امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://allnews.cloob24.com
0
بازی Crypto Royale چیست؟

بازی کریپتو رویال، یک بازی کاملا رایگان و آنلاین است، که به شما قابلیت کسب درآمد از بازی را می‌دهد. همچنین این بازی از تعداد بالایی از بازیکنان برخوردار است و طرفداران زیادی دارد. ارز دیجیتال این بازی ROY نام دارد که شما با بازی کردن می‌توانید آن را بدست بیاورید. در اینجا آموزش کامل بازی Crypto Royale برای شما آمده است، پس تا آخر این مقاله همراه من باشید.

بازی کریپتو رویال، کاملا رایگان و تحت وب می‌باشد.

آموزش بازی کریپتو رویال

بازی کریپتو رویال یک بتل رویال مبتنی بر مرورگر است و مانند تمام بازی‌های بتل رویال دیگر، برنده زمانی مشخص می‌شود که بتواند تمام بازیکن‌های دیگر را شکست دهد. در نتیجه برنده، بدون نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه مقداری XP برای افزایش سطح خود و مقداری توکن ROY دریافت می‌کند، که می تواند درآمد روزانه را برای کاربر به همراه داشته باشد.

برای شروع بازی به سایت cryptoroyale.one بروید. در بالا سمت راست گزینه Play Now وجود دارد، با بردن موس خود روی گزینه Play Now، می‌توانید از بین 4 مود مختلف انتخاب کنید و بازی را شروع کنید. ثبت‌نام در این بازی از طریق دیسکورد انجام می‌شود، پس بهتر است قبل از شروع بازی دیسکورد خود را به بازی کریپتو رویال لینک کرده.

بازی کریپتو رویال در موبایل

همانطور که گفتیم این بازی تحت‌وب می‌باشد و نسخه موبایل آن در حال حاضر در مرورگرهای تلفن همراه در همان آدرس های وب سایت موجود است. برای حرکت دادن خود در بازی می‌توانید با انگشت روی صفحه بکشید و برای نیترو زدن، روی صفحه ضربه بزنید.

مزایای بازی CryptoRoyaleاین بازی کاملا بدون ریسک می‌باشد.شما نیاز به سرمایه‌گذاری برای شروع بازی ندارید.بازی تحت‌وب و سبک است، پس نیاز به سیستم خاصی برای شروع بازی ندارید.جامعه بازی حدودا 100 هزار بازیکن دارد، که در هر لحظه در طول روز در حال بازی هستند.جامعه دیسکورد بازی بسیار فعال است و می‌توانید اطلاعات و اخبار خوبی در رابطه با بازی کسب کنید.گیم پلی بازی کریپتورویال

یکی از بازیهایی که می‌شود گیم پلی این بازی را با آن مقایسه کرد، بازی agar.io می‌باشد. به‌هرحال توضیحات کاملی در رابطه با گیم‌پلی این بازی در زیر آمده است.

زمانی که بازی را شروع می‌کنید، کاراکتر شما وارد محیطی می‌شود که در حال کوچک شدن است. در هر مسابقه حدودا بین 3 تا 10 بازیکن همزمان وارد زمین بازی می‌شوند و هدف هرکدام، از بین بردن بقیه و تنها ماندن در زمین بازی است. خب حتما می‌پرسید چگونه؟! تمامی نکات در ادامه آمده است:

3 رنگ اصلی در بازی وجود دارد: زرد، آبی و صورتی، که هرکدام بر رنگ دیگر مزیت دارد. می‌شود گفت این بازی حدودا از اصول بازی سنگ، کاغذ، قیچی استفاده کرده است. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، رنگ آبی می‌تواند به صورتی آسیب بزند، رنگ صورتی می‌تواند به زرد آسیب بزند و زنگ زرد می‌تواند به رنگ آبی آسیب بزند، پس همیشه مراقب رنگ آسیب زننده به خود باشید و از رنگ درست برای آسیب زدن به بقیه استفاده کنید. برای مثال اگر با توپ رنگ آبی به توپ رنگ زرد بخورید، مقدار جون شما کم شده و حتی امکان حذف شما از بازی نیز وجود دارد.

تنها راه برنده شدن، درک و استفاده درست از برخوردهاست!

قانونی که در بالا توضیح دادم، تنها قانونی است که برای برنده شدن باید بدانید! شما به صورت تصادفی وارد یک نقطه از نقشه بازی می‌شوید و رنگ شما هم به صورت تصادفی انتخاب می‌شود، حال در نزدیکی شما جعبه هایی با 3 رنگ اصلی بازی قرار گرفته اند، که با برخورد با هرکدام آنها، رنگ شما به آن تغییر می‌کند و مقداری هم درجه سلامتی شما بالا می‌رود. تمام بازیکنان در این بازی سعی بر این دارند که با انتخاب رنگ درست در زمان درست و ضربه زدن به بازیکنان دیگر، سلامتی آنها را کاهش دهند و آنها را از بازی حذف کنند. پس انتخاب رنگ درست و ضربه درست به حریف، مهمترین نکته در این بازی است.

کسب درآمد از بازی کریپتو رویال

درآمدزایی از این بازی به چند بخش تقسیم شده است:

با اول یا دوم شدن در هر مسابقه مقداری توکن ROY به شما تعلق می گیرد.به ازای هر کشتن یک جعبه به شما تعلق می‌گیرد، همچنین جعبه های براقی در نقشه بازی وجود دارد که می‌توانید آنها را بردارید. پس از هر مسابقه امکان باز کردن جعبه‌ها به شما داده می‌شود و اگر 10 جعبه داشته باشید می‌توانید گردونه جایزه را بچرخانید و نسب به شانس خود ROY جایزه بگیرید.می‌توانید یک شنبه‌ها در تورنمنت‌ هفتگی شرکت کنید و با برنده شدن، ROY جایزه بگیرید.با نگه داشتن ROY در اکانت خود می‌توانید سود 20% بگیرید و جایزه دریافتی از مسابقات را افزایش دهید.اگر پوسته ای برای کاراکتر خود در بازی دریافت کردید، می‌توانید آن را از طریق خود فروشگاه بازی، به دیگر بازیکنان بفروشید.با داشتن پوسته اختصاصی، می‌توانید وارد مسابقات Skin Wars شوید و توکن ROY بدست آورید.ارز ROY، ارز بازی کریپتو رویال

رویال با نام اختصاری ROY یک توکن HRC-20 است که در شبکه هارمونی وان ایجاد شده است و ارز بازی کریپتو رویال است. حداکثر عرضه این توکن 400 میلیون ROY است.

قیمت ارز روی

قیمت ارز ROY در زمان نگارش این مقاله 0.008 است. برای دیدن قیمت لحظه ای می‌توانید صفحه قیمت ارز ROY را چک کنید.

استیک کردن ارز ROY

با رها کردن ROY های خود در بازی، توکن‌های شما خود به خود استیک می‌شوند و شما از مزایای استیک کردن این توکن که در بالا اشاره شد، بهره می‌برید.

برداشت پول از بازی Crypto Royale

اول از همه، برای اینکه بتوانید توکن‌های خود را بازی خارج کنید، نیاز به یک کیف پول دارید، در زیر ما برای شما متامسک را معرفی کرده‌ایم:

کیف پول Metamask خود را دانلود و آماده کنید. (آموزش گام به گام کیف پول متامسک)اکنون باید شبکه Harmony را به متامسک اضافه کنید. بازی کرپتو رویال بر روی شبکه Harmony One قرار گرفته است.کیف پول Metamask خود را باز کنید، روی عکس نمایه خود کلیک کنید و روی “Add Network” کلیک کنید.حال شبکه جدید را به Metamask اضافه کنید. یک پنجره کوچک ظاهر می شود که جزئیات شبکه را می پرسد. این مشخصات را در آن وارد کنید:

Network Name: Harmony Mainnet

New RPC URL: https://api.harmony.one

ChainID: 1666600000

Currency Symbol: ONE

Block Explorer URL: https://explorer.harmony.one

سپس روی گزینه سیو بزنید، جالا نیاز دارید توکن ROY را به متامسک اضافه کنید.آدرس توکن ROY را می‌توانید از سایت Coinmarketcap.com بردارید. ما برای راحتی کار شما آدرس را قرار داده‌ایم:

0xfe1b516a7297eb03229a8b5afad80703911e81cb

حال، کیف پول Metamask خود را باز کنید و روی “Import Tokens” کلیک کنید. شبکه هارمونی را که قبلا اضافه کردیم را انتخاب کنید.جتما در بالا، باید “Harmony” وجود داشته باشد، نه اتریوم!یک پنجره کوچک دوباره ظاهر می شود و جزئیاتی را می پرسد. این جا جایی است که آدرس کپی شده در آن جایگذاری می شود. نماد توکن باید به طور خودکار به ROY پر شود، و اعشار باید 18 باشد. برای پایان دادن به فرآیند، روی “Add Custom Token” کلیک کنید.

برداشت توکن ROY

پس از اینکه ROY را به متاماسک خود اضافه کردید، می توانید اقدام به برداشت کنید. در بازی کریپتو رویال برروی “Withdraw” کلیک کنید، مبلغی را که می خواهید برداشت کنید را وارد کنید و روی گزینه “Withdraw as ROY” کلیک کنید. پس از چند ثانیه حساب متامسک شما شارژ می‌شود.

فروش ارز ROY

در حال حاضر دو گزینه برای فروش توکن ROY وجود دارد، استفاده از ViperSwap یا SushiSwap! در ViperSwap یا SushiSwap، شما می‌توانید ROY را به هر کوین دیگری تبدیل کنید. اما به دلیل کارمزدها، بهتر است از تبدیل ROY به ONE استفاده کنید. زمانی که توکن شما تبدیل به ONE شد، حالا توسط اکثر صرافی ها پذیرفته می‌شود و شما می‌توانید ارز ONE خود را برای فروش به هر صرافیی بفرستید.

کلام آخر

بدون شک بازی کریپتو رویال یکی از بهترین بازی‌ها برای کسب درآمد است. همانطور که در بالا اشاره کردیم، این بازی به دلیل رایگان و تحت وب بودن، بازیکنان بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. حتما به این بازی سر بزنید و آن را امتحان کنید.

منبع: بازی کریپتو رویال + آموزش Crypto Royale، آپدیت 2022

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه