امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://allnews.cloob24.com
0

تاکنون بازی‌های بلاکچینی اغلب با ابهام و گنگی همراه بودند، پلتفرم واحدی وجود نداشت تا بازی‌ها را درکنار هم جمع‌کند و امکاناتی از قبیل یکپارچگی، معاملات راحت‌تر و مواردی از این قبیل را برای کاربران فراهم کند. پروژه Wemix که کارنامه‌‌ای پر بار در حوزه بازی‌های بلاکچینی دارد، با شعار بازی‌های بلاکچینی دیگر سخت نیستند، در صدد رفع این مشکل برآمده است. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با پلتفرم کاربردی Wemix آشنا شویم.

معرفی پلتفرم Wemix 3.0

ومیکس یک پلتفرم مبتنی بر بلاکچین است که به گفته خود با تمرکز بر دنیای نسل سوم وب و ارائه راهکار‌های نوین در حوزه بازی‌های ویدئویی فعالیت می‌کند. این پروژه در صدد ارائه پلتفرمی کاربردی برای گیمر‌ها (بازی‌کنندگان) برآمده تا تمامی بازی‌های این کمپانی در یک پلتفرم واحد جمع‌آوری شود و به صورت یکپارچه به ارائه خدمات بپردازد.

بازی‌کنندگان با استفاده پلتفرم ومیکس می‌توانند تمامی بازی‌های این کمپانی را مشاهده کنند. از بازی‌های جدید باخبر شوند. تمامی آیتم‌ها، توکن‌ها و دارایی‌های دیجیتالی بازی در یک بازار آزاد و یکپارچه قابل معامله باشد. و در آینده بتوانند به گفت و گو و ارتباط در مورد این دنیای گسترده بپردازند.

تا پیش از این بازی‌های بلاکچینی ماهیتی کمتر شفاف داشتند، شروع بازی و آموزش آنها همواره با دشواری بسیار همراه بود. اما ومیکس با شعار بازی‌های بلاکچینی دیگر سخت نیستند پا به عرصه گذاشت.

ایجاد یک پلتفرم واحد برای جمع‌آوری بازی‌های یک کمپانی ایده کاربردی و جذابی است که اگر به‌طور درست مورد توسعه قرار بگیرد می‌تواند در آینده کاربر‌های بسیاری را به خود جذب کند.

پلتفرم ومیکس از چه بازی‌هایی پشتیبانی می‌کند؟

این کمپانی تا پیش از این چند بازی بلاکچینی مطرح که حتی قابل رقابت با بازی‌های مطرح جهانی بود، ارائه داده‌ بودند. بازی‌هایی مانند MIR4 و FourGods از ساخته‌های این کمپانی بودند که حتی در پلتفرم‌های مطرحی مانند استیم (Steam) نیز عرضه شده بود.

بازی‌های نامبرده شده نیز در این پلتفرم وجود دارند و چندین بازی جدید در سبک‌های مختلف هم به آنها اضافه شده است. با اینکه هم‌اکنون تعداد بازی‌ها زیاد نیست اما در برنامه‌های پلتفرم است که به تعداد آنها اضافه کند.

تمامی بازی‌ها در این پلتفرم جمع‌آوری شده و با کلید بر روی هرکدام وارد سایت مستقل آن خواهید شد. از طریق سایت wemixnetwork می‌توانید تمام بازی های وجود را مشاهده کرده و در مورد آنها اطلاعات کسب کنید.

چگونه از پلتفرم ومیکس استفاده کنیم؟

برای ثبت نام در این پلتفرم، ایجاد کیف پول و حساب کاربری تنها کافیست چند مرحله ساده را طی کنید. در ادامه این مراحل را توضیح خواهیم داد.

1- با استفاده از حساب گوگل خود یا جی‌میل، یک حساب در سایت ویمیکس بازکنید.

2- سپس صحت جی‌میل خود را تایید کنید.

3- کیف پول Wemix Wallet را در کامپیوتر یا گوشی موبایل خود نصبت کنید.

4- حال برای دریافت ولت آیدی و کلید خصوصی اقدام کنید.

5- اکنون می‌توانید با حساب کاربری و کیف پول خود به هربازی دلخواهی که در پلتفرم هست وارد شده بازی را شروع کنید.

تمامی دارایی‌های دیجیتالی بازی‌ها، مانند NFT و توکن‌های بازی در این کیف پول ذخیره شده و قابلیت معامله و جا‌به‌جایی دارند.

امکانات پلتفرم ومیکس

تا اینجای کار از چند امکان کلیدی این پلتفرم صحبت کردیم. وجود یک بستر مادر برای بازی‌های بلاکچینی و یکپارچه کردن آن خود یک قابلیت بسیار کلیدی است. با این حال به‌طور خلاصه به چند امکانات کلیدی پروژه اشاره خواهیم کرد.

جمع‌آوری بازی‌های بلاکچینی در یک پلتفرم واحد.اطلاع رسانی در مورد بازی‌های جدید.مبادله تمامی دارایی‌های دیجیتالی مربوط به بازی‌ها در یک بازار یکپارچه.ایجاد یک برنامه حکومتی غیرمتمرکز برای توسعه پروژه و برگزاری رویداد‌های مختلفایجاد سرویس دیفای برای استفاده از دارایی‌های بدست آمده از بازی‌ها با هدف افزایش کسب درآمد.کلام آخر

اگر شما هم به بازی‌های کامپیوتری علاقه‌مند هستید، قطعا دنبال کردن پروژه ویمیکس می‌تواند برای شما جذاب باشد. این پروژه بازی‌های قابل قبولی تاکنون ارائه داده است که درخور توجه است. برخی از این‌ بازی‌ها مانند MIR4 حتی در بزرگترین پلتفرم‌ها مانند STEAM بازی‌کننده داشته و مورد توجه واقع شده است.

پلتفرم ویمیکس علاوه بر سرگرمی، امکان کسب درآمد، معامله و بدست آوردن دارایی‌های دیجیتالی را فراهم کرده که در آینده ممکن است بسیار ارزشمند شود. پس حتما از این سایت دیدن کنید و خودتان امکانات آن را تجربه کنید.

منبع: ومیکس 3.0 پلتفرمی مخصوص بازی‌های بلاکچینی

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه