امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://allnews.cloob24.com
0

همه ما قطعا در اطراف خود افرادی را دیده‌ایم که با سرمایه‌گذاری زود هنگام در ارز‌ دیجیتال به ثروت هنگفتی دست یافته‌اند. افرادی که میلیون‌ها دلار پول به جیب زده و موقعیت‌های مناسبی را بدست آورده‌اند. حتما این سؤال برای شما هم پیش‌میاید که باز هم می‌شود از طریق این بازار به ثروت رسید؟ آیا دیر نشده است؟ چه استراتژی می‌تواند ما در بازار به ثروت برساند؟ در ادامه می‌خواهیم چند روش به‌شما معرفی کنیم در دراز مدت می‌تواند سود قابل توجه‌ای نصیب سرمایه‌گذار بکند، پس تا اتنهای مقاله همراه ما باشید.

دیدگاه بلند مدت داشته باشید!

دیدگاه بلند مدت در سرمایه‌گذاری همواره جواب داده است. از آنجایی که پول فیات چه کم چه زیاد همیشه در گیر تورم می‌شود ارزش دارایی‌ها در طی زمان همیشه صعودی هستند. حال دنیای ارز دیجیتال به واسطه حجم بازار کوچک و ارائه فناوری نوین، قطعا در طول زمان رشد بیشتری نسبت به دارایی‌های قدیمی‌تر مانند طلا خواهد داشت.

پس دیدگاه بلند مدت همیشه جواب داده و ریسک کمتری داشته است.

در زمان فروش‌های هیجانی خرید کنید!

یکی از مهم‌ترین استراتژی نهنگ‌های بازار، این است که دقیقا زمانی که سرمایه‌گذاران خرد دست به فروش هیجانی می‌زنند، آنها خرید می‌کنند. پس بهترین استراتژی برای خرید و سرمایه‌گذاری دقیقا زمانی است که بازار به دلیل ترس و فروش‌های هیجانی به کف‌های قیمتی رسیده است. دو اصطلاح انگلیسی برای این شرایط استفاده می‌شود که در زیر آورده‌ایم.

Buy selloffsBuy the dip

goog_519046716

در پروژه‌هایی سرمایه‌گذاری کنید که برای حل مشکلی ساخته شده‌اند

در این بازار هزاران هزار ارز دیجیتال وجود دارد. اما آیا تمام آنها ارزشمند هستند؟ آیا تمامی ارز‌ها برای ایجاد ارزش افزوده‌ای ساخته شده‌اند؟ قطعا خیر!

از آنجایی که دنیای کریپتو یک دنیای آزاد و بی حد و مرز است، بسیاری از این به اصطلاح پروژه‌‍‌ها تنها برای خالی کردن جیب مردم ارائه می‌شوند و هیچ ارزشی در خود ایجاد نکرده‌اند. پس حتما در پروژه‌های معتبر و امتحان پس‌ داده سرمایه‌گذاری کنید.

حتما بخش سنگین سبد خود را به بیت کوین و اتریوم اختصاص دهید، بخش سبک آن را هم به پروژه‌های پرقدرت و آینده دارد. تنها 1 درصد سبد خود را به شت کوین‌ها یا پروژه‌های ریسکی اختصاص دهید تا در صورت متضرر شدن آسیبی به اصل سرمایه شما وارد نشود.

سهام‌گذاری (استیکینگ) کنید

حتما در مورد استیکینگ ارز‌های دیجیتال شنیده‌اید. استیکینگ یا سهام‌گذاری این قابلیت را به شما می‌دهد که در ازای سپرده کردن دارایی خود، درآمد منفعل بدست آورید. این اتفاق کمک می‌کند تا اندازه کیف پول شما بزرگ شود. مقدار دارایی شما فارغ از رشد قیمت بیشتر شده و با رشد قیمت سود تصاعدی بدست میاورید.

سهام‌گذاری، بدست آوردن و دوباره اضافه کردن سود به اصل سرمایه برای سود مرکب یکی از بهترین روش‌ها برای کسب ثروت در بلند مدت است. همچنین اگر این اتفاق در بازار نزولی و کف‌های قیمت انجام شود سود شما را چند برابر می‌کند زیرا دارایی بدست آمده شما در آینده ارزشی چند برابر خواهد داشت.

هرماه حتما بخشی از درآمد خود را سرمایه‌گذاری کنید.

اگر خارج از بازار کریپتو درآمد دارید، حتما بخشی از درآمد خود را سرمایه‌گذاری کنید، این اتفاق در بلند مدت برای شما ثروتی هنگفت به ارمغان خواهد آورد. سرمایه‌گذاری پس‌انداز‌ها در کنار سهام‌‎گذاری و کسب سود مرکب قطعا در بلند مدت شما را ثروت‌مند خواهد کرد. برای کاهش ریسک می‌توانید سبد سرمایه‌گذاری خود را به خارج از دنیای کریپتو نیز گسترش دهید و مقداری و سهام نیز داشته باشید.

و در آخر، صبر کنید!

گر صبر کنی زغوره حلوا سازم! بله، صبر کردن سخت‌ترین کار دنیاست! هیچ چیز به اندازه انتظار کشیدن و صبوری سخت نیست. اما نتیجه صبر هیچگاه بد نبوده است. برای کسب ثروت در بازار مالی و به بار نشستن سرمایه‌گذاری باید صبر کرد. تمامی مواردی که در بالا گفتیم تنها با فاکتور صبر است که نتیجه خواهد داد. پس هیچگاه به دنبال کسب سود‌های هیجانی و یک شبه پولدار شدن نباشید، راه صد ساله یک شبه طی نخواهد شد. 

پس انداز کنید، سرمایه‌گذاری کنید، سهام‌گذاری کنید، خرید خوب در کف قیمت انجام دهید و درنهایت صبر کنید. صبر می‌تواند تمامی این موارد در مانند پازلی در کنارهم قرار‌دهد و مهر ثروت را بر آن هک کند.

منبع: 6 راه برای ثروتمند شدن در ارز دیجیتال!

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه