود اول هر ماه پرداخت می شود. سرمایه گذاران می توانند ارزهای الکترونیکی و سود کسب شده خود را به کیف پول اصلی Blockchain.com یا کیف پول تجاری خود منتقل کنند.

وب سایت Blockchain.com نرخ های بهره فعلی را فهرست نمی کند، اما ارزهای واجد شرایط و حداقل سپرده های آن عبارتند از:

بیت کوین (حداقل 300 دلار)اتر (حداقل 100 دلار)USD دیجیتال (حداقل 100 دلار)Tether (حداقل 100 دلار)بیت کوین کش (حداقل 1 دلار)Stellar Lumens (حداقل 1 دلار)

ابزارهای کاوشگر

بخش کاوشگر Blockchain.com یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های کل شبکه است. کاربران می توانند تراکنش های واقعی را در زمان اضافه شدن به بلاک چین بیت کوین یا اتریوم مشاهده کنند. همچنین رتبه‌بندی 621 کوین/توکن برتر را بر اساس ارزش بازار ارائه می‌کند که با ضرب قیمت دارایی و تعداد کل در گردش محاسبه می‌شود. این رتبه بندی ها معمولا نیاز به بازدید از وب سایت های دیگر مانند CoinMarketCap یا CoinGecko دارند.

جالب ترین ویژگی بخش Explorer صفحه “نمودار” است. این صفحه طیف وسیعی از آمارهای مفید را در نمودارهایی که به راحتی قابل مشاهده هستند، ارائه می‌کند، دقیقاً مانند شرکت محبوب تجزیه و تحلیل Glassnode. این شامل نمودارهای عرضه بیت کوین، اندازه متوسط ​​بلوک، نرخ هش و موارد دیگر است.

در صورت فوت صاحب حساب اصلی، امکان انتقال حساب را می دهد

تحت شرایط خدمات خود (TOS)، Blockchain.com یک روش ساده برای انتقال حساب یک دارنده متوفی به فرد دیگری ارائه می دهد. Blockchain.com در حال حاضر اجازه نامگذاری یک ذینفع را نمی دهد. این اسناد گواهی فوت مانند گواهی فوت یا گزارش کالبد شکافی را به عنوان محرک برای انتقال وجه می پذیرد. پس از تأیید، وجوه به یک حساب کاربری جدید به نام یکی از اعضای خانواده یا دوستان بازمانده منتقل می شود. این ویژگی TOS Blockchain.com را در میان صرافی های رمزنگاری منحصر به فرد می کند.

چه چیزی می تواند بهبود یابد

تعداد محدود جفت معاملاتیاین بهترین گزینه برای سرمایه‌گذارانی نیست که به دنبال ارزهای دیجیتال زیادی هستند. Blockchain.com سعی می‌کند تعداد کمی از کوین ها/توکن‌هایی را که پشتیبانی می‌کند به مثبت تبدیل کند. این وب سایت ادعا می کند که در “منطقه طلایی” قرار دارد و تعداد مناسبی از توکن ها و کوین ها را ارائه می دهد. این ادعا توخالی است. بهترین صرافی ها صدها جفت معاملاتی را برای مقایسه و خرید به سرمایه گذاران ارائه می دهند. مشتریان از گزینه های معاملاتی بیشتر و چرخش بازاریابی کمتری سود می برند.

پشتیبانی فنی محدودتنها راه تماس با میز راهنمای Blockchain.com از طریق ایمیل است. هیچ راهی برای دسترسی به آنها از طریق تلفن، پیام متنی یا چت دسکتاپ وجود ندارد. ده ها بررسی تک ستاره در مورد نسخه موبایل شکایت هایی را در مورد خدمات ضعیف به مشتریان ایجاد کرد. بسیاری از شکایات بیان کردند که پاسخ‌های «برش و چسباندن» دریافت کرده‌اند که به سؤالات متداول موجود مرتبط است. سایتی با میلیون ها مشتری در نزدیک به 200 کشور باید بهتر عمل کند. حداقل نیاز به ارائه پشتیبانی فنی 24/7 از طریق چت آنلاین دارد.

خدمات وام یا استقراض در برابر وجوه ذخیره شده شما ارائه نمی دهداین یک نقطه ضعف بزرگ Blockchain.com در مقایسه با سایر صرافی ها است. از فوریه 2021، Blockchain.com پشتیبانی از وام های جدید را متوقف کرد. به خدمات وام های موجود ادامه خواهد داد. هیچ توضیحی برای تغییر سیاست ارائه نکرد.

جایگزین هایی که باید در نظر گرفته شوند

گزینه خدمات کامل عالی برای سرمایه گذاران جدید: Robinhood یکی از معدود صرافی های رمزنگاری است که تراکنش های بدون کارمزد را افزایش می دهد. همچنین امکان داد و ستد مقادیر جزئی ارزهای دیجیتال و سایر گزینه های سرمایه گذاری را ارائه می دهد – راهی عالی و کم خطر برای مبتدیان که پاهای خود را خیس کنند. این دارای یک برنامه با کیفیت بالا است که امکان تجارت کامل ویژگی را در حال حرکت فراهم می کند.

برای انتخاب گسترده ای از ارزهای رمزنگاری شده: بایننس یکی از بزرگترین پلتفرم های ارزهای دیجیتال در این سیاره است. کاربران آن به بیش از 280 ارز در سراسر جهان دسترسی دارند. اینها شامل بیت کوین، استیبل کوین، آلت کوین و 10 توکن مختلف مالی غیرمتمرکز (DeFi) است. کاربران Binance.US در ایالات متحده به بیش از 50 کوین دسترسی دارند که قابل مقایسه با Blockchain.com است.

Blockchain.com چگونه کار می کند

ایجاد یک حساب صرافی Blockchain.com و ایجاد یک کیف پول اصلی سریع و آسان بود. پیوند دادن این دو حساب برای انتقال امن ارزهای دیجیتال ساده و ضروری است. می‌توانید یک کد QR را اسکن کنید و کوین ها/توکن‌های کریپتو را به کیف پول معاملاتی صرافی یا کیف پول اصلی برای ذخیره‌سازی منتقل کنید. قبل از اینکه بتوانید در Blockchain.com تجارت کنید، باید ایمیل خود را تأیید کرده و شناسایی کنید. صرافی دارای سه سطح تأیید است.

مرحله اول ترخیص تجاری “سطح نقره ای” را باز می کند. این سطح امکان نقل و انتقال و معامله با ارزهای رمزپایه را فراهم می کند، اما وجوه ذخیره نمی کند. کاربران سطح نقره ای محدودیت برداشت سالانه 1999 دلاری ارزهای رمزنگاری شده در ایالات متحده دارند. ترخیص تجاری بعدی “سطح طلا” به استانداردهای هویتی سخت تری از جمله شناسه عکس نیاز دارد. این امکان سپرده گذاری ارزهای رمزنگاری و ذخیره را فراهم می کند. سطوح برداشت نیز بسیار بالاتر است.

این سطح محدودیت برداشت هفتگی 200000 دلار و 100000 دلار ارز ذخیره ارز دیجیتال را باز می کند. همچنین باعث دسترسی به هدایای رایگان ارزهای دیجیتال، شرط بندی و موارد دیگر می شود. بالاترین “سطح پلاتین” به جزئیات هویت بیشتری نیاز دارد (حقوق، مدرک آدرس، شماره تامین اجتماعی برای ساکنان ایالات متحده و غیره). این مزایای سطح طلا را فراهم می کند و محدودیت های برداشت هفتگی برای ارزهای رمزنگاری شده و ذخیره را به 5 میلیون دلار افزایش می دهد.

تجارت Blockchain.com

پلت فرم Blockchain.com دارای یک داشبورد تجاری استاندارد است. با کلیک بر روی علامت “+” در سمت چپ بالای صفحه می توانید به لیست محدود جفت های معاملاتی آن دسترسی پیدا کنید. نمودار عمل قیمت و حجم معاملات را در وسط صفحه نمایش می دهد. «دفتر سفارش» یک خوراک معاملات بی‌درنگ را در سمت راست آن نشان می‌دهد.

همه اینها با جعبه های “خرید” و “فروش” بسته می شود تا سفارشات را در سمت راست ثبت کنید. داشبورد امکان سفارش های بازار را بر اساس قیمت های فعلی بازار فراهم می کند. این سفارشات محدود را با محدوده از پیش تعیین شده برای خرید یا فروش ارائه می دهد. همچنین سفارش‌های توقف محدود را ارائه می‌دهد که باعث فروش برای جلوگیری از ضرر می‌شود.

سرمایه گذاری Blockchain.com

برای باز کردن یک حساب بهره Blockchain.com چند الزام وجود دارد. اول، شما باید در سطح طلا تایید شده باشید. برای انجام این کار، روی “Upgrade Now” در صفحه Earn Interest کلیک کنید. همچنین می توانید به منوی کشویی تنظیمات کیف پول اصلی بروید. مراحل «تأیید هویت خود» را در قسمت نمایه کیف پول تکمیل کنید.

سپس، وب‌سایت Blockchain.com نرخ‌های بهره فعلی را فهرست نمی‌کند. حداقل الزامات سپرده برای ارزهای واجد شرایط آن وجود دارد که در زیر ذکر شده است:

بیت کوین (حداقل 300 دلار بیت کوین)اتر (حداقل 100 دلار ETH)USD دیجیتال (حداقل 100 دلار USD-D)Tether (حداقل 100 دلار USDT)بیت کوین کش (حداقل 1 دلار BCH)Stellar Lumens (حداقل 1 دلار XLM)

در نهایت، برای واجد شرایط بودن باید در کشور مورد حمایت تایید شده باشید. ساکنان کانادا، ژاپن، و همچنین ایالت های نیویورک و واشنگتن در ایالات متحده واجد شرایط کسب سود در کیف پول Blockchain.com خود نیستند.

ساکنان ایالت های زیر در ایالات متحده واجد شرایط دریافت سود در تمام ارزهای پشتیبانی شده هستند:

آلاسکاکالیفرنیاکلرادوایندیاناکنتاکیمریلندماساچوستمیشیگانمینه سوتامیسوریمونتانانیوهمپشایررود آیلندکارولینای جنوبییوتاویسکانسینوایومینگ

همه ایالت های دیگر (به استثنای NY و WA) واجد شرایط دریافت سود فقط در BTC، BCH، ETH، و XLM هستند. سود در USDT و USD-D برای ساکنان بریتانیا پشتیبانی نمی شود.

کیف پول اصلی Blockchain.com در مقابل کیف پول تجاری

شبکه Blockchain.com دو گزینه کیف پول با کاربردها و سطوح امنیتی متفاوت ارائه می دهد. اول، کیف پول اصلی غیر حضانت است. این بدان معناست که شما کنترل کاملی بر دسترسی به ارزهای رمزنگاری شده ذخیره شده در آنجا و همچنین کلیدهای خصوصی محافظت از آنها دارید. از کیف پول اصلی می توانید ارزهای الکترونیکی را مبادله کنید و یک حساب سودآور راه اندازی کنید. این فقط می تواند ارزهای رمزنگاری شده را نگه دارد، نه ارزهای ذخیره را.

دوم، کیف پول معاملاتی نگهبانی است که Blockchain.com از طرف شما مدیریت می کند. شما همچنان مالک تمام وجوه موجود در کیف پول معاملاتی هستید. Blockchain.com امنیت را اجرا می کند و آن را زیر نظر دارد. کیف پول معاملاتی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی Blockchain.com ضروری است. می تواند چهار ارز ذخیره (مانند USD، GBP، EUR، TRY) و کوین ها/توکن های فهرست شده در 52 جفت معاملاتی را در خود نگه دارد.

نمای کلی هزینه ها برای Blockchain.com

Blockchain.com از مدل هزینه «سازنده-گیرنده» استفاده می کند. سفارش “سازنده” وجوهی را به بازار اضافه می کند. سفارشی که وجوهی را از بازار می کشد، یک دستور «گیرنده» است. ساختار کارمزد به سازندگان با کارمزدهای کمتر در هر تراکنش برای افزایش نقدینگی پاداش می‌دهد. نقدینگی تمایل دارد تا بازارها را کارآمدتر کند. صرافی کارمزد تراکنش های بالاتری را از گیرندگانی که سرعت بازارها را کند می کنند، دریافت می کند.

بر اساس جدول کارمزد Blockchain.com، سطح پرداخت بر اساس حجم معاملات 30 روزه به دلار آمریکا وجود دارد که از 0.00 تا 1 میلیارد دلار متغیر است. این 12 ردیف هم برای سازندگان و هم برای گیرندگان اعمال می شود. برای سازندگان، هزینه ها از 0.20٪ تا 0.00٪ بر اساس مقیاس حجم است. برای گیرندگان، هزینه ها از 0.40٪ تا 0.06٪ برای همان مقیاس دلار 30 روزه متغیر است.

برای مطالعه کامل تر این مقاله به سایت ارزیدو مراجعه کنید: (معرفی و آموزش صرافی Blockchain.com)انتخاب ارز دیجیتال Blockchain.com

Blockchain.com 52 جفت معاملاتی را ارائه می دهد. این مبلغ در مقایسه با صدها مورد ارائه شده در صرافی های دیگر بسیار کم است. لیست ارزهای الکترونیکی که آن را پشتیبانی می کند شامل موارد زیر است:

طلای دیجیتال (DGLD)الگوراند (ALGO)بیت کوین کش (BCH)لایت کوین (LTC)ستاره ای (XLM)USD دیجیتال (USD-D)، که قبلا به عنوان USD PAX شناخته می شدتتر (USDT)بیت کوین (BTC)اتریوم (ETH)پولکادوت (DOT)مبدا (OGN)انجین (ENJ)Yearn.finance (YFI)Aave (AAVE)

آیا ارز دیجیتال شما با Blockchain.com ایمن است

Blockchain.com تأکید می کند که کیف پول اصلی آن، که فقط توسط کاربران فردی قابل دسترسی است و نه Blockchain.com، گواهی بر تعهد آن به امنیت است. این سایت معتقد است که کیف پول غیرحضوری خود به کاربران قدرت می دهد. کاربران تنها توانایی محافظت از کلیدهای دیجیتال خصوصی خود را برای دسترسی به کیف پول خود و دارایی های دیجیتال ذخیره شده در آنجا دارند.

Blockchain.com همچنین احراز هویت دو مرحله‌ای، یک عبارت پشتیبان 12 کلمه‌ای منحصر به فرد برای هر کیف پول و یک پین یا اثر انگشت 4 رقمی اضافی برای دسترسی به حساب ارائه می‌کند. اما، ما شما را تشویق می کنیم قبل از واریز وجه، بررسی برنامه آیفون را بررسی کنید. در شش ماه اول سال 2021، بیش از 320 شکایت علیه Blockchain.com وجود داشت. مشکلات اصلی عبارتند از گم شدن ارزهای دیجیتال، خدمات ضعیف به مشتریان و مسدود شدن دسترسی به حساب ها. علت این شکایات نامشخص است. بنابراین، کمی تحقیق و احتیاط لازم است.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه