امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://allnews.cloob24.com
0

دنیای متاورس و بازی‌های مبتنی بر این دنیا‌ها یکی از داغ‌ترین ترند‌های دنیای ارز دیجیتال است. این روز‌ها پروژه‌های بسیاری از نام متاورس جهت متفاوت نشان‌دادن خود استفاده می‌کنند. با این حال برخی از آنها واقعا با کیفیت طراحی شده و آینده درخشانی را به خود اختصاص داده‌اند. در این مقاله قصد داریم بازی‌های متاورسی که برای گوشی‌های اندروید عرضه شده یا در شرف عرضه هستند را معرفی کنیم تا شما راحت‌تر بتوانید بازی منتخب خود را انتخاب کرده و در مورد آن تحقیق کنید.

بهترین بازی‌ های متاورس برای اندروید

در ادامه، لیستی از برترین بازی های متاورس برای اندروید در سال 2022 را معرفی خواهیم کرد که از نظر کیفیت، تیم توسعه پروژه و آینده جایگاه مناسبی را به خود اختصاص داده‌اند. برخی از این بازی‌ها کاملا قابل رقابت با بازی‌های مطرح دنیا بوده و می‌توانند در آینده بازی‌کنان بسیاری را به خود جذب کنند. قطعا در آن زمان بازی‌کنندگانی که امروز بازی را شروع کرده دارایی، آیتم‌ها و شخصیت‌های ارزشمندی خواهند بود تقاضای بسیاری برای آنها ممکن است وجود داشته باشد.

بازی اکسی اینفینی – Axie infinity

Sky Mavis یک استارت‌آپ ویتنامی است که Axie Infinity را در سال 2018 راه‌اندازی کرد. این بازی با الهام از پوکمون ساخته شده و به بازیکنان اجازه می‌دهد موجودات خارق‌العاده‌ای به نام Axies را ایجاد، جمع‌آوری و تجارت کنند. شخصیت‌های اکسی قابلیت تولید مثل و ایجاد موجودات جدید را دارند. بسته به نژاد والدین فرزندان با قابلیت‌‍‌های منحصر به فرد جدید ساخته می‌شوند.

بازی‌کنندگان می‌توانند با شخصیت‌های اکسی به مبارزه و انجام مراحل ماجراجویی بپردازند. همچنین با بردن مبارزات آنلاین بازی‌کنندگان توکن SLP پاداش می‌گیرند. همچنین امکان کسب درآمد با معاملات اکسی‌ها نیز وجود دارد.

اکسی اینفینیتی پرطرفدار‌ترین بازی بلاکچینی است که در سال 2021 به اوج محبوبیت خود رسید. این بازی برای سیستم عامل اندروید قابل دسترس بوده و از سایت اصلی امکان دانلود آن وجود دارد.

بهترین بازی‌ های متاورس

دو جوان آرژانتینی با نام‌های Ari Meilich و Esteban Ordano در سال 2020 دنیای دیسنترالند رو برای عموم معرفی کردند. دیسنترالند اولین متاورس دنیای بلاکچین و جزو کمتر پروژه‌هایی است که مفهوم متاورس را به درستی ارائه می‌دهد. کاربران در این دنیا می‌توانند به گشت و گذار، کسب و کار، آموزش و تقریبا هر آنچه در دنیای واقعی امکان‌پذیر است را انجام دهند.

دیسنترالند در ابتدا تنها برای کامپیوتر‌های شخصی آنهم تحت وب در دسترس بود اما امروزه نسخه اندرویدی آن نیز در دسترس قرار گرفته است که به محبوبیت پروژه در بلند مدت خواهد افزود.

بازی سندباکس – SandBox

سندباکس در ابتدا به عنوان یک بازی موبایل در سال 2012 توسط بنیانگذاران فرانسوی Pixelowl، Arthur Madrid و Sébastien Borget منتشر شد. سپس در سال‌های 2020 نسخه بلاکچینی آن در شبکه اتریوم راه‌اندازی شد. این بازی متاورسی که ظاهری الهام گرفته از دنیا ماین کرفت نیز دارد، یکی از دیگر بهترین متاورس‌های دنیای بلاکچین است. رقیب اصلی دیسنترالند و از دیگر پروژه‌هایی که مفهوم متاورس را به درستی ارائه داد.

در دنیای سند باکس، کاربران قادر به خرید زمین‌های بازی، ساخت و ساز و ایجاد کسب و‌ کار‌های متنوع هستند. رویداد‌ها و فستیوال‌های بسیاری تاکنون در این دنیای محبوب برگزار شده است. سند باکس جزو بهترین پروژه‌های متاورسی است که نسخه اندروید آن در دسترس می‌باشد.

بازی ایلویوم – Illuvium

ایلویوم یک بازی متاورسی ظاهرا جذاب است که خود را به‌عنوان یک بازی Triple A واقعی در دنیای بلاکچین معرفی کرده است. Triple A به معنای بازی‌های همه‌چی تمام و سطح بالایی است که کمپانی‌های بزرگ با هزینه بسیار بالا آن‌ها را ساخته و به بازار عرضه می‌کنند. با اینکه ایلویوم هنوز عرضه نشده با این حال پیش‌نمایش‌های بسیار جذب کننده‌ای برای این بازی عرضه شده که ندا از یک پروژه قدرتمند می‌دهد.

بازی ایلویوم یک بازی متاورسی جهان باز است. کاربران می‌توانند در این دنیا گشت و گذار کنند، آیتم‌های نایاب پیدا کنند، شخصیت‌ها مبارزاتی خلق کنند و با بازی‌کنان دیگر برای بدست آوردن رمز ارز اتریوم مبارزه کنند. به‌عنوان کسی که علاقه‌مند به دنیای بازی‌های کامپیوتری است، پیشنهاد می‌کنم حتما از سایت و پیش‌نمایش‌های این بازی دیدن کنید.

بازی دنیای کشاورزان – Farmers World

دنیای کشاورزان! فکر می‌کنم تنها از اسم این بازی بتوانیم متوجه‌ شویم که با چه دنیایی طرف هستیم! کشاورزی، کشت محصولات، نگهداری از دام‌ها و برداشت محصولات مختلف، ایده جدیدی نیست اما هیچ وقت از جذابیت آن کاسته نخواهد شد.

دنیای کشاورزان که در سال 2021 منتشر شد، به شما امکان می‌دهد زمینی را خریداری کنید و در آن طلا استخراج کنید، کشاورزی کنید، دام پرورش دهید، ماهی بگیرید و برای حیوانات مزرعه خود خانه بسازید. همه چیز در بازی متاورسی از جمله شیر و تخم مرغ، NFT هستند. محصول برداشت شده توسط شما می تواند فروخته شود یا با بازیکنان دیگر معامله شود.

همجنین شما باید از مزرعه خود در برابر مزاحمان (قبایل قرمز و سفید) و همچنین بازیکنان دیگری که ممکن است منابع شما را بدزدند یا با هیولاهای جنگل به مزرعه شما حمله کنند، دفاع کنید.

برای مطالعه جزئیات کامل از بازی دنیای کشاورزان به این صفحه مراجعه کنید.

جمع‌بندی

بازی‌های متاورسی که در این مطالب معرفی شد، همگی از معتبر‌ترین پروژه‌های بلاکچینی هستند که پروژه‌های هدفمند و نوآورانه تولید کرده‌اند. بازی‌های بالا برای گوشی‌‎های اندرویدی عرضه شده و بهتر است از حتما از سایت اصلی آنها را دانلود کنید. برخی از این باز‌ی‌ها مانند اکسی و دنیای کشاورزان برای شروع نیازمند سرمایه‌گذاری است، پس اگر به دنبال انجام این بازی‌‌ها هستید حتما قبل از آن تحقیقات خود را کامل کنید.

منبع پست: برترین بازی های متاورس برای اندروید در 2022

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه