امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 http://allnews.cloob24.com
0

این روز‌ها با توجه به رونق بازار رمز‌ارز‌ها، وجود پلتفرم‌های معاملاتی و بستر امن سرمایه‌گذاری الزامی شده است. اگرچه تعداد صرافی‌های رمز‌ارزی بسیار زیاد شده است اما پیدا کردن یک پلتفرم ایمن و قابل اعتماد بسیار حائز اهمیت است. Bingx یک صرافی نوپا و بین‌المللی است که به تازگی در حال کسب محبوبیت در بین معامله‌گران این حوزه است. در این مقاله قصد داریم به معرفی این صرافی بپردازیم.

معرفی صرافی Bingx

بینگ ایکس، یک صرافی آنلاین بین‌المللی است که در سال 2018 در سنگاپور تاسیس شد. چندی بعد در روسیه و کره جنوبی نیز به تاسیس شعبات خود پرداخت، بینگ اکس هم‌اکنون در بیش از 100 کشور خدمات رمز‌ارزی ارائه می‌دهد. بینگ ایکس خدماتی از قبیل معاملات اسپات، ابزار‌های بازار مشتقه و همچنین کپی تریدینگ و چندین موارد دیگر را به کاربران خود ارائه می‌دهد. این صرافی پس از معرفی سیستم کپی تریدینگ، به موفقیت چشمگیری در آسیا دست یافت.

صرافی Bingx، در سال 2018 با نام Bingbon تاسیس شد. پس از کسب موفقیت‌ها و ارتقا جایگاه خود نام آن به Bingx تغییر یافت. همچنین در سال 2021 از طرف سایت معتبر تریدینگ ویو (TradingView)، به‌عنوان بهترین پلتفرم معاملاتی سال انتخاب شد.

امکانات صرافی بینگ ایکس

پلتفرم معاملاتی بینگ ایکس از تمام امکانات معقول یک صرافی برخوردار است. با وجود اینها چندین قابلیت جدید در شبکه و جامعه خود ایجاد کرده که هرکدام جذابیت‌های خاص خودشان را دارند.

در پلتفرم بینگ ایکس کاربران می‌توانند با معامله‌گران و تحلیل‌‎گران نخبه ارتباط برقرار کنند، نظرات آنها را دنبال کنند یا حتی نظرات خود را به اشتراک بگذارند. جامعه بینگ ایکس روز به روز درحال پیشرفت و فعال‌‎تر شدن است، حضور در چنین جامعه‌ای می‌تواند به رشد شخصی معامله‌گران کمک کند.

قابلیت کپی‌‎تریدینگ نیز یکی دیگر امکانات مهم‌ این پلتفرم است. کاربران می‌توانند استراتژی معامله‌گران حرفه‌ای را مشاهده کنند، و بهترین استراتژی را انتخاب کرده و با ایجاد قابلیت کپی‌تریدینگ به کسب سود بپردازند. همچنین اگر خود را یک معامله‌گر حرفه‌ای می‌دانید، می‌توانید استراتژی خود را ارائه داده تا دیگران به کپی کردن معاملات شما بپردازند. در این صورت 8 درصد از سود معامله برای شما خواهد بود.

دیگر ویژگی‌های بینگ ایکس

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این صرافی بین‌المللی، حمایت از معامله‌گران ایرانی است. بینگ‌اکس از احراز هویت ایرانیان پشتیبانی کرده و همچنین بدون نیاز به احراز هویت نیز قابل ارائه خدمات است. این صرافی بدون نیاز به احراز هویت، روزانه تا سقف 50 هزاردلار اجازه برداشت می‌دهد که خود از اهمیت بالایی برخوردار است.

امکان اتصال حساب بینگ ایکس به تریدینگ ویو

یکی دیگر از امکانات این صرافی، قابلیت اتصال حساب خود به اکانت تریدینگ ویو است. با انجام اینکار انجام معاملات بسیار ساده‌تر می‌شود. معامله‌گران می‌توانند تحلیل خود را در سایت قدرتمند تریدینگ‌ ویو انجام داده و مستقیما طبق همان تحلیل موقعیت معامله‌گری خود را ایجاد کنند.

پشتیبانی فارسی

از آنجایی که این صرافی بین کاربران آسیایی طرفداران بسیار پیدا کرده، ویژگی پشتیبانی فارسی را نیز به امکانات خود اضافه کرده است. در صورت بروز هرگونه مشکل، معامله‌گران فارسی زبان به سادگی با زبان مادری خود مشکل را با تیم پشتیبانی درمیان گذاشته و از راهنمایی آنها به زبان فارسی استفاده کنند. این ویژگی برای معامله‌گران وطنی بسیار حائز اهمیت است.

امکان معاملات اهرمی

معاملات اهرمی یا فیوچرز، یکی از بخش‌های جذاب دنیای معامله‌گری است. انتخاب صرافی مناسب برای اینگونه معامله‌ها بسیار مهم است. بینگ ایکس نشان‌داده در این زمینه نیز خوب عمل‌کرده است. بخش معاملات اهرمی این صرافی به زیبایی طراحی شده و رابط کاربری ساده‌ای دارد. می‌توان گفت این بخش از صرافی Bingx دست کمی از رقبای بزرگ خود مانند بایننس یا کوکوین ندارد.

کارمزد خدمات در صرافی Bingx چگونه است؟

این صرافی از نظر کارمزد نیز تعرفه معقولی دارد. تعرفه بینگ ایکس از بسیاری از رقبای جهانی خود کمتر است. شاید در حجم پایین میزان کارمزد اهمیتی نداشته باشد اما برای افرادی اقدام به سرمایه‌گذاری سنگین یا معاملات حجم بالا می‌کنند، میزان کارمزد اهمیت پیدا می‌کند.

کارمزد معاملات – بینگ ایکس برای  انجام معاملات بین 0.02 تا 0.04 درصد از حجم معامله را کارمزد می‌گیرد.

کارمزد واریز – این صرافی برای واریز وجه، هیچ کارمزدی دریافت نمی‌کند.

کارمزد برداشت – بخشی از کارمزد برداشت مربوط به انتقال در شبکه است و صرافی از آن ذینفع نیست. به‌عنوان مثال کارمزد برداشت اتریوم بسیار بیشتر از ترون است که کاملا به خود شبکه مرتبط است. با این حال صرافی هنگام برداشت مبلغ ناچیزی به‌عنوان برداشت از وجه کم می‌کند.

نحوه ثبت نام در صرافی Bingx

برای استفاده از خدمات صرافی بینگ ایکس، ابتدا باید ثبت نام کنید، همانطورکه گفته شد اجباری برای انجام احراز هویت نیست، اما کاربران ایرانی به دلخواه خود می‌توانند احراز هویت نیز انجام دهند. در ادامه به آموزش قدم به قدم ثبت نام در صرافی خواهیم پرداخت.

1- ابتدا به سایت مربوط (Bingx.com) مراجعه کرده و از بالای صفحه گزینه Register را فشار دهید.

2- پس از ورود به صفحه ثبت نام، آدرس ایمیل خود و رمز‌عبور دلخواه را وارد کنید.

3- در این مرحله نیاز به تایید ایمیل خود دارید. کدی که از طرف صرافی به ایمیل شما ارسال شده را در کادر زیر وارد کرده تا ثبت نام نهایی شود.

تنها با انجام این 3 مرحله ثبت نام شما کامل می‌شود، حال با شارژ حساب خود می‌توانید شروع به معامله و سرمایه‌گذاری در رمز ارزها بکنید.

اپلیکیشن موبایل Bingx

پلتفرم معاملاتی بینگ ایکس، از یک نرم‌افزار موبایل برای راحتی کار کاربران بهره می‌برد. در این پلفترم تمامی امکانات صرافی با طراحی زیبا و رابط کاربری آسان قرار داده شده است. همچنین ایرانیان بدون نیاز به تغییر آی پی، به سادگی می‌توانند به نرم‌افزار متصل شده و از امکانات آن استفاده کنند.

کلام آخر

با وجود اینکه این روز‌ها صرافی‌های مطرح جهانی در حال بستن در‌های خود به روی ایرانیان هستند، همچنان پلتفرم‌های قدرتمندی وجود دارد که خدمات خود را به ایرانیان ارائه می‌کنند. بینگ ایکس یک صرافی معتبر، قدرتمند و جهانی است که چیزی از نام‌های مطرح بازار کم ندارد. در صورت علاقه‌مندی و کسب اطلاع بیشتر حتما از سایت رسمی پلتفرم دیدن کرده و از خدمات آن استفاده کنید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه