امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 http://allnews.cloob24.com
0

عرضه کوین اولیه (ICO):

معادل صنعت ارزهای دیجیتال با عرضه اولیه عمومی (IPO) است. شرکتی که به دنبال جمع‌آوری پول برای ایجاد یک کوین، برنامه یا سرویس جدید است، می تواند یک ICO را به عنوان راهی برای جمع‌آوری سرمایه راه‌اندازی کند.

سرمایه‌گذاران علاقه‌مند می‌توانند برای دریافت یک توکن ارز دیجیتال جدید صادر شده توسط شرکت، یک پیشنهاد کوین اولیه خریداری کنند. این توکن ممکن است دارای برخی کاربردهای مرتبط با محصول یا خدماتی باشد که شرکت ارائه می دهد، یا ممکن است فقط نشان دهنده یک سهم در شرکت یا پروژه باشد.

چگونه یک پیشنهاد کوین اولیه (ICO) کار می کند‌:

زمانی که یک پروژه ارز دیجیتال می‌خواهد از طریق ICO پول جمع‌آوری کند، اولین قدم سازمان‌دهندگان پروژه این است که تعیین کنند چگونه آن را ساختار خواهند داد.

ICO ها را می توان به چند روش مختلف ساختار داد، از جمله:

عرضه ایستا و قیمت ثابت: یک شرکت می تواند یک هدف یا محدودیت بودجه خاصی را تعیین کند، به این معنی که هر توکن فروخته شده در ICO دارای قیمت از پیش تعیین شده است و کل عرضه توکن ثابت است.

عرضه ایستا و قیمت پویا: یک ICO می‌تواند یک عرضه ثابت از توکن‌ها و یک هدف تأمین مالی پویا داشته باشد، این بدان معناست که مقدار وجوه دریافتی در ICO قیمت کلی هر توکن را تعیین می‌کند.

عرضه پویا و قیمت ثابت: برخی از ICOها عرضه توکن پویا اما قیمت ثابت دارند، به این معنی که میزان سرمایه دریافتی تعیین کننده عرضه است.

این پروژه در مورد چیست:نیازی که پروژه پس از اتمام انجام می شودپروژه به چه مقدار پول نیاز داردبنیانگذاران چه تعداد از توکن های مجازی را حفظ خواهند کردچه نوع پرداختی (چه ارزها) پذیرفته می شودمدت زمان اجرای کمپین ICOچه کسی می تواند یک ICO راه‌اندازی کند:

هر کسی می تواند یک ICO راه‌اندازی کند. در حال حاضر با مقررات بسیار کمی در مورد ICOها در ایالات متحده، هر کسی که می تواند به فناوری مناسب دسترسی داشته باشد، آزاد است تا یک ارز دیجیتال جدید راه‌اندازی کند.

اما این فقدان مقررات همچنین به این معنی است که ممکن است کسی هر کاری که لازم است انجام دهد تا شما را متقاعد کند که ICO قانونی دارد، و سپس با پول فرار کند. از بین همه راه‌های ممکن برای تأمین مالی، یک ICO احتمالاً یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای راه‌اندازی به عنوان کلاهبرداری است.

ملاحظات ویژه:

فعالیت ICO در سال 2019 به طور چشمگیری شروع به کاهش کرد، تا حدی به دلیل منطقه خاکستری قانونی که ICOها در آن زندگی می کنند. سرمایه گذاران می توانند تحقیق کنند و ICOهایی را پیدا کنند که در آن شرکت کنند، اما هیچ راه مطمئنی برای اطلاع از آخرین پیشنهادات اولیه کوین وجود ندارد. هیچ تضمینی وجود ندارد که سرمایه‌گذار هنگام سرمایه‌گذاری در یک ICO در معرض کلاهبرداری قرار نگیرد.

برای کمک به جلوگیری از کلاهبرداری ICO می توانید:

اطمینان حاصل کنید که توسعه دهندگان پروژه می توانند به وضوح اهداف خود را تعریف کنند. ICOهای موفق معمولاً اوراق سفید ساده و قابل درک با اهداف واضح و مختصر دارند. به دنبال شفافیت باشید سرمایه گذاران باید از شرکتی که ICO را راه‌اندازی می کند، انتظار شفافیت 100% داشته باشند.

شرایط و ضوابط قانونی ICO را مرور کنید. از آنجایی که رگولاتورهای سنتی عموماً بر این فضا نظارت ندارند، مسئولیت سرمایه‌گذار است که از قانونی بودن ICO اطمینان حاصل کند.

بررسی کنید که وجوه ICO در یک کیف پول امانی ذخیره شده است. این نوع کیف پول به کلیدهای دسترسی چندگانه نیاز دارد که محافظت مفیدی را در برابر کلاهبرداری فراهم می کند.

عرضه کوین اولیه (ICO) در مقابل عرضه اولیه (IPO):

عرضه اولیه سهام باعث افزایش سرمایه برای شرکت هایی می شود که در حال تبدیل شدن به سهام هستند و منجر به توزیع سهام شرکت بین سرمایه گذاران می شود. برای ICOها، شرکت‌های ارز دیجیتال از طریق فروش کوین یا توکن، سرمایه جمع‌آوری می‌کنند. در هر دو مورد، سرمایه‌گذاران، چه در مورد شرکت و چه در مورد ارز دیجیتال، خوش‌بین هستند و بر اساس برخی اعتقاد به افزایش ارزش دارایی در طول زمان سرمایه‌گذاری می‌کنند.

تفاوت اصلی بین ICO و عرضه اولیه سهام در این است که سرمایه گذاری در یک ICO، سهام مالکیت شما را در پروژه یا شرکت ارز دیجیتال تضمین نمی کند. شرکت‌کنندگان ICO در حال قمار هستند که ارزش یک ارز بی‌ارزش در حال حاضر بعداً بالاتر از قیمت خرید اصلی‌اش افزایش می‌یابد.

یکی دیگر از ملاحظات دیگر این است که شما معمولاً برای سرمایه گذاری در ICO نیاز به داشتن یک ارز دیجیتال دیگر دارید. از آنجایی که توکن‌های جدید صادر شده در یک ICO اغلب فقط با استفاده از یک ارز دیجیتال معتبر مانند بیت‌کوین قابل خریداری هستند.

سرمایه‌گذاران ICO باید از قبل دو کیف پول رمزنگاری داشته باشند:یک کیف پول رمزنگاری برای ذخیره ارز دیجیتال دیگری مانند بیت کوین یا اتریومیک کیف پول رمزنگاری اضافی برای نگهداری توکن یا ارز فروخته شده برای ICO
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه