امروز سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 http://allnews.cloob24.com
0

معرفی ارز دیجیتال چیلیز CHZ و نحوه خرید و فروش آن

ارز دیجیتال چیلیز با نام اختصاری CHZ، ارزی که با رشد چشمگیر خود در سال 2020 خیلی زود سر زبان‌ها افتاد. چیلیز یکی از بهترین و نوآورانه ترین پروژه‌های بلاکچینی که دریچه جدیدی از کاربرد‌های بلاکچین را به دنیا نشان داد، همچنین باعث بروز یک جهش بزرگ در هواداری باشگاه‌های ورزشی شد.

معرفی ارز دیجیتال چیلیز

ارز دیجیتال چیلیز (CHZ) قلب پروژه چیلیز و پلتفرم سوشیوس است. سوشیوس پلتفرمی در بستر بلاکچین چیلیز برای ساخت توکن‌های هواداری است. در این پلتفرم هواداران باشگاه‌های ورزشی مخصوصا فوتبال می‌توانند با خرید این توکن‌ها در برخی تصمیمات باشگاه سهیم شده. تمامی این توکن توسط باشگاه‌ مدنظر پشتیبانی شده و برخی تصمیمات برای آینده باشگاه مانند رنگ تیم لباس، انتخاب کاپیتان و گاهی اوقات تصمیم‌گیری برای خرید بازی کن به رای‌گیری گذاشته شده و در مسیر آینده باشگاه تاثیر گذار خواهد بود. سوشیوس یک پلتفرم کامل در حوزه ورزش بوده و روز به روز در حال تکامل بیشتر است.

کاربرد توکن CHZ چیست؟

چیلیز ارز دیجیتالی در بستر اتریوم با استاندارد ERC-20 است. مهم‌ترین کاربرد این رمز‌ارز برای معامله و خرید توکن‌های هواداری است. کاربران تنها با ثبت نام در سایت یا نرم افزار سوشیوس می‌توانند اقدام به خرید ارز CHZ و سپس با این ارز به خرید توکن‌های هواداری بپردازند. به‌طور کلی تمامی اقدامات مالی کنونی و امکانات آینده این پلتفرم به واسطه ارز CHZ انجام خواهد شد.

از دیگر امکانات چیلیز به حاکمیت بلاکچین و تصمیم‌گیری برای به‌روز رسانی‌ها و مسیر توسعه پروژه می‌توان اشاره کرد.

خرید رمز‌ارز چیلیز چگونه انجام می‌شود؟

برای خرید ارز دیجیتال چیلیز مانند تمامی رمز ارز‌های دیگر، باید از صرافی‌های واسطه استفاده کرد. تقریبا تمامی صرافی‌های خارجی و داخلی از معاملات این ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کنند. برای خرید از صرافی‌های خارجی باید از کوین‌های با ثبات مانند تتر USDT و همینطور در صرافی‌های ایرانی مستقیما با ریال می‌توانید خرید کنید.

برخی از صرافی‌های مطرح جهانی که معاملات CHZ را پشتیبانی می‌کنند.

BinanceCoinbaseKucoinCoinexHuobi Globalبهترین کیف‌ پول‌های رمز ارز چیلیز چیست؟

از انجایی که توکن چیلیز در بستر اتریوم و با استاندارد ERC-20 ساخته شده است. تمامی کیف پول‌هایی که از اتریوم پشتیبانی می‌کنند قابلیت ذخیره این توکن را نیز دارند. از جمله معروف‌ترین کیف پول‌های اتریومی به موارد زیر می‌توان اشاره کرد.

Trust walletAtomic walletLedger nanoTrezerMath Walletتاریخچه قیمتی ارز چیلیز

ارز دیجیتال CHZ، در اواسط سال 2019 وارد چرخه بازار شد و تا پایان سال 2020 در محدوده 1 سنت نوسان می‌کرد. با شروع سال 2021 و فصل آلتکوین‌ها چیلیز طی یک حرکت شارپی از یک سنت شروع به رشد کرده و موفق به ثبت سقف تاریخی 78 سنت شد. در زمان نگارش این مقاله ارز چیلیز قیمتی در حدود 16 سنت و حجم بازاری معادل 868 میلیون دلار دارد.

منبع: معرفی ارز دیجیتال چیلیز (CHZ) و نحوه خرید و فروش آن

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه