امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://allnews.cloob24.com
0

معرفی کیف‌ پول Gemini

کیف پول جمینی، یک کیف پول ارزدیجیتال است، که الویت اول آن امنیت کاربر می‌باشد. دسترسی کاربران در این کیف پول به 80 ارز دیجیتال در هشت بلاکچین امکان‌پذیر است. کیف پول جمینی برای سرمایه‌گذاران تازه‌وارد و اشخاصی که قصد سرمایه‌گذاری سنگین در توکن‌های دیجیتالی دارند مناسب است.

مزایا و معایب کیف پول Gemini

پشتیبانی از 80 ارز دیجیتال: کیف پول جمینی یکی از معروف‌ترین کیف پول‌ها بشمار می‌رود که خرید توکن‌های بسیاری را پشتیبانی می‌کند. برخی از این رمزارزهای مشهور شامل بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین، USD و غیره می‌شود.دارای هر دو نسخه موبایلی و تحت وب: مبادلات در پلتفرم‌های تحت وب و اپلیکیشن‌های موبایلی در دسترس هستند. هر دو نسخه اندروید و iOS این کیف پول قابل استفاده می‌باشند. نسخه‌های تلف همراه برای ارسال، دریافت و خرید ارزهای مازاد برای افزودن به کیف‌پول آسان است.مطمئن در برابر برداشت‌های غیرمجاز: کیف‌پول کاملاً ضمانت می‌کند که در برابر برداشت‌های غیرمجاز از سوی ارگان‌های خصوصی ایمن است. اما در صورتی که دسترسی غیرمجاز به کیف‌پول صورت بگیرد، جمینی هیچ تضمینی نمی‌کند.مناسب برای تازه‌واردها: کیف پول جمینی خرید رمزارزها را با برداشت فیات از حساب‌های بانکی تسهیل و در کیف‌پول داغ آنلاین شرکت نگهداری می‌کند.امکان استیکینگ ارزهای دیجیتال با استیبل‌کوین: جمینی، استیکینگ ارزهای دیجیتال را در قالب استیبل‌کوین امکان‌پذیر کرده است و تا 8.05 درصد APY یا همان درصد بازده سالانه را به کاربران ارائه می‌دهد.

ارتباط محدود با تیم پشتیبانی: پشتیبانی برای کاربران تنها در وب‌سایت جمینی به صورت آنلاین و از طریق ایمیل انجام می‌شود، و پلتفرم در صورت فراموشی پسووردها، لینکی برای ایجاد مجدد رمز به ایمیل کاربران ارسال می‌کند.عدم وجود پشتیبانی تمام‌وقت: اینکه به صورت تمام‌وقت و live پشتیبانی وجود ندارد نیز، شهرت پلتفرم را خدشه‌دار می‌کند. دارندگان حساب باید از وب‌سایت استفاده نمایند و یا اینکه به تیم پشتیبانی ایمیل و یا پیام ارسال کنند.وارد نمودن اطلاعات شخصی: به دلیل LLC بودن شرکت جمینی، دارندگان حساب ملزم ارائه اطلاعات شخصی خود به شرکت هستند. به علاوه، کاربران می‌بایست از طریق اتصال حساب بانکی خود به خرید ارزهای دیجیتال اقدام کنند.دشواری در انتقال ارزهای دیجیتال: به دلیل ساختار و طراحی wallet، به هنگام انتقال رمزارزها به خارج از کیف‌پول کمی مشکل ایجاد می‌شود.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه