امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://allnews.cloob24.com
0

بازی‌های بلاکچینی همچنان تب داغی را در بازار تجربه می‌کنند و روز به روز به تعداد آنها افزوده می‌شود. برخی از آنها واقعا خلاقانه طراحی شده و پتانسیل بالایی از خود نشان می‌دهند. فارغ از بحث مالی و اقتصاد دورن پروتکل هر بازی، برخی از این پروژه‌‌‎ها بسیار سرگرم‌کننده هستند و می‌توانند با بازی‌های خارج از دنیای بلاکچین رقابت کنند. در این مقاله قصد معرفی بازی گان استار همراه با گیم‌ پلی‌ای بسیار سرگرم‌کننده دارد را داریم.

بازی GunStar رقیبی برای بازی‌های استراتژیک موبایلی

گان استار، یکی از جدید‌ترین بازی‌های بلاکچینی در سبک مبارز‌ه‌ای و استراتژی نوبتی است که مبتنی بربلاکچین و برپایه NFT‌ها ساخته شده است. این بازی در بلاکچین بایننس اسمارت چین (BEP-20) ساخته شده و دارای توکن بومی GST نام دارد.

گان استار یک بازی دو بعدی است که به‌صورت نوبتی طراحی شده است. هر بازیکن دارای یک حیوان خانگی (Pet) است که در مبارزات به او کمک می‌کند. حال بازیکنان به صورت نوبتی به کمک حیوانات خانگی خود به یک دیگر حمله می‌کنند تا حریف را شکست دهند. هر بازی کن و حیوان خانگی دارای ویژگی و مهارت‌های خاصی است که بازیکنان با شناخت این مهارت‌ها می‌‌توانند استفاده بهتری از قابلیت‌های خود بکنند.

23 نوع حیوان خانگی در بازی وجود دارد که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. هر حیوان دارای دو مهارت کلیدی است که مهارت عادی و نهایی معروف است. حیوانات خانگی را می‌توان از بازارچه درون بازی اجاره کرد، یا اینکه با جمع کردن قطعات آنها در بازی‌ها مختلف آنها را ساخت. زمانی که قطعات لازم برای ساخت یک حیوان را بدست آوردید می‌توانید آن را ادقام کرده و حیوان خود را تشکیل دهید.

علاوه برحیوانات خانگی، بازیکنان می‌توانند از آیتم‌های مختلفی برای دستیابی به جلوه‌های مختلف استفاده کنند. برخی از آیتم‌ها بازیکن را تله‌پورت می‌کنند، حیوان خانگی‌شان را شفا می‌دهند، به او اجازه می‌دهند دو بار در یک راند شلیک کنند یا یک شوت قوی‌تر پرتاب کنند، یا حتی آیتم‌های حریف را برای دو نوبت قفل کنند. هر برد مقداری تجربه بازی یا XP به او می دهد که شخصیت بازی کن را قوی‌تر می‌کند.

حالت‌های مختلف بازی گان استار

دربازی چند حالت مختلف وجود دارد، دو حالت PVP که بازیکنان در مقابل هم قرار می گیرند، 2 حالت PVE که به‌صورت مبارزه با باس‌ها و فتح سیاهچاله‌ها انجام می‌پذیرد. کمپین (Campaign) بازی نیز حالتی تکنفره است که ماجراجویی‌های جذابی برای آن طراحی شده است.

مبارزات بخش آرنا، به‌صورت PVP طراحی شده‌اند که بازی‌کنندگان می‌توانند به صورت تیمی یا تک‌نفره 1V1 به مبارزه بپردازند. هر مبارزه نیازمند خرج کردن مقداری انرژی است که به‌ آن ticket می‌گویند. این تیکت‌ها پس از خرج کردن دوباره با گذشت زمان پر می‌شوند.

انجام دادن بازی در حالت کمپین به کسب تجربه XP، GSC و تکه‌های از حیوانات می‌پردازند که استفاده کردن از هرکدام به قوی‌تر شدن شخصیت بازی‌کننده می‌انجامد.

در حالت آرنا یا PVP نیز در صورت برنده شدن هربازی آمار بازی‌کننده در رنکینگ بازی بالاتر خواهد رفت و امکان بدست آوردن توکن بومی بازی یعنی GST نیز وجود دارد.

GST توکن بومی بازی GunStar

این بازی از یک توکن بومی بهره می‌برد که کاربرد‌های مخصوص به خود را دارد. GST توکن بازی است که در شبکه بایننس اسمارت‌چین حضور دارد و قابل خرید و فروش است. از کاربرد‌های GST به موارد زیز می‌توان اشاره کرد.

سهام‌گذاری (استیکینگ)حاکمیت پروتکلمعامله NFT‌هاکرایه کردن NFT حیوانات

توکن GST را می‌توان با برنده شدن مسابقات آرنا و بدست آوردن رنک‌های بالاتر بدست آورد. همچنین به‌صورت آزاد می‌توان در بازار آن‌را خریداری کرد.

توکن دیگری دربازی وجود دارد که‌ به‌نام GSC این توکن را نمی‌توان خارج از بازی خریداری کرد و تنها با انجام ماموریت‌های روزانه، ماجراجویی‌ها و استفاده از اماکانات دیگر پلتفرم بدست آورد. از کاربرد‌های توکن GSC موارد زیر را می‌توان نام برد.

استفاده در گردانه شانس بازی (امکان بدست آوردن آیتم‌ها به صورت بخت آزمایی)ادغام کردن تکه‌های حیوانات و ساختن حیوان خانگیخریدن تیکت (انرژی بازی برای مسابقات)آپگرید کردن حیوانات
نقشه راه بازی گان استار

اگر به سایت اصلی بازی مراجعه‌کنید می‌توانید نقشه راه پروژه که توسط تیم توسعه منتشر شده است را مشاهده کنید. می‌توان دید که نسخه ابتدایی بازی در سه‌ماهه اول سال 2022 منتشر شده است. سه‌ماهه دوم 2022 امکانات جدیدی مانند کرایه کردن NFT، باس فایت‌های جدید، لیدر بورد مسابقات PVP اضافه خواهد شد.

نکته حائز اهمیت احداث متاورس در نقشه راه است که در سه‌ماهه سوم سال 2022 منتشر خواهد شد. متاورس که یکی از ترند‌های صنعت ارزدیجیتال است تقریبا به تمامی بخش‌های آن نفوذ کرده است. وجود متاورس می‌تواند امکانات و جذابیت مضاعفی به پروژه ببخشد و مقبولیت آن را در بین بازی‌کنندگان بیشتر کند. هرچند که اطلاعات بیشتری از آن در درسترس نیست.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم جدید‌ترین بازی بلاکچینی که اخیرا با آن آشنا شده‌ایم را معرفی کنیم. هنوز اطلاعات زیادی از پروژه در دسترس نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید خودتان بازی را شروع کرده و به کسب تجربه در مورد آن بپردازید. بازی گان‌استار ظاهرا موفق عملکرده و می‌توان رقیب بازی‌های مطرح موبایلی شود.

منبع: بازی گان استار – جدید‌ترین بازی مبارزه ای بلاکچین

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه