امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://allnews.cloob24.com
0
ارز MATIC

ارز متیک، توکن بومی پالیگان است. این توکن ERC-20 در بلاکچین اتریوم ساخته شده است. مدیریت و حاکمیت پلتفرم پالیگان تماماً با استفاده از این توکن انجام می‌پذیرد. به علاوه، کاربران کارمزد تراکنش‌های پلتفرم را نیز با این توکن پرداخت می‌کنند. توکن متیک به صورت ماهانه عرضه می‌شود و در حال حاضر 7,441,499,127 کوین در گردش است و این در حالی است که حداکثر منبع عرضه شده 10 میلیارد می‌باشد.

نماد اختصاریMATICمنبع کل عرضه شده10,000,000,000 کوینقیمت در زمان نگارش0.914615 دلارتعداد کوین در حال گردش7,441,499,127 کوینحجم معاملات در 24 ساعت گذشته413,834,504 دلار آمریکانحوه رشد کوین در 24 ساعت گذشته2.24 درصد صعودیبالاترین قیمت در 24 ساعت گذشته0.9292 دلار آمریکاپایین‌ترین قیمت در 24 ساعت گذشته0.875 دلار آمریکارتبه کوین‌مارکت‌کپ#12قیمت ارز MATIC

ارزهای دیجیتال به دلیل کنترل نشدن توسط ارگان خاصی، همیشه دارای نوسانات بسیاری هستند. قیمت ارز متیک در زمان نگارش این مقاله 0.914615 دلار آمریکا است، اما برای اطلاع از قیمت روز و لحظه‌ای این توکن حنماً به صفحه کوین‌های ما “ارز Polygon” مراجعه نمایید.

چگونه ارز متیک را خریداری کنیم؟

ارز بومی پلتفرم پالیگان در برخی از صرافی‌ها قابل خرید می‌باشد. ارز متیک را درست همانند سایر ارزهای رمزنگاری شده می‌توان در صرافی‌هایی همچون کوین‌بیس و یا جمینی خریداری کرد. در صورتی هم که حسابی ندارید باید ثبت‌نام و احراز هویت خود را انجام دهید. پس از انجام این فرایند امکان خرید ارز با استفاده از انتقال بانکی و یا کارت اعتباری وجود خواهد داشت.

همچنین ارز MATIC را می‌توان با استفاده از دلار آمریکا و یا سایر ارزهای فیات در صرافی‌هایی همچون کوین‌بیس، کراکن و جمینی خریداری کرد. برخی از این صرافی‌ها هم امکان استیک کردن را به کاربران خود می‌دهند تا افراد به سود برسند.

خرید ارز کاملاً به کیف‌پول انتخابی کاربران مرتبط است که بتوانند آن را به طور مستقیم از طریق فیات on-ramp خریداری کنند و یا ارز دیگری را تهیه کنند و آن را با پرداخت کارمزد و سواپ به MATIC تبدیل کنند. اینکه افراد از چه طریقی اقدام به خرید توکن بومی پلتفرم پالیگان کنند کاملاً به خود آنها برمی‌گردد. حتی ممکن است تا کاربران به استفاده از خود پالیگان تمایل داشته باشند. Polygon Bridge در این صورت، می‌بایست برای برداشت و سپرده‌گذاری به صفحه مراجعه نمایند و کیف‌پول مورد نظر را متصل کنند.

پلتفرم پالیگان

پلتفرم پالیگان در ابتدا در بلاکچین اتریوم فعالیت داشت که 2 سال پس از انتشار آن به شبکه خود منتقل شد. این پلتفرم با استفاده از توکن بومی خود، ارز متیک، حاکمیت پلتفرم را پیش می‌برد و مقیاس‌پذیری بیشتری را نیز ارائه می‌کند. همچنین امکان استیک کردن هم در این شبکه وجود دارد که افراد با قفل کردن دارایی MATIC خود می‌توانند سود دریافت کنند که همین سود هم به صورت ارز متیک ارائه می‌شود.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی در رابطه با خود پلتفرم حتماً به مقاله “پلتفرم پالیگان” مراجعه نمایید.

صرافی برای خرید ارز متیک

هدف پلتفرم پالیگان شبیه‌سازی ارزهای دیجیتال و حل مشکلات بلاکچین‌های دیگر است. به منظور رسیدن به این هدف هم از چهارچوب Plasma و مکانیسم اثبات کار (proof-of-stake) بهره می‌گیرد. در این بخش چند صرافی که خرید ارز متیک را ارائه می‌دهند با شما به اشتراک می‌گذاریم، اما اینکه کدام یک بهتر است را خود شما باید با توجه به شرایط خود بررسی کنید:

بایننس: یکی از بزرگترین صرافی‌ها است که از نقدینگی بالایی هم برخوردار است که به تکمیل سریع تراکنش‌ها هم کمک می‌کند.Coinbase: این صرافی نیز از جمله صرافی‌های بزرگ جهان است که نقدینگی بالایی را در اختیار کاربران خود در بیش از 100 کشور قرار می‌دهد.کوکوین: صرافی مشهور این صنعت است که در رابطه با کارمزدها و هزینه‌های معاملات بسیار رقابتی عمل می‌کند.Huobi: حجم معاملات این صرافی هم همانند موارد پیشین بالا است و طبق آمار و ارقام، یک تریلیون دلار ثبت شده است.کراکن: امکان ترید بیش از 100 کوین با نقدینگی بالا در این صرافی وجود دارد.Uphold: سالهای زیادی است که این صرافی در این صنعت فعالیت می‌کند. رابط کاربری آسان Uphold نیز میان کاربران حوزه کریپتو بسیار زبان زد است.Bitstamp: صزافی Bitstamp با بیش از 4 میلیون کاربر در سراسر دنیا توانسته تا تعداد ارزهای دیجیتال متعدد بسیاری را ارائه دهد.کیف پول برای نگهداری ارز MATIC

وَلِت‌های بسیاری برای نگهداری توکن بومی پالیگان وجود دارد که هر کدام بدون شک دارای مزایا و معایبی خواهد بود. بررسی اینکه چه کیف‌پولی برای ذخیره دارایی‌ها آن هم به صورت ایمن مناسب است، کاملا به بودجه، نیاز و سلیقه کاربر بستگی دارد. کیف‌پول‌های دیجیتالی از لحاظ کارمزد، سرعت، امنیت، رابط کاربری آسان، سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و تعداد ارز قابل پشتیبانی متفاوت هستند.

کیف‌پول گرم کوین‌بیس: خرید، فروش و ذخیره ارزهای دیجیتال در این کیف‌پول پشتیبانی می‌شود. کشورهایی هم که صرافی در آنها خدمات ارائه می‌دهد، بیش از 100 کشور و 35 میلیون کاربر است. ارزهای قابل ارائه در صرافی به بیش از 500 کوین رسیده است و امنیت خود را هم با استفاده از احراز هویت دو مرحله‌ای بیشتر کرده است.کیف‌پول سخت‌افزاری لجر نانو ایکس: بیش از 100 ارز دیجیتال در کیف‌پول لجر ارائه می‌شود. سخت‌افزارها همیشه از امنیت بالاتری برخوردار هستند و البته که هزینه بیشتری را هم در پی دارند. کار با این دسته کیف‌پول‌ها هم برای تازه‌کاران این حوزه خیلی آسان نیست.کیف‌پول سخت‌افزاری سیف‌پال: یکی دیگر از کیف‌پول‌های سخت‌افزاری مورد اعتماد SafePal می‌باشد که علاوه بر عملکرد بینظیر، هزینه نسبتاً معقولی را هم دارد. ارزهای قابل پشتیبانی در این ولت هم به بیش از 10,000 توکن می‌رسد.کیف‌ول گرم Crypto.com: ویژگی‌های ارائه شده در این ولت شامل خرید، فروش، نگهداری و میادله ارزهای دیجیتال می‌شود و در بیش از 80 کشور خدمات ارائه می‌کند. ارزهای رمزنگاری شده موجود هم بیش از 250 رمزارز است که معروف‌ترین‌های این بازار را هم در خود جای داده است. استیکینگ کردن MATIC

هر فردی اجازه استیک کردن و تبدیل شدن به اعتباردهنده‌ی شبکه اصلی را در پالیگان دارد. به علاوه افراد می‌توانند تا پاداش‌های شبکه را مجدد به اشتراک بگذارند. میزان پاداش هر شخص هم با توجه به میزان MATIC استیک شده و تراکنش‌های انجام شده در شبکه متغیر است.

تعداد اعتبارسنج‌های جهانیشرکت کننده‌های نماینده که ارز خود را به استیک‌کننده ها داده‌اندمیزان ارز استیک‌شدهپاداش‌های توزیع‌شده10015,9762.95 میلیارد575.78 میلیونمینت کردن NFT در پالیگان

این پلتفرم ویژگی‌های بسیار زیاد و بینظیری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و به همین دلیل هم می‌باشد که در سراسر دنیا شهرت پیدا کرده است. یکی دیگر از همین مزایا، امکان مینت کردن توکن‌های شخصی سازی شده بدون پرداخت هر گونه کارمزد گس است. کاربران پلتفرم می‌توانند تا در نسخه جدید ضرب کردن پلتفرم، بین استانداردهای ERC-721 و ERC-1155 انتخاب داشته باشند.

به علاوه، تعیین کاربردهای توکن‌ها با توجه به میل صاحبان آنها هم وجود دارد. به این شکل که افراد قادر خواهند بود تا امضایی برای حساب خود ایجاد کنند، سفارش برای اجناس فیزیکی را امکان‌پذیر کنند و یا محتوایی غیرقابل قفل شدن ارائه کنند؛ کلیه این امکانات هم کاملاً به صورت رایگان انجام می‌شوند. مراحل مینت کردن توکن‌های غیرقابل تعویض را هم در چند مرحله آسان با شما به اشتراک خواهیم گذاشت:

اولین مرحله برای ضرب کردن بدون شک متصل کردن کیف‌پول مورد نظر است. اگر هم که کیف‌پول متامسک خود را راه‎‌اندازی نکرده اید، ابتدا آن را انجام و سپس به مینت کردن بپردازید.پس از اتصال کیف‌پول باید تعداد NFT مدنظر برای مینت کردن را انتخاب و در ادامه استاندارد ERC را (721 و یا 1155) مشخص کنید. (توکن می‌تواند به طور دائم به کیف‌پول اضافه شود)توکن را به یک عکس اضافه نمایید و نامی را هم برای آن در نظر بگیرید تا برای مینت کردن آماده شوید.
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه