امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://allnews.cloob24.com
0

معرفی صرافی هیت‌ بی‌تی‌سی

تیم حرفه‌ای و با تجربه‌ای متشکل از خبره‌های تکنولوژی، صرافی HITBTC را در سال 2013 تأسیس کردند. این صرافی یکی از قدیمی‌ترین و سریع‌ترین صرافی‌های ارزهای رمزنگاری‌شده است که کماکان در حال رشد و ترقی می‌باشد. با ارائه خدمات ایمن به مشتری، نقدینگی استثنایی و انجام روان سفارش‌ها، بستری قابل اطمینان را برای کاربران ایجاد می‌کند. صرافی هیت‌ بی‌تی‌سی بزرگترین صرافی در این صنعت است که بیش از 800 جفت معاملاتی و بیش از 500 ابزار پشتیبانی‌شده دارد که شامل بیت‌کوین، اتریوم، ایاس، لایت‌کوین، ترون و چندین ابزار دیگر می‌شود.

ارزش‌های صرافی بر سه رکن می‌چرخد: اعتماد، امنیت و عملکرد. تیم پشت این صرافی با توجه به اینکه آگاهی کامل نسبت به تکنولوژی و امور اقتصادی و مالی دارد، پلتفرم معاملاتی پیشرفته‌ای را در این صنعت ایجاد کرده است. صرافی HITBTC از دو نوع حضانت استفاده می‌کند: اولی امنیت top-tier است که برای 10 رمزارز برتر بازار از جمله توکن‌های اتریوم می‌باشد و دومی امنیت معمول و همیشگی است که برای سایر دارایی‌های دیجیتالی در نظر گرفته می‌شود. امنیت top-tier مبتنی بر تکنولوژی HDKey ایجاد شد و به علاوه، قوانین سر سختی هم بر علیه استفاده از نفر سوم و یا نرم‌افزار سوم وجود دارد.

صرافی تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین قیمت‌ها را در اختیار کاربران خود قرار دهد. با ایجاد انگیزه برای سازندگان بازار و با استفاده از بهترین و آخرین تکنولوژی‌ها، سعی بر ارائه بهترین قیمت‌ها را دارند. امنیت شبکه همیشه اولیت اول این پلتفرم بوده است و به منظور جلوگیری از هرگونه بازیگرهای کلاهبردار و عملکردهای ایمن، چهارچوب قوانینی را ایجاد کرده است.

کشورهای پشتیبانی شده توسط هیت بی‌تی‌سی

HITBTC عملکردی جهانی دارد. با این حال، شرایط و مقررات آن، شهروندان و شرکت‌های واقع در کشورهای زیر را ممنوع مشخص کرده است:

ایالات متحده آمریکاکره شمالیسودانکوباسوریههر ایالت و یا حوزه قضایی دیگری که توسط ایالات متحده تحریم شده است.

به هنگام ثبت‌نام در پلتفرم، تأیید می‌کنید که شما ساکن و شهروند هیچ کدام از این کشورها نیستید.

امنیت صرافی HITBTC

صرافی هیت بی‌تی‌سی بحث امنیت خود را به خوبی انجام می‌دهد و هیچ هکی تاکنون برای آن اتفاق نیفتاده است. اخباری مبنی بر هک شدن صرافی در اوایل سال 2015 منتشر شد اما هیچ مرجعی آن را تأیید نکرد. صرافی به کاربران امکان راه‌اندازی احراز هویت دو مرحله‌ای را در هر تراکنش می‌دهد. به علاوه دارندگان حساب در صرافی HITBTC می ‌توانند به تنظیمات روند و کلیه ورودهای به حساب خود را مشاهده نمایند و در صورتی که موردی مشاهده شد، صاحبان حساب قادر خواهند بود تا آنها را با کلیکی حذف کنند. از سری ویژگی‌های امنیتی دیگر صرافی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لیست سفید آدرس کیف‌پول رمزارزرمز عبور قویاحراز هویت دو مرحله‌ای (احراز هویت گوگل)ابزار خاتمه کار با سیستم و دریافت گزارشنگهداری سرد (آفلاین)خروج خودکار از سیستم پس از 30 دقیقه عدم فعالیت
تأییدیه در صرافی HITBTC

این صرافی لایه‌های تأییدیه‌ی مختلفی را استفاده می‌کند. حساب‌های تأیید نشده با عنوان “Starter” شروع به کار می‌کنند و آنهایی که در سیستم تأیید شده اند را با عنوان “upgraded (ارتقا یافته)” می‌شناسد. به منظور گرفتن تأیید صرافی باید مدارک زیر را ارائه دهید:

اطلاعات شخصی: نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و ملیت.آدرس محل سکونت: آدرس، شهر، کد پستی و کشور.مدرک شناسایی: کپی کارت ملی، پاسپورت و یا گواهینامه رانندگی.عکس سلفی: عکس از خود فرد در حالی که مدارک شناسایی و متنی روی کاغذ (با تاریخ روز و اینکه برای احراز هویت HitBTC است) را دست دارد.شماره تماس 

در کنار تأییدیه و یا همان احراز هویت، تریدرهای حرفه‌ای ممکن است تا قصد ارتقا حساب خود را به وضعیت PRO داشته باشند که از طریق استفاده از شریک HITBTC واقع در اتحادیه اروپا (Bequant Technologies) اتفاق می‌افتد. این دستگاه در خود سایت Bequant در دسترس است و منحصراً برای معامله‌گران حرفه‌ای و سازمانی ایجاد شده است. دارندگان حساب پرو می‌توانند تا از ویژگی‌های زیر لذت ببرند:

نقدینگی یکسان نسبت به صرافی HITBTCفرایند احراز و تأییدیه یکپارچهمدیر حساب اختصاصیعدم وجود محدودیت در واریز و یا برداشت
ویژگی‌های صرافی HITBTC

ویژگی‌های کلیدی این صرافی شامل موارد زیر می‌شود:

خرید و فروش بیش از 380 رمزارز در بیش از 800 جفت ارز دیجیتال: هیت بی‌تی‌سی یکی از صرافی‌هایی با ارائه طیف گسترده‌ای از رمزارزها برای مبادلات است و عنوان یکی از اولین صرافی‌ها برای جذب پروژه‌های نو ظهور را به خود داده است.صرافی کریپتو-به-کریپتو: خرید و سپرده‌گذاری ارزهای دیجیتال و مبادله لحظه‌ای و بدون درنگ، آن هم بدون احراز، از ویژگی‌های بارز صرافی می‌باشد.صرافی ایمن: HITBTC کماکان صرافی‌ای می‌باشد که هیچ گونه هکی در آن رخ نداده است.کارمزد معامله پائین: حساب‌های معمول و تازه تنها 0.1 درصد کارمزد سازنده و 0.2 درصد کارمزد گیرنده را پرداخت می‌کنند. این در حالی است که حساب‌های ارتقا یافته تنها از مبادلات خود لذت می‌برند.دارای حساب آزمایشی: این صرافی حسابی آزمایشی به تریدرهای تازه‌وارد ارائه می‌دهد تا کار با پلتفرم را بدون نیاز به سپرده‌گذاری امتحان کنند.


نحوه ثبت‌نام در صرافی HITBTC

1.به منظور ایجاد حساب در صرافی HITBTC، به صفحه اصلی Hitbtc مراجعه نمایید و بر روی کلمه “Sign up” در بالای صفحه کلیک نمایید. سپس وارد صفحه ثبت‌نام می‌شوید که باید بخش‌های مورد نیاز را پر کنید. در این بخش آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

به خاطر داشته باشید که آدرس ایمیلی که وارد می‌کنید بسیار مهم است؛ چراکه پس از ثبت‌نام دیگر امکان تعویض آن وجود ندارد. استفاده از آدرس ایمیل کاری و یا تحصیلی پیشنهاد نمی‌شود.

2. در این مرحله می‌بایست پسووردی را برای حساب خود ایجاد نمایید. توجه داشته باشید که رمز ورود باید قوی، بیشتر از 8 کاراکتر، با حروف کوچک و بزرگ و ارقام باشد. سپس کشور خود، نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد نمایید. صفحه را با کلیک بر گزینه “Finish registration” ببندید.

3. صرافی هیت بی‌تی‌سی از کاربران می‌خواهد تا آدرس ایمیل خود را در ایمیل تأیید کنند. پیغامی که از طرف صرافی ارسال می‌شود را تأیید کنید. این پیغام فوراً پس از ثبت‌نام به ایمیل شما ارسال می‌شود.

به یاد داشته باشید که هر از گاهی به حساب خود ورود کنید. به این دلیل که به هنگام غیر فعال بودن حساب، احتمال اینکه صرافی حساب را به دلایل امنیتی تعلیق کند بسیار است.

در صورت تمایل هم، به هنگام ورود به حساب می‌توانید احراز هویت دو مرحله‌ای را فعال نمایید که گزینه “Secure your Account” برای این مرحله است.

روش‌های برداشت و سپرده‌گذاری در صرافی HITBTC

صرافی پیش‌تر از ارزهای فیات همچون دلار آمریکا، پوند بریتیش و یورو پشتیبانی می‌کرد و در حال حاضر هیچ راهی برای متصل کردن حساب‌های HITBTC به حساب‌های بانکی شخصی وجود ندارد. با این حال، کاربران کماکان می‌توانند خرید خود را با فیات و سپرده‌گذاری مستقیم آن در آدرس کیف‌پول هیت بی‌تی‌سی انجام دهند. در رابطه با سپرده‌گذاری و برداشت ارزهای دیجیتال در صرافی HITBTC باید گفت که آنها به راحتی انجام می‌شوند. تنها کافی است تا به بخش “Account” وارد شوید و ارز دیجیتال مورد نظر را انتخاب نمایید.

کارمزد صرافی هیت بی‌تی‌سی

ساختار کارمزد تراکنش‌های رمزارزی در این صرافی بسیار ساده و مشخص است. سپرده‌گذاری در صرافی هیچ گونه کارمزدی را اعمال نمی‌کند، اما هزینه‌ای برای انجام سفارش‌ها و برداشت سرمایه‌ها از پلتفرم در نظر می‌گیرد که ممکن است برای برخی زیاد باشد و روی هم رفته، کارمزد برداشت از حساب صرافی HITBTC در مقایسه با سایر صرافی‌های رمزارز بالا است. برخی کارمزدهای برداشت از حساب ارزهای دیجیتال مشهور را باهم مروری کنیم:

بیت‌کوین: 0.0015 BTCبیت‌کوین کش: 0.08438 BCCاتریوم: 0.0428 ETHاتریوم کلاسیک: 0.866 ETCریپل: 6.38 XRPلایت‌کوین: 0.053 LTC

کامزدهای معاملات HITBTC از پایین‌ترین کارمزدها در صنعت رمزارزها به حساب می‌آید. حساب‌های معمول و تازه تنها 0.1 درصد کارمزد سازنده و 0.2 درصد کارمزد گیرنده را پرداخت می‌کنند و این درحالی است که حساب های احراز شده به بخش لایه‌ی دیگری از کارمزد می‌روند؛ جایی که کارمزدهای معاملات بر اساس حجم معاملات صرافی در 30 روز گذشته محاسبه می‌شود. نکته قابل توجه تخفیف‌های صرافی به کاربران دارنده حساب پرو است که به محض رسیدن آنها به لایه هشتم (50,000 بیت‌کوین در ماه یا بیشتر)، صرافی تخفیف 0.01 درصدی در هر معامله اعمال می‌کند.

خدمات پشتیبانی مشتری صرافی HITBTC

HITBTC به عنوان یک صرافی ارز دیجیتال مشهور، خدمات پشتیبانی کاملی را ارائه می‌دهد. پشتیبانی این صرافی شامل بخش مقاله‌های جامع و پر از اطلاعات در رابطه با بخش‌های پلتفرم و همچنین، ثبت تیکت (سؤال) برای ارتباط مستقیم با تیم پشتیبانی می‌باشد. تیم صرافی معمولاً ظرف 24 ساعت پاسخ می‌دهند، اما بسته به مشکل مطرح شده می‌تواند تا چندین هفته هم به طول بینجامد.

کلام آخر

صرافی HITBTC از صرافی‌های قدیمی بیت‌کوین است که سال 2013 وارد بازار شد. این صرافی دارایی‌های دیجیتالی بیشماری را به یکدیگر تبدیل می‌کند که از جمله ارزهای دیجیتالی پشتیبانی شده در آن، بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین، ریپل، دوج‌کوین و چندین رمزارز دیگر می‌باشند.

منبع: صرافی HITBTC با امنیتی حیرت‌انگیز + معرفی جامع 0 تا 100

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه