امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://allnews.cloob24.com
0
Women Rise

مجموعه Women Rise از بانوان دانشمند، فعالان، هنرمندان و برنامه‌نویسان تجلیل می‌کند و آنها را به دنیای اطراف نشان می‌دهد. این پروژه ادامه کار سازنده و هنرمند این صنعت، Maliha Abidi، می‌باشد. او به عنوان یک بانوی پاکستانی-آمریکایی در دنیای سنتی، هنر و قلم خود را ارائه می‌کند و با این کار برای عدالت اجتماعی مبارزه می‌کند. مجموعه متعهد است که برای حقوق، آموزش، سلامت روان بانوان مبارزه کند و آنها را بیشتر به این صنعت سوق دهد.

بخشی از این درآمد به صندوق‌ Malala، Girl Effect، The Pad Project و SOLA افغانستان اختصاص داده می‌شود. 10,000 توکن ERC-721 منحصر به فرد و اتفاقی در بلاکچین جمع‌آوری می‌شوند. NFTهای کلکسیون Women Rise با اعداد شناخته می‌شوند و قیمت مزایده هر کدام هم متفاوت است. کلیه توکن‌های غیرقابل مثلی این مجموعه نیز با طراحی‌های جذاب بانوان ایجاد شده است.

کلیه بانوان در حال رشد (rising women) در این مجموعه بینظیر هستند و برخی از آنها کمیاب‌تر هستند. این بانوان بر اساس طراحی بیش از 453 ویژگی هستند و به تجلیل از بانوان می‌پردازند.

پوست39آرایش صورت24چشم‌ها22مدل مو82لباس80بدلیجات32لب17روسری25تیم کلکسیون Women Rise

نفر اول مجموعه را که در بخش پیشین معرفی کردیم. حال به اشخاص مهم دیگر مجموعه می‌پردازیم. توسعه‌هنده کلکسیون، Sodi می‌باشد که به شدت مشتاق دنیای کریپتو است. او بیش از 5 سال در این زمینه تجربه داشته و بیش از ده سال تجربه توسعه بازی دارد.

Aski به عنوان مدیر پروژه در مجموعه فعالیت می‌کند و مسئول استراتژی‌های کلکسیون است. او همچنین در حسابداری هم تجربه دارد و برای 4 شرکت بزرگ حسابداری کار کرده است. لازم به ذکر است که Aski همسر ملیحه و بزرگترین حامی او نیز می‌باشد.

Abbey مدیریت دیسکورد مجموعه Women Rise را بر عهده دارد. او علاوه بر داشتن بیش از 5 سال سابقه در این حوزه، در طراحی UI/UX، دیجیتال مارکتینگ و روابط عمومی نیز تجربه دارد. Abbey به شرکت‌های تازه تأسیس شده بسیاری ملحق شده و پا به پای آنها تا بزرگ شدن مجموعه ها آمده است.

برای مطالعه World of Women حتماً به مقاله “مجموعه NFT حامی زنان” مراجعه نمایید تا در رابطه با این کالکشن و تصاویر گرافیکی آن بیشتر اطلاعات کسب کنید.

نحوه عملکرد Women Rise

فروش NFT اولیه در مارکت‌پلیس OpenSea منتشر شد و در حال حاضر کلکسیون در بازار Rarible در دسترس است. در زمان نگارش مقاله و با توجه به سایت Rarible، پایین‌ترین قیمت این توکن‌ها 0.049 اتریوم و حجم مبادله 6,100 اتریوم است. کلکسیون در 22 ژانویه 2022 کامل به فروش رفت. پیش‌بینی توکن Women Rise را نیز باید گفت که به مسائلی همچون شهرت این کلیکسیون و پیشرفت NFTها در صنعت کریپتو بستگی دارد.

بخشی از درآمد حاصل از فروش هر کدام از توکن‌ها به سازمان‌هایی سرتاسر جهان اختصاص داده شد که در حیطه آموزش دختران حاشیه نشین فعالیت می‌کنند:

2.5 درصد فروش به صندوق Malala اختصاص داده شد که Malala Yousafzai آن را تأسیس کرده است.7.5 درصد از فروش به سازمان‌های حامی برابری جنسیت، آموزش دختران و سلامت روان اختصاص داده شد.5 درصد هم از فروش‌های ثانویه برای حمایت از باشگاه Women Rise و فعالان اختصاص داده شد.

بعضی اوقات از برخی دارندگان NFT دعوت می‌شود تا به این مجموعه ملحق شوند و در صورت امکان، حضوری همدیگر را ببینند. در کل، مجموعه Women Rise در تلاش است تا بانوان را در حوزه هنر، علوم و فرهنگ رشد دهد و باشگاه فعالان هم از SDG (اهداف توسعه پایدار سازمان ملل) حمایت می‌کند تا با سازمان‌هایی در همین راستا ارتباط بگیرد. مجموعه بانوان رو به رشد هم در میان پروژه‌های NFT است که به SDG متعهد است.

کمیاب ترین Women Rise

توکن‌های غیرقابل مثلی Women Rise در خود سایت اعلام شده است که با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. بانوان رو به رشد “WR NFT 6280” به عنوان نادرترین توکن شناخته شده است. با مراجعه به سایت womenrise.art می‌توانید از قیمت‌ها و ویژگی‌های لحظه‌ای آنها با خبر شوید.

گران ترین Women Rise

همانطور که در جریان هستید، توکن‌های غیرقابل مثلی که تازه‌وارد باشند، از قیمت‌های بالایی هم برخوردار اند که در این بخش به سه تا از گران‌ترین آنها در زمان نگارش این مقاله اشاره می‌کنیم:

WR NFT 6280: گرانترین NFT این توکن است که با قیمت 30 اتروم مبادله می‌شود. به علاوه، 6280 کمیاب‌ترین توکن هم به شمار می‌رود.WR NFT 1321: رتبه دوم گران‌‎ترین NFT این کلکسیون هم برای 1321 است که با ارزش 25 اتریوم به فروش می‌رسد.WR NFT 8248: در آخر هم 8248 را در رتبه سوم داریم که با ارزش 12 اتریوم در حال مبادله می‌باشد.کتاب “RISE”

این کتاب، داستان 100 بانوی خارق‌العاده با پوست‌ها و نژادهای متفاوت را در سرتاسر جهان تجلیل می‌کند؛ 100 بانویی که تاریخ ساز بوده اند. تألیف کتاب نیز توسط مصور و نویسنده خود مجموعه، Maliha Abidi، در سال 2021 انجام شده است. هر زمانی که 50 درصد کتاب به فروش برسد، نسخه‌های امضاشده آن به 100 جمع‌آورنده توکن غیرقابل مثلی Women Rise اهدا می‌شود.

منبع: Women Rise – کالکشن NFT حامی حقوق بانوان

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه