امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://allnews.cloob24.com
0
بهترین ارزهای دیجیتال

پیدا کردن بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری را می توان یکی از سخت‌ترین کارها برای سرمایه گذاران این بازار دانست زیرا در میان بیش از 20 هزار ارز دیجتال در این بازار که بسیاری از آنها دارای اهداف و کاربرد خاصی هستند، پیدا کردن چند ارز برای سرمایه گذاری کار بسیار سختی خواهد بود.

در این میان همانند سال های گذشته ارزهایی دیده خواهند شد که در بین ارزهای معتبر نیستند اما با برنامه ها و پیشروی های خود بعد از گذشت چندین ماه چند هزار درصد سود می دهند، احتمال شناخت این گونه پروژه ها در میان چندین ارز دیجیتال کار بسیار پیچیده ای است و سرمایه گذاری بر روی اینگونه ارزها نیز در اکثر موارد دچار ضرر خواهد شد. در ادامه به معرفی و بررسی چندین ارز دیجیتال که برای سرمایه گذاری مناسب هستند می پردازیم.

بهترین ارز برای سرمایه گذاری

برای سرمایه گذاری بر روی یک ارز دیجیتال موارد بسیاری مورد توجه قرار می گیرد که می تواند سود دهی و یا عدم ضرر در سرمایه گذاری بر روی آن دارایی را تا حد زیادی تضمین کند البته تمامی این مسائل با شرایط کلی بازار های ارز دیجیتال نیز مرتبط هستند و شرایط کلی بازار بر روی تمامی ارز ها تاثیر گذار خواهد بود. در دنیای ارز های دیجیتال میزان نوسان ها بسیار بیشتر از سایر بازار های مالی است و همین نوسان یکی از دلایل جذابیت این بازار می باشد.

در طول یک ماه بیت کوین شاهد نوسان های چندین هزار دلاری است و اگر این نوسان ها شما را عصبی کند، شما نمی توانید به درستی تصمیم بگیرید. در ادامه به بررسی مواردی که در انتخاب ارز جهت سرمایه گذاری تاثیر گذار است می پردازیم.

سهم بازار

باید دید در مقایسه با حجم کل بازار، ارز دیجیتال انتخابی چند درصد از آن را به خودش اختصاص داده است هر چه قدر که درصد بیشتری از کل بازار را در اختیار داشته باشد نشان دهنده اعتبار و سلطه آن بر بازار است. در این زمان حتما پروژه انتخابی را با پروژه های رقیب که در یک راستا فعالیت می کنند مقایسه کنید.

مزیت و کاربرد ارز دیجیتال

چه مواردی باعث جذب کاربران بیشتر می شود و چه دلایل و کاربرد هایی وجود دارد که باعث می شود سرمایه گذاران بیشتری نسبت به این پروژه جذب شوند، میزان کاربردی بودن نسبت به پروژه های رقیب که باید توسط شما مورد بررسی قرار بگیرد.

حجم تراکنش ها

هر چه قدر میزان معاملات و تراکنش های آن رمز ارز بیشتر باشد نشان دهنده پر کاربرد بودن آن و همچنین برنامه های خوب جهت آینده این رمز ارز است و می تواند دلیل خوبی برای سرمایه گذاری بر روی آن رمز ارز باشد البته میزان معاملات را باید در طول مدت زمان مورد بررسی قرار داد. همچنین می توانید از طریق وبسایت coinmarketcap.com رتبه و میزان معاملات را بررسی کنید.

مسیر راه و اهداف

در این زمان باید دید این پروژه چه مقدار بر روی اهداف و قول های گذشته پایبند بوده و چه برنامه ها و اهدافی برای آینده در نظر گرفته است و میزان هماهنگی اهداف از پیش تعیین شده با توانایی تیم آن رمز ارز مورد بررسی قرار گیرد تا بتوانید در مورد رسیدن آن ارز به اهداف و جذب سرمایه گذاران بیشتر پیش بینی کنید.

اخبار مربوط به بازار

یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر بازار های ارز دیجیتال اخبار است، اخبار حول ارز دیجیتال می تواند بر بزرگترین رمز ارزهای بازار نیز تاثیر بگذارد و در روند رشد و نزول آن ها نقش بسیاری داشته باشد، وجود اخبار خوب در مورد پروژه و اهداف حول آن می تواند یکی از گزینه های تاثیر گذار برای سرمایه گذاران باشد.

بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید 2022

در ادامه این مقاله به معرفی پروژه هایی که دارای اعتبار هستند و امکان رشد آنها بسیار بالاست می پردازیم. تمامی پروژه هایی که قصد معرفی آنها را داریم تقریبا دارای قابلیت های بالا هستند و از جمله پروژه های معروف و صاحب نام این بازار هستند.

بیت کوین (BTC)

پادشاه دنیای ارز های دیجیتال که معتبر ترین ارز موجود است در سال 2009 توسط فرد ناشناسی با نام ساتوشی ناکاماتو ساخته شد. هر گونه اثر بر روی این ارز دیجیتال بر تمامی ارزهای بازار تاثیر گذار خواهد بود، چه سرمایه‌گذار مبتدی باشید چه حرفه ای، سرمایه گذاری بر روی این رمز ارز می تواند انتخاب مطمئنی باشد. در زمان نوشتن این مقاله بیت کوین حدود 72 درصد پایین‌تر از سقف تاریخی خود است. خیلی از کسب کار ها در حال دریافت و پرداخت با استفاده از بیت کوین می باشند و این مسئله هر روزه در حال گسترش است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بیت کوین و موارد مربوط به آن می توانید از مقاله بیت کوین چیست وبسایت ما بازدید نمائید.

اتریوم (ETH)

پلتفرمی که محبوب سرمایه گذاران و توسعه دهندگان است. این پلتفرم به توسعه دهندگان اجازه ی ساخت توکن خودشان را می دهد و خود این مسئله باعث معاملات بالا در شبکه اتریوم شده است، میزان معاملات بیشتر به خودی خود می تواند در روند افزایش قیمت تاثیر گذار باشد. پروژه های بزرگ و معروف بسیاری بر روی این بلاکچین در حال اجرا و پیشرفت است و اتریوم را می توان به عنوان ملکه ارز های دیجیتال نامید که پس از بیت کوین رتبه دوم را در بازار ارز های دیجیتال دارد و سهم بزرگی از بازار را در اختیار خود قرار داده است.

هر آنچه که لازم است در مورد اتریوم بدانید را ما در مقاله ارز اتریوم – ارز بومی بلاکچین اتریوم برای شما جمع‌آوری کرده ایم.

بایننس کوین (BNB)

دیگر رمز ارزی که باید به آن توجه داشته باشید بایننس کوین می باشد، با توجه به تعداد استفاده کنندگان و معاملات روزانه، بایننس یکی از بزرگترین صرافی های جهان است که ارز دیجیتال آن بایننس کوین می باشد. این ارز دارای پلتفرم خاص خود می باشد که از مزیت های آن فی پایین و سرعت بالا است و تعداد بسیار زیادی توکن بر روی این بلاکچین توسط توسعه دهندگان اجرا شده است.

برای اطلاعات تکمیلی در مورد این ارز دیجیتال پیشنهاد می شود از مقاله ارز BNB – ارز دیجیتال صرافی بایننس بازدید نمائید.

کاردانو (ADA)

از دیگر ارزهای دیجتال بازار که دارای اهداف مشخص و بسیار کاربردی است می توان به ارز کاردانو اشاره کرد. این ارز دیجیتال بر اساس اثبات سهام می باشد که این امر مصرف انرژی را به شدت کاهش داده و دوست دار محیط زست است. همچنین کاردانو از سرعت تراکنش های بسیار بالا و فی بسیار پایینی برخوردار است و قابلیت اجرای قرار دادها بر روی آن امکان‌پذیر است. ارتقاء هارد فورک Vasil کاردانو در روز 22 سپتامبر 2022 با موفقیت انجام شد که خود این مسئله خبر بسیار خوبی برای طرفداران کاردانو برای آینده این ارز می باشد.

برای اطلاعات تکمیلی در مورد این رمز ارز می توانید از مقاله ارز کاردانو، ارز بومی بلاکچین کاردانو بازدید نمائید.

سولانا (SOL)

Solana یکی دیگر از ارزهایی است که می توان بر روی آن سرمایه گذاری کرد، سرعت بالا و فی شبکه پایین و همچنین روش هایی که اجازه بیشتری به توسعه دهندگان برای اجرای قرار داد های خود را می دهد. سولانا یک رقیب سر سخت برای اتریوم نیز به حساب می آید که از نظر فی بسیار پایین‌تر از اتریوم است و از سرعت قابل توجهی جهت تراکنش ها برخوردار است. برای یک سرمایه گذاری بلند مدت سولانا می تواند یک انتخاب بسیار عالی باشد. برای اطلاعات تکمیلی در مورد این رمز ارز می توانید از مقاله ارز سولانا چیست وبسایت ما بازدید نمائید.

پالیگان (MATIC)

از دیگر داستان های موفق بازار ارزهای دیجیتال، می توان به پالیگان Polygon از ارز های معتبر بازار است که بسیاری از مشکلاتی که کاربران اتریوم با آن مواجه بوده اند را رفع کرده است و افراد بسیاری را برای سرمایه گذاری به سمت خود جذب می کند. از قابلیت های این بلاکچین می توان به فی بسیار پایین، سرعت تراکنش بسیار بالا و موارد بسیاری که مورد توجه کاربران و توسعه دهندگان قرار می گیرد. مواردی مانند پروژه های متاورس، NFT ها و پروژه های بسیاری در حال اجرا شدن بر روی این بلاکچین هستند که سرمایه های بسیاری را می توانند به سمت این ارز دیجیتال جذب کنند.

مقاله های بسیاری در مورد این بلاکچین بر روی وبسایت ما وجود دارد که پیشنهاد ما برای شروع، مقاله ارز متیک، توکن شبکه Polygin + استیک ارز MATIC را پیشنهاد می کنیم.

چیلیز (CHZ)

یکی از ارزهای دیجیتالی که راه مختص به خودش را دارد چیلیز است. مسیری که چیلیز در پیش گرفته است طرفداران تیم های ورزشی و ورزشکاران و باشگاه های ورزشی بسیاری را به سمت خود جذب خواهد کرد و در این امر تا کنون بسیار موفق عمل کرده است. چیلیز یک بلاکچین بسیار سریع و مقیاس پذیر است که قابلیت پشتیبانی از قرار داد های هوشمند را دارد. پلتفرم سوشیوس بر روی بلاکچین چیلیز اجرا شده است و منبعی برای توکن های هواداری برای تیم های ورزشی است که روز به روز در حال گسترده شدن است و آینده بسیار روشنی در این زمینه برای این ارز پیش بینی می شود.

مقاله ارز چیلیز – نحوه خرید و فروش آن از مقاله هایی است که برای بررسی کامل این ارز به شما پیشنهاد میدهیم.

استلار لومن (XLM)

از کاربردی ترین ارز های دیجیتال که پلتفرم آن یکی از بهترین خدمات را برای عموم مردم ارائه می کند. این قابلیت انتقال پول به هر جای دنیا در کمترین زمان ممکن و همچنین کمترین فی تراکنش است. این پلتفرم قابلیت های بسیاری در مورد مبادلات بین المللی ارائه می دهد که می توان از این رو بر گسترش این پروژه حساب کرد.

برای بررسی کامل در مورد این پروژه پیشنهاد می شود از مقاله ارز استلار لومن، آینده معاملات بین المللی بازدید نمائید.

دسنترالند (MANA)

یکی از آشنا ترین و صاحب نام ترین پروژه ها در دنیای متاورس، پروژه Decentraland است. این پروژه خود را به عنوان پلتفرم واقعیت مجازی معرفی می کند که بر روی بلاکچین اتریوم راه‌اندازی شده است. در این پلتفرم به می توانید در دنیای مجازی این پروژه اقدام به خرید زمین، گشت و گذار و کسب درآمد از طریق مختلف بپردازید. طبق استقابل های صورت گرفته از دنیای متاورس، آینده پروژه های موجود در این زمینه ازجمله پروژه دسنترالند، روشن پیش بینی می شود.

پیشنهاد می شود برای اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه از مقاله بازی دیسنترالند (دسنترالند) چیست؟ + ارز مانا بازدید نمائید.

شیبا اینو (SHIB)

یک میم کوین که با شعار قاتل دوج کوین وارد بازار شد و از زمان ورود بر خلاف تمامی میم کوین ها و شیت کوین ها، به تمامی وعده های خود عمل کرد و در حال حاضر یکی از پروژه های رده بالا و معتبر بازار است که دارای صرافی غیر متمرکز خود و همچنین در حال ارائه بازی مخصوص به خودش است. برنامه های بسیار زیادی توسط تیم این ارز دیجیتال معرفی شده است که این ارز در حال گسترش خود و پیشروی به سمت رده های بالاتر است. همچنین این پروژه در حال ساخت بلاکچین مخصوص به خود و ورود به دنیای متاورس نیز می باشد و این ارز دارای جامعه بسیار قوی و پویا است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه می توانید از مقاله ارز شیبا اینو – آموزش سرمایه گذاری و خرید بازدید نمائید.

لازم به ذکر است معرفی و بررسی هر کدام از ارزهای بالا به منزله سیگنال خرید یا فروش از طرف تیم ارزیدو نمی باشد.

جمع‌بندی

در بالا به بررسی و معرفی چندین ارز معتبر بازار که بسیار مستعد رشد در روند بازار می باشند پرداختیم. همیشه نکته ای که در میان تمام سرمایه گذاران وجود دارد این است که تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد نگذارید. بازار ارز های دیجیتال بازاری پر نوسان است و در هر زمان سرمایه گذاری نیاز به تحقیق و بررسی های دقیق است، در بالا به معرفی چندین ارز دیجیتال پرداختیم ولی هیچ کدام از معرفی و بررسی ها به منزله سیگنال خرید و فروش از طرف تیم ارزیدو نمی باشد.

لازم به ذکر است شما می توانید به مراجه به صفحه تحلیل وبسایت ما، از تحلیل ارزهای معتبر بازار مطلع شوید و روند ارزهای ذکر شده را تا حد بسیار زیادی پیش بینی کنید. امیدواریم با مقاله بالا قدم مثبتی در مسیر سرمایه گذاری و سودآوری در دنیای ارزهای دیجیتال برای شما برداشته باشیم.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه