امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://allnews.cloob24.com
0

کیف پول‌ها یکی از کلیدی‌ترین عناصر دنیای رمز ارز‌ها هستند، هرکسی که در زمینه‌های مختلف دنیای کریپتو فعالیت می‌کند، قطعا نیاز به یک کیف پول برای نگهداری رمز ارز خود احساس خواهد کرد. تاکنون کیف پول‌های مطرح بسیاری برای نگهداری دارایی‌های دیجیتال در سایت ارزیدو معرفی شده است. این بار نیز قصد معرفی یک کیف پول مطرح دیگر به نام کوینومی را داریم که در نوع خود یک کیف پول جذاب و پرطرفدار است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کیف پول، تا پایان مقاله همراه ما باشید.

کیف پول Coinomi چیست؟

کوینومی یک کیف پول هوشمند برای ذخیره ارز‌های دیجیتال است. کیف پولی که ابتدا برای گوشی‌های موبایل طراحی شد و چندی بعد نسخه دسکتاپ خود را نیز برای کامپیوتر‌های شخصی عرضه کرد. کوینومی به‌صورت کاملا رایگان فعالیت کرده و رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد، به‌طوری که مبتدی‌ترین کاربران نیز پس از چند دقیقه با آن ارتباط برقرار می‌کنند.

کوینومی به‌صورت مولتی چین، تقریبا از تمامی شبکه‌های بلاکچینی مطرح و توکن‌های آنان پشتیبانی می‌کند. همچنین به جز یک مورد هک در سال 2019 تا کنون هیچ مورد دیگری از سرقت را دزدی سایبری از آن گزارش نشده است.

به‌طور خلاصه، کوینومی هر آن چیزی که از یک کیف پول انتظار دارید را بر آورده خواهد کرد، سرعت بالا، امنیت خوب، پشتیبانی از تمامی رمز ارز‌های مطرح از فاکتور‌های کلیدی آن است.

نقاط قوت کوینومی

جدا از فاکتور‌های اصلی که در ابتدای مقاله مطرح کردیم، کوینومی چند ویژگی مهم دیگر دارد که شاید برای همه مهم نباشد، اما برای برخی از معامله‌گران اهمیتی حیاتی دارد. در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

تراکنش‌هایی با حفظ حریم خصوصی

کیف پول کوینومی کاملا بر پایه حریم خصوصی جلو رفته و برای استفاده نیازی به انجام احراز هویت ندارد. همچنین هنگام انجام تراکنش آی‌پی آدرس و آدرس کیف‌پول را به واسطه مکانیزم ایجاد آدرس‌های جعلی پنهان نگهداری می‌کند. حریم خصوصی یکی از مزایای مهم استفاده از کیف پول کوینومی است.

عدم ذخیره کلید خصوصی در سرور‌‎های متمرکز

کوینومی با در اختیار قرار دادن کلید خصوصی به خود کاربر، دست هکرها را از هک کردن سرور‌های شرکت کوتاه کرده است. در این کیف پول کلید خصوصی به واسطه چندین کلمه به خود کاربر واگذار می‌شود، حفظ و نگهداری از آن نیز کاملا برعهده کاربر می‌باشد.

از امکانات دیگر این کیف پول به موارد زیر اشاره خواهیم کرد:

نرم‌افزار سبک و قابل اجرا در تمامی گوشی‌های موبایل و کامپیوتر‌های شخصیقابلیت داشتن چند کیف پول در یک نرم‌افزار به‌صورت هم‌زمانامکان اتصال کیف پول به صرافی‌های معتبر و استفاده مستقیم از آن برای خرید و فروش

معایب کوینومی وجود یک نقص امنیتی در سال 2019 که در نسخه دسکتاپ رخ داد و باعث به سرقت رفتن دارایی یکی از کاربران شد.تحریم ایرانیان برای دسترسی به بخش دانشنامه کیف پول

نحوه ایجاد حساب در کیف پول کوینومی

در ادامه قدم به قدم نحوه ایجاد حساب در این کیف پول را آموزش می‌دهییم، اگر شما نیز به استفاده از این کیف پول علاقه‌ دارید، همراه ما باشید.

نرم‌افزار را از طریق Play store یا App store دانلود کنید

برای دانلود نرم‌افزار بسته به داشتن گوشی اندروید یا آیفون، از یکی از برنامه‌های گفته شده استفاده کنید و کوینومی را دانلود کنید. پس دانلود نرم‌افزار را نصب کرده، آن را اجرا کنید و به مرحله بعد بروید.

پس از اجرای نرم‌افزار گزینه Create a new Wallet را فشار داده تا به مرحله بعدی برای ساخت کیف پول هدایت شوید.

کلمات ریکاوری فریز را یاد داشت کنید

در مرحله بعدی بسته به انتخاب شما 12 یا 24 کلمه ریکاوری که همان نشانگری از کلید خصوصی است را کیف پول به شما می‌دهد. نگهداری از این کلمات به معنای نگهداری از دارایی‌های کیف پول است. کوینومی این وظیفه را کاملا بر عهده کاربر گذاشته است. پس از یاد داشت کردن آن به مرحله بعدی بروید.

برای کیف پول خود یک پسورد انتخاب کنید

پس از طی کردن مراحل بالا، حال کیف پول از شما میخواهد که جهت امنیت بیشتر یک پسورد مناسب برای نرم‌افزار انتخاب کنید. پسورد بهتر است دارایی حروف بزرگ، حروف کوچک و سنبل‌ها باشد، پس از انتخاب رمزعبور نیاز به تکرار آن جهت اعتبار سنجی وجود دارد.

تایید شرایط و ضوابط کیف پول

در مرحله آخر شرایط و قوانین مربوط به استفاده از کیف پول و برخی نکات امنیتی بیان شده است. برای انجام مرحله آخر و دسترسی کامل به امکانات کیف پول، نیاز به تایید قوانین است. پس از فشار دادن گزینه Accept وارد صفحه کیف پول خواهید شد و مراحل ساخت کیف پول به پایان می‌رسد. حال می‌توانید رمز ارز‌های دلخواه خود را به کیف پول اضافه کنید و تراکنش‌های خود را مدیریت کنید.

کلام آخر

در این مقاله موضوع معرفی کیف‌ پول‌های مطرح را ادامه دادیم، با ورود به قسمت‌‍‌ آموزش کیف پول‌ در سایت ارزیدو، می‌توانید در مورد کیف پول‌های مطرح دنیای رمز ارز‌ها اطلاعات کسب کنید و بسته به نیاز خود، کیف پول مناسب را انتخاب کنید. کوینومی نیز یکی دیگر والت‌های معروف و مطرح است که هر آنچه از یک کیف پول انتظار دارید به شما ارائه می‌دهد.

منبع مقاله: کیف پول کوینومی + آموزش ثبت نام کیف پول Coinomi

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه