امروز سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 http://allnews.cloob24.com
0

کریپتو کارت چیست؟

کریپتو کارت یک کارت رمزنگاری معمولی به شما امکان می‌دهد پاداش‌های رمزنگاری را دریافت کنید یا برای پرداخت هزینه کالاها و خدمات، رمز ارز خود را فوراً به ارز فیات تبدیل کنید. هم Mastercard و هم Visa کارت های رمزنگاری شده صادر می کنند، به این معنی که می توانید از رمزنگاری خود در میلیون ها مکان در سراسر جهان استفاده کنید. یک کارت رمزنگاری پیش‌پرداخت شبیه کارت نقدی است که برای خرج کردن باید از قبل با رمزنگاری بارگذاری شود. می‌توانید کارت رمزنگاری را از یک صادرکننده دارای مجوز مانند یک صرافی یا بانک دریافت کنید. با این حال، کارت های رمزنگاری شده بدون خطر نیستند. وجوه ذخیره شده در کارت همچنان ممکن است ارزش بازار خود را از دست بدهد و هر تراکنشی که با کارت خود انجام می دهید احتمالا مشمول مالیات خواهد بود.

کارت‌های اعتباری کریپتو بیشتر شبیه کارت‌های اعتباری استاندارد با پاداش‌های کریپتو کار می‌کنند. می‌توانید صورت‌حساب کارت اعتباری خود را با پول نقد فیات پرداخت کنید، اما بابت پولی که خرج می‌کنید، پاداش‌های کریپتو دریافت کنید. بایننس برای مشتریان تایید شده KYC و AML یک کارت ویزا بایننس ارائه می دهد. می‌توانید فرآیند ثبت‌نام را در کمتر از چند دقیقه تکمیل کنید و از هزینه‌های مدیریت یا تراکنش، برگشت نقدی و سایر مزایا لذت ببرید.

معرفی کریپتو کارت

در حالی که بیشتر علاقه کریپتو به پتانسیل سرمایه گذاری آن است، هنوز هم در انتقال ارزش کاربرد دارد. ساتوشی ناکاموتو بیت کوین را خلق نکرد تا مردم را میلیاردر کند. با این حال، به عنوان یک سیستم پرداخت دیجیتالی جهانی طراحی شده بود. یکی از راه های رسیدن به این هدف، استفاده از کارت های رمزنگاری شده است. این روش پرداخت در حال حاضر به مردم کمک می‌کند تا از دارایی‌های دیجیتال و رمزارز در زندگی روزمره خود استفاده کنند و حتی پاداش‌های رمزنگاری را نیز دریافت کنند.

یک کارت رمزنگاری معمولی به روشی مشابه کارت نقدی شما عمل می کند. می‌توانید برای اقلام یا خدماتی که ارائه‌دهنده کارت را می‌پذیرد، پرداخت کنید. اگرچه ممکن است به نظر برسد که شما مستقیماً با ارزهای دیجیتال به یک فروشنده پرداخت می کنید، اما در واقع این اتفاق نمی افتد. فروشنده پول نقد فیات را به حساب خود دریافت می کند و نه رمزنگاری. کارت رمزنگاری شما ارز رمزنگاری شده را در حساب پیوندی شما دریافت می کند، آن را به ارز محلی که با آن پرداخت می کنید تبدیل می کند و سپس از این پول نقد برای پرداخت استفاده می کند.

هر دو ویزا و مسترکارت کارت های رمزنگاری را با شرکت های شریکی که برای مجوز درخواست می کنند ارائه می دهند. این دو ارائه‌دهنده پرداخت رایج در سطح جهان هستند که باعث می‌شوند کارت‌های رمزنگاری تقریباً به طور جهانی توسط خرده‌فروشان پذیرفته شوند. برخی از کارت‌های رمزنگاری تنها بابت پولی که با کارت خرج می‌شود، پاداش‌های رمزنگاری را ارائه می‌کنند. این کارت ها معمولاً کارت های اعتباری هستند که برای ثبت نام به چک اعتباری نیاز دارند. 

کارت رمزنگاری چگونه کار می کند؟

همانطور که اشاره کردیم، یک کارت رمزنگاری در واقع پولی را به فروشنده با رمزنگاری پرداخت نمی کند. به راحتی رمزارز شما را به پول نقد تبدیل می کند که می توانید از طریق کارت با فروشنده خرج کنید.

برای مثال، تصور کنید 500 دلار (دلار آمریکا) BNB در کیف پول بایننس کارت خود دارید. در یک رستوران، می‌روید تا اسکناس 100 دلاری را با کارت رمزنگاری خود بپردازید. هنگامی که کارت خود را وارد کردید و با پرداخت موافقت کردید، بایننس 100 دلار BNB را می فروشد و فیات را روی کارت بارگذاری می کند. سپس به رستوران 100 دلار پرداخت می‌شود و شما با 400 دلار BNB در Wallet Funding خود باقی می‌مانید. همه اینها در عرض چند ثانیه برای استفاده از کارت رمزنگاری شما اتفاق می افتد. در صورتی که ارائه دهنده خدمات شما از آنها پشتیبانی می کند، می توانید از کارت های رمزنگاری برای برداشت خودپرداز استفاده کنید. از همان روش بالا برای برداشت وجه نقد فیزیکی شما استفاده می شود.

تفاوت بین کارت رمزنگاری و کارت اعتباری یا نقدی چیست؟

چند تفاوت جزئی بین کارت های اعتباری و نقدی و کارت های رمزنگاری وجود دارد. در بیشتر موارد، هنگام پرداخت به همان شیوه عمل می کنند. مهم ترین تفاوت بین کارت رمزنگاری و کارت اعتباری/دبیت این است که کارت رمزنگاری معمولی خود را با ارزهای دیجیتال بارگذاری می کنید. یک کارت نقدی با ارزهای فیات از قبل بارگیری می شود و تراکنش های کارت اعتباری بعداً با فیات پرداخت می شود. یک کارت رمزنگاری پیش‌پرداخت مشابه کارت بدهی سنتی کار می‌کند. قبل از اینکه بتوانید آنها را خرج کنید باید وجوه را در حساب خود داشته باشید. شما نمی توانید کارت های خود را با پول نقد فیات بارگیری کنید، بلکه فقط با ارزهای دیجیتال. هنگامی که پرداختی انجام می دهید، وجوه شما بلافاصله در کیف پول رمزنگاری شما تبدیل می شود.

از سوی دیگر، کارت‌های اعتباری Crypto خط اعتباری را گسترش می‌دهند که به شما امکان می‌دهد اکنون خرید کنید و بعداً پرداخت کنید. Gemini و BlockFi هر دو کارت‌های اعتباری کریپتو منتشر کرده‌اند. صورتحساب کارت اعتباری شما با ارز فیات معمولی قابل پرداخت است، به این معنی که کارت اعتباری کریپتو اساساً یک کارت اعتباری پاداش است. برای سفارش کارت، باید مشتری شرکتی باشید که قبلاً یک کارت رمزنگاری ارائه می‌دهد، مانند یک صرافی رمزنگاری یا بانک پشتیبان رمزنگاری که از کریپتو پشتیبانی می‌کند. این فرآیند شامل تکمیل فرآیندهای «مشتری خود را بشناسید» (KYC) و مبارزه با پولشویی را قبل از اینکه بتوانید کارت رمزنگاری خود را سفارش دهید، مانند هر کارت اعتباری یا بدهی معمولی، انجام می دهید. با کارت اعتباری کریپتو، باید یک چک اعتباری نیز بگذرانید.

مزایای استفاده از کارت رمزنگاری چیست؟

مزیت کلیدی کارت رمزنگاری پیش پرداخت، امکان استفاده از رمزنگاری خود برای خریدهای روزمره است. انجام این کار به طور سنتی دشوار بوده است مگر اینکه یک فروشنده مستقیماً رمزنگاری را بپذیرد. حتی در این صورت، تایید برخی از کوین ها مانند بیت‌کوین 30 دقیقه طول می‌کشد. قیمت نیز متغیر است، به این معنی که ممکن است در واقع بیشتر یا کمتر از حد انتظار بپردازید. بسیاری از کارت های رمزنگاری دارای مزایایی مانند پاداش بازگشت نقدی یا تخفیف با اشتراک های خاصی مانند Spotify یا Netflix هستند. این مزایا شما را به سمت یک ارائه‌دهنده کارت خاص جذب می‌کند و مشابه مزایای ارائه شده در کارت‌های بدهی/اعتباری استاندارد است. مطمئن شوید که هر کارت چه چیزی را با هم مقایسه می کند تا بهترین مزایا را برای شما بیابید. همچنین فراموش نکنید که به دنبال هزینه های مبادله ای که ممکن است مجبور شوید در فرآیند تبدیل بپردازید، باشید.

آیا کارت های رمزنگاری خطراتی دارند؟

داشتن یک کارت رمزنگاری خطرات مشابهی با نگه داشتن کریپتو دارد. اگر حساب خود را با بیت کوین (BTC) یا اتر (ETH) بارگذاری کرده باشید، ارزش فیات حساب شما دائما تغییر خواهد کرد. این بدان معنی است که ممکن است بسته به نرخ ارز، مقدار دقیق پول را آنطور که فکر می کنید در حساب خود نداشته باشید. همچنین باید به خاطر داشته باشید که در بسیاری از حوزه‌های مالیاتی، هزینه‌های رمزنگاری یک رویداد مشمول مالیات است. این مهم نیست که چند دلار برای یک قهوه خرج کنید یا هزاران دلار برای یک ماشین. اگر قبل از اینکه رمز ارز خود را برای خرید چیزی با کارت رمزنگاری خود استفاده کنید، سود یا ضرری در ارز دیجیتال خود داشته اید، باید مبلغ مالیاتی مناسب را بپردازید یا حذف کنید. می‌توانید با خرید استیبل کوین‌ها برای استفاده با کارت رمزنگاری خود از این مشکل جلوگیری کنید، زیرا قیمت به ندرت از ارزش ثابت آن تغییر می‌کند.

بایننس کارت چیست؟

بایننس کارت یک کارت نقدی ویزا است که به حساب بایننس شما متصل است. با بارگیری کیف پول کارت خود، می توانید ارزهای دیجیتال را در هر جایی که ویزا پذیرفته است خرج کنید. به همان روشی عمل می کند که کارت های نقدی پیش پرداخت شده در بالا ذکر شد.

بایننس کارت در کدام کشورها موجود است؟

کارت بایننس فقط برای کاربران کشورهای منتخب در دسترس است، از جمله:

اتریش، بلژیک، بلغارستان، کرواسی، جمهوری قبرس، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، جبل الطارق، یونان، مجارستان، ایسلند، ایرلند، ایتالیا، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ لهستان، پرتغال، رومانی، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا و سوئد.

نحوه درخواست بایننس کارت

اگر قبلاً یک حساب Binance دارید و در یک کشور واجد شرایط زندگی می کنید، دریافت کارت ساده است. اگر هنوز در بایننس ثبت نام نکرده اید، می توانید راهنمای مبتدیان بایننس ما را دنبال کنید و در عرض چند دقیقه راه اندازی شوید. قبل از درخواست موفقیت آمیز برای بایننس کارت، باید تمام فرآیندهای مربوط به KYC و AML را تکمیل کنید.

برای سفارش کارت خود، مطمئن شوید که وارد سیستم شده اید و به صفحه Binance Card بروید. همچنین می توانید با نگه داشتن ماوس روی [Finance] در صفحه اصلی Binance و کلیک روی [Binance Visa Card] به این صفحه بروید.

سپس، روی [شروع به کار] و سپس [کارت سفارش] کلیک کنید. اکنون برخی از اطلاعات KYC و یک توافق نامه برای تأیید خواهید دید.

پس از تایید، وارد صفحه سفارش کارت خواهید شد. در اینجا می توانید فرمت نام خود را برای نمایش روی کارت انتخاب کنید. هنگامی که انتخاب خود را تأیید کردید، روی [ادامه] کلیک کنید.

اکنون می‌توانید اطلاعات خود را از پیش پر شده و اطلاعات اضافی از دست رفته را برای پر کردن پیدا کنید. در نهایت، قبل از کلیک بر روی [Order Your Binance Card]، با خط‌مشی رازداری، شرایط استفاده، و قرارداد دارنده کارت موافقت کنید.

هنگامی که کارت خود را سفارش دادید، به یک کارت مجازی نیز دسترسی خواهید داشت تا قبل از آمدن کارت فیزیکی از آن استفاده کنید. می‌توانید این کارت را به Google Pay Send اضافه کنید یا حتی برای خریدهای آنلاین از آن استفاده کنید. اگر ترجیح می دهید از اپلیکیشن موبایل Binance استفاده کنید، می توانید کارت خود را نیز از آنجا سفارش دهید.

مزایای استفاده از بایننس کارت

بایننس کارت علاوه بر اینکه به شما امکان می دهد رمز ارز خود را در فروشگاه ها، رستوران ها و پذیرندگان VISA در سراسر جهان خرج کنید، دارای مزایا و مزایای منحصر به فردی نیز می باشد.

1. هزینه صفر: کارت ویزا بایننس برای هر کاربر بایننس رایگان است. هیچ کارمزد اداری، پردازشی یا سالانه بایننس وجود ندارد، اما ممکن است گاهی اوقات مشمول هزینه های شخص ثالث شوید.

2. می توانید رمز ارز خود را نگه دارید: برای آماده سازی برای خرید چیزی، نیازی به مبادله رمزنگاری خود به فیات نیست. Binance آن را دقیقاً در زمانی که شما نیاز دارید تبدیل می کند، به این معنی که ارز دیجیتال شما همچنان می تواند سودهای احتمالی بازار را به دست آورد.

3. تا 8٪ بازگشت نقدی: بسته به موجودی میانگین ماهانه BNB، شما تا 8٪ بازگشت نقدی در تمام خریدهای خود دریافت خواهید کرد. این بازگشت نقدی به صورت BNB در حساب Binance به شما داده می شود. شما می توانید جزئیات بیشتر در مورد برنامه بازگشت نقدی را اینجا بخوانید.

4. صندوق های امن: وجوه رمزنگاری شما SAFU هستند و توسط Binance محافظت می شوند. بایننس از سطح ایمنی بالایی برخوردار است و از استانداردهای امنیتی قوی استفاده می کند.

کلام آخر

اگر مقداری کریپتو دارید که دیگر نمی‌خواهید آن را HODL کنید، یک کارت رمزنگاری تبدیل به فیات را ساده می‌کند. بدون استفاده از کارت رمزنگاری، باید فرآیند تبدیل را طی کرده و فیات را به صورت دستی به حساب بانکی خود انتقال دهید. این ممکن است چند روز طول بکشد، بسته به بانک و صرافی ارز دیجیتال شما. کارت رمزنگاری واقعاً یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای استفاده از رمزنگاری شما برای خرید چیزها است و یک توسعه خوشایند است. با این حال، همیشه مطمئن شوید که آنچه را که به دلایل مالیاتی خرج می کنید، حساب کنید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه