امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403 http://allnews.cloob24.com
0

BEP-20 چیست

BEP-20 یک استاندارد توکن در زنجیره BNB (زنجیره هوشمند قبلی بایننس) است. استاندارد BEP-20 توکن‌های ERC-20 و BEP-2 را گسترش می‌دهد و عملکرد بیشتری را ارائه می‌کند که به شما امکان می‌دهد توکن‌های خود را بین بلاک چین‌های مختلف جابه‌جا کنید.

با BEP-20 می توانید:

از توکن های سازگار در بلاک چین های مختلف استفاده کنید.توکن‌ها را از سایر بلاک‌چین‌ها ثابت کنید و آن‌ها را در زنجیره BNB (یعنی بیت‌کوین به‌عنوان BTCB تثبیت شده) در دسترس قرار دهید.توکن های BEP-2 را با معادل های BEP-20 (BNB از BEP-2 به BEP-20) تعویض کنید.فقط از کارمزد تراکنش بسیار کم و زمان بلوک 3 ثانیه لذت ببرید.برای نگاه دقیق تر به استاندارد BEP-20، پیش نویس پیشنهادی Github را بررسی کنید.


نحوه برداشت توکن BEP-20

ده ها صرافی از برداشت BEP-20 به کیف پول های سازگار با BSC پشتیبانی می کنند و نیاز به تبدیل دستی توکن های BEP-2 به BEP-20 را از بین می برند. با برداشت مستقیم توکن های BEP-20، هم در زمان و هم در هزینه (کارمزد) صرفه جویی می کنید، زیرا به طور کامل از مرحله ای که باید توکن های خود را به BEP-20 تبدیل کنید، صرفه جویی می کنید.

قبل از برداشت مطمئن شوید که صرافی یا کیف پولی که استفاده می کنید از BEP-20 پشتیبانی می کند. اگر مطمئن نیستید، برای بررسی مجدد با پشتیبانی رسمی مشتری تماس بگیرید.

برداشت توکن BEP-20 در Binance.com

این مقاله، روند برداشت BNB از Binance.com به Trust Wallet را توضیح خواهیم داد. با این حال، روند برداشت باید در همه صرافی ها و کیف پول های رمزنگاری بسیار مشابه باشد.

قبل از شروع، باید به Trust Wallet (یا هر کیف پول دیگر سازگار با BSC) بروید و آدرس BSC دریافت کننده را دریافت کنید. این بسیار ساده است زیرا تنها کاری که باید انجام دهید این است که کیف پول خود را باز کنید، Smart Chain را انتخاب کنید و روی Receive کلیک کنید. آدرس روی صفحه ظاهر می شود.

1. وارد حساب Binance.com خود شوید. در گوشه بالا سمت راست، [Wallet] را انتخاب کنید و روی [Overview] کلیک کنید.

2. در نمای کلی کیف پول، روی [برداشتن] کلیک کنید.

3. هنگامی که در منوی برداشت قرار گرفتید، کوین ای را که می خواهید برداشت کنید (در مورد ما BNB) انتخاب کنید و آدرس برداشت را وارد کنید (به دست آمده از Trust Wallet). سپس، BNB Smart Chain (BEP20) را به عنوان شبکه انتقال انتخاب کنید و مبلغی را که می خواهید برداشت کنید وارد کنید.

4. پس از انتخاب BNB Smart Chain به عنوان شبکه انتقال، یک صفحه پاپ آپ ظاهر می شود تا تأیید کند که متوجه شده اید که چه کاری انجام می دهید.

5. مراحل بعدی مانند هر انصراف دیگری است. یک صفحه تأیید ظاهر می شود تا شما را در مورد جزئیات تراکنش، مانند نرخ تبدیل و کارمزدها مطلع کند.

6. پس از تأیید، از شما خواسته می شود کد تأیید خود را برای تأیید برداشت وارد کنید.

تراکنش شما به زودی پردازش خواهد شد. وجوه باید ظرف چند دقیقه پس از ایمیل تأیید برداشت، در موجودی Trust Wallet شما ظاهر شود. هنگامی که وجوه شما رسید، Trust Wallet اعلانی درباره واریز موفقیت آمیز توکن های BEP-20 BNB شما ارسال می کند.

با انجام این مراحل، نیاز به تبدیل دستی BEP-2 به BEP-20 را از بین می برید. پس از دریافت سپرده به Trust Wallet خود، می توانید با هر dApp یا پروژه پشتیبانی شده تعامل داشته باشید.

منبع: نحوه برداشت توکن BEP-20 در زنجیره هوشمند بایننس

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه