امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://allnews.cloob24.com
0

بازار NFT در 12 ماه گذشته رشد چشم‌گیری داشته است. صنعتی که با رشد خود توانسته درآمد زیادی را برای هنرمندان NFT تولید کند. Invisible Friends نیز مثالی از NFTهای موفق است که سال 2022 منتشر شدند. توکن‌های غیرقابل مثلی در دو حالت دو بعدی و سه بعدی با امضاء‌های مختص خود ارائه می‌شوند و به همین دلیل امکان دیدن دو توکن با یک مشخصه وجود ندارد.

کالکشن دوستان نامرئی چیست؟

دوستان نامرئی کالکشنی از توکن‌های غیرقابل مثلی مبتنی بر اتریوم است که Markus Magnusson آنها را در سال 2022 منتشر کرد. دوستان نامرئی به لطف تبلیغ‌ها و بازاریابی بسیار از سوی NFTها توانست تا به سرعت در بازار قرار بگیرد و جامعه‌ای بزرگ با بیش از 400 هزار دنبال‌کننده توییتر داشته باشد. همانطور که نام این توکن مشخص می‌کند، NFTهای دوستان نامرئی بدون وجود خارجی اما با استایل‌های بینظیر، حرف‌های حماسی و لوازم جانبی بسیار ارائه می‌شوند.

توکن‌های غیرقابل مثلی دوستان دارای 5,000 NFT انیمیشنی است و به گفته Magnusson، این توکن‌ها برای آن دسته از افرادی می‌باشد که هنوز کودک درون آنها زنده است و به دنبال کمی تفریح و خوشی در فضای اینترنت هستند. Invisible Friends با ویژگی‌هایی همچون طراحی هنری منحصر به فرد و قیمت ضرب کردن (mint) 0.25 اتریومی وارد بازار شد تا فوراً مورد تأیید افراد قرار بگیرد و به فروش برسد. این توکن‌ها روز اول فروش خود را با 15 اتریوم شروع کردند و در نهایت حجم فروش 6.8 میلیون دلاری را به ثبت رساندند. حتی نکته‌ی جالبی هم که وجود دارد این است که تنها در عرض 7 روز توانستد تا تقریباً 31.3 میلیون دلار فروش داشته باشد.

برای دیدن کالکشن‌‌های محبوب دیگر به صفحه آموزش NFT سر بزنید.

جامعه Invisible Friends

جامعه قوی دلیل اصلی موفق بودن پروژه دوستان نامرئی است که پروژه را به سمت جلو و پیشرفت سوق می‌دهند. برخی از اعضای این جامعه در دیسکورد Random Character Collective هستند که تقریباً بیش از 300,000 کاربر را در خود جای داده است. به علاوه، آنها طرفدارانی را هم در گروه دیسکورد خود دارند. از جامعه قوی و بزرگ این توکن‌های NFT در توییتر نمی‌توان چشم‌پوشی کرد؛ چراکه همین پلتفرم به شناخته شدن پروژه NFT کمک کرده است.

قیمت Invisible Friends

توکن‌های IF دارای قیمت‌های متفاوتی هستند که باهم در این بخش به بررسی آنها خواهیم پرداخت. کمترین قیمت برای یکی از دوستان نامرئی 2.29 اتریوم است. حجم کل معاملات در زمان نگارش این مقاله نیز 44,000 توکن می‌باشد. بهترین مرجع جهت بررسی قیمت‌های لحظه‌ای و دقیق Invisible Friends به اتریوم و دلار، سایت Opensea می‌باشد.

گران‌ترین Invisible Friends

در بخش پیشین اشاره شد که قیمت‌ها هر لحظه قابل تغییر هستند و باید در سایت مرجعی همچون اوپن‌سی بررسی شوند. با توجه به همین سایت، گران‌ترین دوستان نامرئی در زمان نگارش مقاله 1125# می‌باشد که با 200 اتریوم در حال معامله می‌باشد. ارزش این توکن‌های غیرقابل مثلی را با اتریوم آورده‌ایم که معادل دلار آمریکا می‌باشد.

کمیاب‌ترین توکن invisible friends

ذوستان نامرئی حال و هوای عجیبی را با شکل و شمایل خود به این صنعت آورده‌اند. طرح‌های جالب و بامزه آنها در میان جوامع کریپتو حسابی سر و صدا کرده است. اما در رابطه با نادرترین این دوستان هم باید به 4672# اشاره کنیم.

چگونه توکن Invisible Friends بخریم؟

علاقه‌مندان به این حوزه به راحتی و بدون نیاز به فرایند خاص و دشواری قادر به خرید این توکن معروف خواهند بود. به علاوه، تازه‌کاران این حوزه نیز می‌توانند استفاده لازم را داشته باشند که در این بخش ترتیب مراحل مورد نیاز را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت:

برخورداری از Ether کافی

بیشتر توکن‌های NFT موجود در بازار مبتنی بر اتریوم هستند و دوستان نامرئی نیز از این قاعده مستثنا نیستند. بنابراین با توجه به مقدار توکن غیرقابل مثلی مورد نیاز خود، اتر خریداری کنید تا هزینه کارمزدهای گس را نیز پوشش دهد.

داشتن کیف‌پول منطبق با اتریوم

به منظور خرید توکن‌های غیرقابل مثلی Invisible Friends باید کیف‌پولی را در اختیار داشته باشید که با اتریوم سازگاری داشته باشد. از جمله کیف‌پول‌هایی که می‌توانید جهت نگهداری اتر در آن استفاده کنید، متامسک و یا بایننس هستند.

انتخاب یک مارکت‌پلیس

با استفاده از OpenSea افراد می‌توانند به خرید این توکن اقدام کنند. اولین کار مورد نیاز ایجاد حساب و سپس اتصال کیف‌پول می‌باشد. میزان ارزش و پول لازم جهت خریداری این توکن با انتخاب Invisible Friends NFT، از کیف‌پول شما پرداخت می‌شود و در نهایت شما دارنده توکن خواهید شد. به علاوه امکان خرید یک NFT در حراج‌ها نیز وجود دارد.

منبع: Invisible Friends – کالکشن NFT محبوب دوستان نامرئی

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه