امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://allnews.cloob24.com
0
شت کوین های پرطرفدار و جدید را چگونه پیدا کنیم؟

شت کوین های جدید، بله مسئله ای که همه برای رسیدن سریع تر به ثروت به دنبال آن هستند. اینکه بدانید در بین بیش از 20 هزار ارز دیجیتال که در این بازار وجود دارد و روز به روز به تعداد آن افزوده می شود، روی کدامین ارزها سرمایه گذاری بکنید، کار بسیار پیچیده ای است. سرمایه گذاری بر روی شت کوین ها کار بسیار هیجان انگیزی است زیرا می توانید در عرض چند ساعت به سود های چند برابری برسید در حالی که سود در بازار های مالی یک روی سکه است، در روی دیگر سکه ضرر قرار دارد. همانطور که سرمایه شما می تواند در عرض چند ساعت چندین برابر شود، امکان صفر شدن و از بین رفتن سرمایه شما در عرض چندین دقیقه یا ساعت نیز وجود دارد، این مسئله ای است که در مورد شت کوین ها و سرمایه گذاری بر روی آنها وجود دارد. در ادامه این مقاله ما به بررسی و معرفی چندی روش برای پیدا کردن شت کوین های جدید می پردازیم.

شت کوین چیست

همان ارز های دیجتال هستند که هدف خاصی را دنبال نمی کنند و کاملا بی ارزش یا ارزش ناچیزی دارند. در راستای توضیح شت کوین ها می توان به بی هدف بودن آنها نیز اشاره کرد. بر خلاف اکثر ارزهای دیجیتال که دارای اهداف و گزینه های خاصی هستند و آنها را دنبال می کنند اما شت کوین های دارای اهداف و مسیر مشخصی نیستند. معمولا این ارز ها توسط یک شخص معروف معرفی و تبلیغ می شوند و دارای تعداد توکن های در گردش بالایی هستند.

برای بررسی و اطلاعات کامل در مورد شت کوین ها و موارد مربوط به آن پیشنهاد می شود از مقاله شت کوین چیست؟ + آموزش خرید Shitcoin بازدید نمائید.

سرمایه گذاری بر روی شت کوین ها

همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم، مسائل زیادی در مورد سرمایه گذاری بر روی شت کوین ها وجود دارد و شما می توانید در عرض چند ساعت پس از سرمایه گذاری بر روی شت کوین ها تمام سرمایه خود را از دست بدهید و یا حتی به سود چندین برابری برسید، سرمایه گذاری بر روی شت کوین ها همیشه امکان اسکم شدن را دارد و در تمام مدتی که شما بر روی آن سرمایه گذاری کرده اید امکان صفر شدن پولتان وجود دارد. معمولا مسئله ای که دلیل بر سرمایه گذاری بر روی شت کوین ها می شود، کم بودن Marketcap یا ارزش بازار است.

اگر بخواهیم با یک مثال این مسئله را برای شما توضیح بدهیم، ارز دیجیتال معتبری را در نظر بگیرید که دارای 10 میلیارد دلار ارزش بازار است، یکی از مهمترین و تاثیر گذارترین موارد برای افزایش قیمت یک ارز، ارزش بازار آن ارز است زمانی که شما 50 دلار بر روی این ارز سرمایه گذاری کنید، ارزش بازار این ارز باید از 10 میلیارد دلار به 20 میلیارد دلار افزایش پیدا کند تا سرمایه شما تقریبا دو برابر شود و این مسئله نیاز به ورود سرمایه بسیار زیادی به بازار این ارز دیجیتال دارد، از سوی دیگر شت کوینی را در نظر بگیرید با 10 میلیون دلار ارزش بازارکه در ابتدای راه خود قرار دارد، شما 50 دلار بر روی این شت کوین سرمایه گذاری کرده اید، با ورود 10 میلیون دلار دیگر به بازار این شت کوین سرمایه شما دو برابر خواهد شد و مسلما جذب ده میلیون دلار سرمایه، بسیار راحت تر از جذب ده میلیارد دلار خواهد بود.

مثال بالا می تواند ساده‌ترین دلیل جذب سرمایه گذاران بر روی شت کوین ها باشد و اکثر سرمایه گذارانی که قصد سریع تر پولدار شدن را دارند به این ارزها جذب می شوند زیرا همیشه شت کوین ها وعده ده برابری و صد برابری سرمایه شما را می دهند. در ادامه ما به بررسی انواع راه های پیدا کردن شت کوین های جدید با ارزش بازار پایین می پردازیم.

روش پیدا کردن شت کوین های جدید

همانطور که میدانید، بهترین محل برای تبلیغ و معرفی یک محصول، شبکه های اجتماعی و وبسایت های معروف آن حوزه می باشد، ارز های دیجتال و شت کوین ها نیز برای معرفی خود به جامعه سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال، از شبکه های اجتماعی و وبسایت های معروف مربوط به این بازار استفاده می کنند تا به جذب سرمایه گذاران بپردازند. در ادامه ما به روش ها و سایت هایی برای پیدا کردن سریعتر شت کوین ها می پردازیم.

پیدا کردن شت کوین از سایت ها

در این قسمت به وبسایت هایی می پردازیم که از طریق آنها می توان ارزهای دیجیتال و شت کوین هایی که به تازگی راه‌اندازی شده اند یا مدت زمان کمی از راه‌اندازی آنها گذشته است را پیدا کنیم.

سایت Coinmarketcap

وبسایت coinmarketcap.com یکی از بزرگترین و معتبر ترین وبسایت هایی است که اکثر سرمایه گذاران و وبسایت های معتبر برای بررسی ارزهای دیجیتال، تاریخچه، قیمت ها و انواع مسائل مربوط ارز های دیجیتال به آن مراجعه می کنند. شما در زمانی که وارد این سایت می شوید کاربرد های بسیار زیادی برای شما قابل مشاهده است که با انتخاب گزینه Recently added می توانید ارزهای دیجیتالی که به تازگی راه‌اندازی شده اند و یا مدت زمان بسیار کمی از راه‌اندازی آنها گذشته است را مشاهده کنید، این وبسایت برای لیست کردن ارزهای دیجیتال در داخل پلتفرم خود دارای فاکتور ها و شرایطی می باشد که توکن با داشتن آن شرایط می تواند در این وبسایت لیست شود، به نحوی می توان گفت ارزی که داخل این وبساایت لیست مشود تا حدی امنیت لازم را دارد و می توان در آن سرمایه گذاری کرد اما لیست شدن در این وبسایت دلیل صد در صدی امن بودن پروژه و اسکم نشدن آن نمی تواند باشد. پیشنهاد می شود برای بررسی و آموزش کامل در مورد این وبسایت می توانید از مقاله کوین مارکت کپ چیست؟ + آموزش سایت Coin market cap بازدید نمائید.

سایت Coingecko

Coingecko.com از دیگر وبسایت های معروف بازار ارزهای دیجیتال است که مجموعه ای از اطلاعات قیمتی، تاریخچه، اطلاعات انواع ارزهای دیجیتال و اخبار مربوط به آن را پشتیبانی می کند. زمانی که وارد این وبسایت می شوید قابلیت های زیادی برای شما در دسترس است که شما می توانید با انتخاب هر کدام به اطلاعات مشخصی برسید، برای اطلاع از ارزهای تازه لیست شده بر روی این وبسایت می توانید از گزینه New coins استفاده کنید.

سایت Coinsniper

coinsniper.net یکی از وبسایت هایی است که تقریبا بیشتر فعالیت آن مربوط به شت کوین ها می باشد. نحوه کار این سایت را می توان اینگونه توصیف کرد که پس از لیست شدن ارز دیجیتال در این وبسایت، جامعه آن ارز می توانند با رای دادن در داخل این وبسایت به این ارز، اقدام به ترند کردن ارز دیجیتال خود در وبسایت کنند، هرچه مقدار رای ها بیشتر باشد در صفحه ابتدایی سایت، آن ارز قابل مشاهده است و این رای گیری ها قدرت جامعه آن شت کوین را نیز نشان می دهد. در این سایت نیز می توانید به پیدا کردن شت کوین های نوپا و تازه راه‌اندازی شده بپردازید.

سایت coinhunters

از دیگر وبسایت هایی که برای پیدا کردن شت کوین های جدید می توان به آن مراجعه کرد، وبسایت coinhunters.cc است. نحوه کار این وبسایت هم تقریبا مانند سایت coinsniper می باشد. نسبت به تعداد رای هایی که در مورد یک ارز داده شده است، آن ارز ترند وبسایت می شود و قابل مشاهده تر نسبت به سایر ارزها می باشد. در این وبسایت نیز قسمت هایی وجود دارد که شت کوین های تازه راه‌اندازی شده را به شما نشان می دهد.

پیدا کردن شت کوین از طریق شبکه های اجتماعی

از دیگر روش ها برای پیدا کردن شت کوین های جدید عضو بودن در شبکه های اجتماعی و دنبال کردن کانال ها و گروه هایی است که در مورد ارز های دیجیتال فعالیت می کنند، همچنین تمامی تیم های مربوط به هر ارز دارای کانال ها و گروه هایی برای گردهمایی جامعه خود در نرم‌افزار های مختلف می باشند.

شما می توانید با حضور در بحث ها و گروه ها شت کوین های جدیدی را پیدا کنید و با حضور در گروه های مربوط به آنها، بزرگی جامعه و نحوه فعالیت آنها را بررسی کنید و همچنین از اهداف و مراحل اجرایی ارزها به صورت لحظه ای آگاه شوید. در ادامه می توانید نام تعدادی از نرم‌افزار های شبکه اجتماعی را مشاهده کنید که اکثر فعالیت های حوزه ارز دیجیتال در آن صورت میپذیرد.

RedditTwitterTelegramDiscord

جمع‌بندی

در بالا به بررسی مواردی در مورد شت کوین ها و سرمایه گذاری در مورد آنها پرداختیم، همچنین شبکه های اجتماعی و وبسایت هایی که شما می توانید از این طریق به پیدا کردن شت کوین های تازه راه‌اندازی شده بپردازید را نیز معرفی کردیم. لازم به ذکر است قبل از هر گونه سرمایه گذاری بر روی هر پروژه ای تا حد امکان در مورد تیم و پشتوانه این ارز تحقیق کنید و از سرمایه گذاری در پروژه هایی که وعده هایی رویایی می دهند، پرهیز کنید. امیدواریم با مقاله بالا مسیرهای مناسبی برای پیدا کردن شت کوین های جدید و بررسی آنها به شما ارائه داده باشیم.

منبع: شت کوین های جدید را از کجا پیدا کنیم؟

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه