امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://allnews.cloob24.com
0
وی فرندز چیست؟

VeeFriends یک مجموعه NFT است که حدود 10255 توکن را در بر می گیرد و بر بستر اتروم ساخته شده است. یک پروژه که تمام اثر های هنری آن متفاوت و خاص می باشد. اکثر این اثر ها از یه قالب خاص حیوان یا شی پیروی می کنند که همین مسئله باعث نادر بودن آن شده است و تمام این اثر ها نقاشی های ساده که هر کدام ویژگی های خاص و پس زمینه متفاوتی دارند می باشند.

اگر در رابطه با NFT‌ها اطلاعات ندارید، بهتر است مقاله NFT چیست؟ را مطالعه کنید.

سازنده وی فرندز کیست

Gary Vaynerchuk یا همان گری وی یک سرمایه‌گذار و کار آفرین بزرگ آمریکایی بلاروسی است که به عنوان رئیس هیئت مدیره وینر ایکس Vayner x و مدیر عامل شرکت وینر مدیا فعالیت می کند. طی سال های گذشته گری وی از یک مجموعه دار ان اف تی به یک خالق ان اف تی تبدیل شد حتی مجموعه Vayner NFT را برای حمایت از افراد مشهور و برند ها راه‌اندازی کرد و در حال حاضر یکی از افراد مؤثر در دنیای NFT ها به حساب می آید.

هدف و مزیت داشتن NFT وی فرندز

بلافاصه پس از خرید و داشتن یکی از اثر های این مجموعه، شما به عنوان یکی از اعضای جامعه وی فرندز معرفی خواهید شد و می توانید با داشتن این اثر در کنفرانس و گرد همایی های Veecon شرکت نمائید، که با میزبانی افراد مشهور و سخنرانان زیادی انجام میپذیرد. هر NFT به شما اجازه دسترسی تا سه سال را می دهد و تمرکز این کنفرانس ها بر روی بازاریابی، ایده پردازی، خلاقیت، کار آفرینی و غیره می باشد، همچنین گری وی ذکر کرده است که مقداری درآمد حاصل از فروش این مجموعه ها برای حمایت از انرژی های تجدید پذیر استفاده خواهد شد.

جامعه NFT های وی فرندز

بزرگی یک جامعه را تعداد افراد آن تعیین می کنند و هر چه تعداد افراد یک جامعه بیشتر باشد نشان از مورد اعتماد بودن و محبوب بودن آن است. جامعه وی فرندز در حال حاضر یکی از جوامع بزرگ دنیای NFT ها می باشد، جامعه ای که در زمان نوشتن این مقاله بیش از 300 هزار نفر در برنامه ی Discord، بیش از 240 هزار نفر در Instagram و حدود 200 هزار نفر در twitter عضو دارد.

بررسی قیمتی و تاریخچه قیمت

چند فاکتور مهم برای بالا رفتن و بالا بودن قیمت NFT وجود دارد و باعث روند بزرگ شدن جامعه آن می شود یکی از مهمترین آنها سود مندی NFT است، اگر شرایط آن پروژه و روند آن به طوری باشد که به جامعه آن مسیر سود را نشان بدهد، سرمایه گذاران بیشتری را جذب خواهد کرد. سرمایه گذاری بیشتر باعث شناخته تر شدن و بزرگتر شدن آن جامعه می شود و این روند طی زمان بزرگتر و قوی تر خواهد شد، فاکتور های بالا به علاوه وجود گری وی و اعتبار و شهرت آن در پشت این پروژه باعث موفقیت و ارزشمندی مجموعه NFT های وی فرندز شده است. علاوه بر آن مسیری که برای این پروژه ها و ادامه دار بودن آن در نظر گرفته شده است باعث بزرگ و بزرگتر شدن جامعه آن خواهد شد و به ارزش آن می افزاید.

در زمان نوشتن این مقاله کف قیمتی برای این NFT ها 5.93 اتریوم معادل 9221$، ارزش کل بازار بر اساس حدود 10255 اثر برابر است با 60882 اتریوم معادل 95.000.163$ و تعداد مالکان این آثار برابر با 5217 نفر است.

راحت ترین و سریع ترین راه خرید این مجموعه آثار از طریق سایت opensea می باشد. در هنگام خرید حتما به وجود تیک آبی و مورد تائید بودن توسط سایت Opensea دقت کنید تا از خرید موارد غیر اصل پیشگیری شود.

گرانترین NFT وی فرندز

گرانترین موردی که تا به حال از این مجموعه آثار خرید و فروش شده است Empathy elephant است که با قیمت 130 اتریوم فروخته شده است. آیدی این توکن شماره 2823 در مجموعه آثار وی فرندز می باشد.

نادر ترینNFT وی فرندز

نادر ترین یا به اصطلاح Rare ترین آثار این مجموعه، Sorcerer Scholareship می باشد که بر اساس طرح، مقدار رنگ، کمیاب بودن در مجموعه و خاص تر بودن در همه جوانب به این درجه رسیده است. در کل مجموعه های وی فرندز فقط 5 عدد از Sorcerer Scholareship وجود دارد که این مسئله در کنار طرح ها و پارامتر های دیگر این مجموعه را در برابر دیگر مجموعه ها غیرقابل مقایسه تر می کند.

ولی این مسئله را به یاد داشته باشید که همیشه کمیاب بودن دلیل بر با ارزش بودن و یا داشتن ارزش بالاتر نسبت به بقیه NFT ها نمی باشد.

سخن پایانی

NFT ها محصولات نوظهوری در دنیای ارز های دیجیتال می باشند که با توجه به روند شناخته شدن و ارائه محصولات و آثار جدید، پیشرفت و همه گیری بسیاری در این حوزه پیش بینی می شود. با توجه به روند قیمتی NFT های وی فرندز، شهرت و قدرت شخص سازنده، گری وی در دنیای NFT ها و مزایایی که در صورت داشتن این آثار شامل حال مالک می شود این پروژه را می توان یک پروژه ای با پتانسیل رشد بالا در نظر گرفت.

امیدواریم که قدم مثبتی در مسیر شناخت و بررسی این مجموعه برای شما برداشته باشیم.

منبع: VeeFriends – برترین مجموعه NFT گری وی

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه