امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 http://allnews.cloob24.com
0

استخر نانوپول چیست؟

Nanopool بزرگترین استخر اتریوم است. با نوسانات قیمت در بازار رمزارزها، ماینرها به این جمع‌بندی می رسند که ماین کردن را ادامه دهند یا نه یا حتی برای مدتی متوقف کنند یا خیر. به طور مشخص درباره اتریوم و قیمت آن می توان گفت که دیگر ماین کردن با کامپیوتر های شخصی (PC و لپ تاپ)، به صرفه نیست و بهترین حالت این است که، به ریگ کارت گرافیک یا همان GPU از AMD و NVIDIA روی آورد؛ اما چنانچه به هر دلیلی یک ماینر خواست با کامپیوتر شخصی اتریوم ماینینگ را انجام دهد، بهتر است حتماً به یک استخر اتریوم متصل شود.

استخر ماینینگ اتریوم نانوپول، از کاربران خود معادل یک درصد کارمز کم می کند که به نظر رقم مناسبی است. هرچند که نرخ کارمزد استخرهای اتریوم با نانوپول مشابه است اما در بیانی کلی می توان گفت نانو پول تنها گزینه پیش رو نیست.

در این استخر امکان استخراج کوین های ارائه شده به دو صورت انفرادی (یک کوین) و دوتایی (2 کوین به طور همزمان با توزیع متناسب قدرت بین آنها) فراهم می کند.

چگونه از استخر Nanopool استفاده کنیم؟

نخست به وبسایت رسمی نانوپول Nanopool.org بروید؛ به صورت خودکار به صفحه اصلی هدایت می شوید. در اینجا می توانید استخرهایی را که در این سرویس ایجاد می شوند، بیابید.

برای هر یک از استخرها، اطلاعاتی در مورد الگوریتم استخراج، حداقل مقدار برداشت، قیمت، هش استخر، تعداد ماینرهای فعال ارائه شده است.

در قدم بعد با کلیک بر روی یکی از استخرها به صفحه آمار استخر می روید. در این مورد، ما اتریوم را انتخاب کردیم. در اینجا کل هش استخر، تعداد بلاک‌های یافت شده در 24 ساعت گذشته، تعداد ماینرهای آنلاین، پاداش بلوک یافت شده و تعداد کارگران فعال است.

همچنین در بالا، دکمه هایی وجود دارد که می توانید از آنها برای رفتن به صفحه اصلی، آمار، بلوک ها، پشتیبانی فنی، API، استخرها و سایر بخش های سرویس استفاده کنید.

سایت به طور کامل به زبان انگلیسی ارائه شده است، نسخه های زبان دیگر ارائه نشده است.

قابل ذکر است که اکثر ماینرها در استخرهای استخراج اتریوم مستقر هستند.

نحوه عضویت در استخر Nanopool

ثبت نام در این استخر وجود ندارد، حساب شما شماره کیف پول شماست و همه چیز ساده است.

حال سؤال این است که چگونه این اکانت را بسازیم؟برای انجام این کار، کافی است در یکی از بسیاری از صرافی‌های ارزهای دیجیتال (مثلا کوکوین Kucoin.com) ثبت نام کنید و سپس آدرس کیف پول خود را کپی کنید.

مشاهده راهنمای ثبت نام در صرافی کوکین

 پرداخت های استخر نانوپول

ماینرهای نانوپول بر اساس طرح PPLNS (پرداخت به ازای آخرین N سهم، پرداخت برای آخرین توپ N)، که یکی از عادلانه ترین سیستم های توزیع پرداخت در بخش معدن محسوب می شود، پاداش دریافت می کنند.

ماهیت آن دریافت پاداش توسط کاربران برای هر دور استخراج است – فاصله زمانی بین یافتن استخر بلوک قبلی و بعدی بعد از آن. مدت زمان این فرآیند از 20 دقیقه تا 6 ساعت (بسته به کوین استخراج شده) متغیر است.

در عین حال، بسته به تعداد سهام (هش های معتبر) که در طول راند برای نانوپول ارسال می کنند، اندازه پاداش بین ماینرها به طور متناسب توزیع می شود.

پرداخت پاداش در استخر Nanopool

هیچ برنامه پرداخت مشخصی برای Nanopool وجود ندارد، اما آنها در چند مرحله در طول روز رخ می دهند. به محض اینکه موجودی حساب ماینر از حداقل مقدار تعیین شده تجاوز کند، در مرحله پرداخت بعدی پرداخت خواهد شد. معمولاً پرداخت ها چندین بار در روز انجام می شود. بنابراین، طی چند ساعت پاداش شما به آدرس کیف پول شما واریز می شود.

آیا استخر نانوپول ایمن است؟

نانوپول یکی از بزرگترین استخرها است و شما تضمین می کنید که برای سهام خود بدون مشکل یا تاخیر پاداش دریافت کنید (پرداخت ها چندین بار در روز انجام می شود). همچنین به دلیل عدم ثبت نام هیچ گونه اطلاعات کاربری ندارد.

این استخر چند سالی است که کار می کند و در طول کار خود این سرویس هیچ مشکل و شبهه ای از سوی ماینرها ایجاد نکرده است. شما می توانید در صفحه اصلی یکی از ارزها تعداد کارگران معدن و کارگران متصل به استخر را مشاهده کنید، بنابراین چنین اعتماد بالایی از سوی مشتریان تأثیر مثبتی بر کار نانوپول می گذارد.

نتیجه گیری

نانوپول یک استخر بسیار راحت با رابط بصری است. به طور کلی، محبوبیت Nanopool را می توان با سیاست آن در مورد حفظ حریم خصوصی کاربران (نیازی به اطلاعات شخصی ماینرها)، حداقل تنظیمات لازم برای شروع استخراج، سیستم توزیع عادلانه پاداش و البته عدم پرداخت هزینه توضیح داد. چالش ها و مسائل.

البته، این سرویس هنوز از غول هایی مانند استخرهای چینی دور است، به عنوان مثال، صدها هزار طرفدار سرسخت دنیای ارزهای دیجیتال را در اطراف خود جمع می کنند.

با این وجود، در صورت تمایل می توانید در این استخر درآمد بسیار خوبی کسب کنید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه